Ons vriendje Dylano jarig is?

Oscar kende ik wel, maar die is ooi al wat ‘ouder’ die is uit mijn tijd nog. Wat ik wel helemaal geweldig vind is de muppet show en dan helemaal Animal. Echt fantastisch is die. Helemaal als je weet dat ie gebaseerd is op Mac Fleetwood. En dan miss piggy. Uberbitch onder de poppen zeg maar. De manier waarop Kermie altijd de pissang is bij der.

Maar goed bij ons heeft niks namen alleen als het al een naam heeft. Zo heet purr hier ook purr en Tinkerbell de chi wa wa van Paris Hilton heet ook Tinkerbell hier. Verder heeft niks een naam. Ja de poezen maar die heten volgens morgan nu allemaal aai aai aai

Groetjes,

Michèle

Ja, The Muppets zijn ook echt cool! Ik keek daar vroeger ook altijd naar. Pigs in space vond ik ook altijd leuk! En dat Kermit heel vaak met het handvat van een paraplu werd weggetrokken, weet je dat nog? Ik vind Miss Piggy ook geweldig, omdat ze een überbitch is maar tegelijk ook wel weer heel lief. ‘Oh Kermy’ zegt ze dan en dan duwt ze Kermit hard tegen haar zilveren jurk. En ze was vaak verliefd op The Special Gast Star! Ik vond haar ook altijd gaaf als ze kwaad werd, want dan deed ze zo van ‘HNNNNNN’ en dan zat heel haar haar door de war!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha oh hou maar op ik zie het weer helemaal voor me. Toch maar eens kijken of die serie niet op DVD verkrijgbaar is. Mogen ze trouwens ook wel weer uitzenden van mij. De Muppet Show… En dan vooral ook de Swedish Chef…

Groetjes,

Michèle

Nou gister een heel gezellige en vermoeiende dag gehad pffff, ben nog moe maar oke hahahahah.
Helaas helaas DYlano ging niet in de taart, heel voorzichtig met 1 handje maar dat was het
Ik denk dat het veel te druk was zat meer dan 15 man binnen.
Maar toen hielp papa hem een handje, en duwde de taart in zijn gezicht, hij vond het gelukkig niet zo heel erg, hij hoefde er niet om te huilen. Mama was wel pissed maar ja je moet je inhouden met een huis vol visite.
Verder is hij gruwelijk verwend en heeft genoten. Alleen is hij nog doodmoe, hij lag er gisteravond om 7 uur in geslapen tot kwart over 7 vanochtend en nu om half 10 er weer in.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ahahhaaaa foei pappa. Kan me voorstellen dat je niet Amused was Michelle. Gelukkig dat ie inderdaad niet brulde.

Enne dat bijtrekken duurt nog wel een dag of 2 hoor

Groetjes,

Michèle

Volle bak dus gisteren. En papa moest dus blijkbaar per se een foto van Dylano onder de taart? Haha, logisch dat je pissig was. Vond het mannetje het verder een geslaagd feestje?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

asl nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

@Bianca
dank je wel

@Mriek
Het manetje heeft een heerlijke dag gehad.
Alleen mama heeft vandaag geen gezellig kindje

En waar laten jullie dat speelgoed allemaal???
Dylano zijn kamer is geen optie want die is maar klein en als ik daar nog meer op moet zetten dan kun je je kont helemaal niet meer keren.
Heb al een grote speelgoedmand en die zit proppievol (nadat ik hem vanochtend al heb uitgemest dan heeft hij nog een hele ouderwetse kist met deksel waar een paar auto’s inzitten en nu maar box van curver die ik nog in de schuur had staan mee naar boven laten brengen. Maar waar ik die weer moet neerplanten???
Het lijkt hier wel een psz

Liefs Michelle

Jemig, wat heeft Dylano veel speelgoed dan. Erik heeft lang zoveel niet. Toch misschien maar dingen naar zolder doen dan? Of groter gaan wonen…

