Ons vriendje Dylano jarig is?

Wat een schatje!
En wat is hij al verwend zeg!!
En zondag nog meer :open_mouth:
Geniet er maar van
Liefs, Anne

Wat een ontzettend leuke foto’s Michelle!

Vooral die foto waarin Dylano in zijn ei stoel zit. Hij kijkt daar zo lief en lekker ondeugend.

Echt een heerlijk mannetje!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een mooi kereltje! En wat een kleurrijke cadeautjes!
Hij baalde echt hè, dat 'ie niet in de taart mocht graaien…is goed aan 'm te zien. Veel plezier zondag nog!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

leuke foto’s hoor en wat is hij verwend!
veel plezier zondag nog!

Groetjes Gytha

oooooooooh michelle ik schaam me dood! ik DACHT dat ik een berichtje had geplaatst maar dat is dus niet gebeurd!
ik had m al wel getypt! maar doordat rico wakker werd helemaal vergeten op verzenden te klikken
spijt spijt spijt!!
alsnog hartelijk gefeliciteerd!
Wat een stoere foto’s!
rico heeft trouwens ook zo’n auto ding, van CARS, vind ie prachtig
ik zal zondag als je meer foto’s hebt je bombarderen op hyves met knuffels enzo!
zo gauw ik thuis ben dan want ik moet naar mn moeder toe. ligt nog steeds in het ziekenhuis… het gaat allemaal wat langs me heen vergeet veel bijvoorbeeld op verzenden te klikken enzo
maarre… vergeef je me???
ook van Rico een dikke knuffel!
en wat moet je trots zijn op je mannetje!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090929/GYPG.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“48” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/A3iGp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 09 Oct 2009 11:27:40

Bedankt allemaal en ja het is ook een heerlijk ventje (zegt trotse moeder)

@Inge geeft helemaal niets hoor

@Mriek jah hij baalde er echt van jah hahahha

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

aah gelukkig,
tjah ik heb echt het probleem de laatste tijd, dat echt ALLES langs me heen gaat, niet alleen hier, maar thuis ook echt vervelend.
vergeet soms afspraken maak ook dubbele
en net 5 minuten voor tijd kom ik erachter.
mn vader belde toen straks ook van: ik ben om half 4 bij jou.
ik zo: hoezo?
hij: ja voor naar ons mam toe te gaan en daarna zou je toch in het nieuwe huis komen helpen??

kijk dat was ik dus ook helemaal vergeten