Wat sneu dat Dylano nog ‘last’ heeft van alle drukte van gisteren. Ook sneu voor jullie…hier ook sneu, Erik is ziek. Zó verkouden en heel veel slijm. Ook een beetje koortsig. Alle sterkte met Dylano meid!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tim heeft ook heel veel speelgoed gehad met zijn verjaardag Michelle! Een deel daarvan staat wel al beneden, maar omdat dit voldoende voor hem is om mee te spelen heb ik de rest nog in de verpakking gelaten. Zo heeft hij nu voldoende speelgoed en straks weer ander speelgoed. De kast op zijn kamer heeft nog voldoende lege plekjes, dus daar staat nu het speelgoed nog in verpakking. Misschien een idee voor jou om Dylano ook nog niet met alles te laten spelen, maar ergens op te ruimen. Heb je straks weer wat anders voor hem om mee te spelen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

@Mriek, arme Erik Hoop dat je wel een beetje goede nacht krijgt.
Beterschap met het mannetje

En indd Dylano heeft heel veel speelgoed nou jah heel veel, veel grote dingen dat maakt het er niet makkelijker op dan is een mand zo vol

@Sandra daar zat ik ook al aan te denken, in zijn kleerkast moet nog lukken. Aan sinterklaas doen wij niet en met kerst zal hij niet veel krijgen, jah kleren ofzo

Liefs Michelle

@ Michelle en Mriek, beide mannetjes een beetje rustig door de nacht gekomen???

Groetjes,

Michèle

Hier wel Michèle maar was van zondag op maandag ook
Aleen was hij wel vroeg wakker 6.15 Hij had het niet echt warm (ach gossie)
Vanavond dikkere slaapzak aan
En zijn bedje zat onder het bloed Kan niets vinden wat hij opengekrabt heeft dus denk uit zijn mondje (rotkiezen)

Liefs Michelle

Ah Arm schaapie. Ja kou vind morgan ook niks.

Enne goed dat je dit zegt, nu weet ik ook waarom Morgan bloed in der bedje had. Der vijfde tand is eindelijk door dus denk dat dat het was dan want ik kon ook niks vinden.

Groetjes,

Michèle

@Michelle en Michèle: de nacht was rustig, ik heb Erik niet gehoord. Maar hij was helaas al om 5.45 uur wakker weer. Daar heb ik het wel mee gehad inmiddels, het is zó vroeg! Vanmorgen was Erik koortsvrij, dus heb hem met een gerust hart bij oma afgeleverd en hopelijk gaat het vandaag verder ook goed. Anders moeten we morgen weer een oplossing vinden voor de opvang als 'ie niet naar het kdv zou kunnen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik zeg nu steeds tegen Morgan als ze zo vroeg is dat ze nog even moet gaan slapen, dat alle kindjes nog slapen en dat ze er echt nog niet uit mag. Dit houden wij ook heel consequent vol tot half 8 als ze niet meer gaat slapen, maar de laatste tijd valt ze ook weer ik slaap. Ik hoop zo dat ze begrijpt dat ze moet slapen dan nog. Misschien ijdele hoop, maar ja beter dat dan niks toch??

Groetjes,

Michèle

Precies, als het werkt dan werkt het. Hier helaas niet. Geniet er maar van, dat Morgan daar ‘intrapt’!

Erik heeft trouwens de zesde ziekte denk ik. Gistermiddag ineens hoge koorts en sinds vanmiddag vlekjes in z’n gezicht, op z’n romp en op z’n beentjes. Hij is wel weer zo goed als koortsvrij en voelt zich niet mee zo ziek als gisteren, dus dat scheelt. Morgen maar gewoon naar het kdv, besmettelijk is het niet meer als de vlekjes er eenmaal zitten heb ik gelezen. Z’n eerste kinderziekte, joepie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ja dat doe ik ook hoor Mriek. Ik hoop dat als ze er niet meer intrapt ze oud genoeg is om nog even op zondag bij pappa en mamma te slapen. Dat hebben wij afgesproken dat dat de enige dag is dat ze bij ons mag slapen, zondag ochtend en anders niet.

Groetjes,

Michèle

@Mriek hier ook nog een keer van harte beterschap met het mannetje dat hij maar weer gauw de oude mag zijn.

@Michèle, Dylano heeft het indd bij meer tanden gehad dat hij bloedde uit zijn mond.
enne tuurlijk mogen ze op zondagmorgen bij papa en mama slapen, mag Dylano ook hoor als hij groter is

Liefs Michelle

Nogmaals dank je Michelle. Ik hoop het ook!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker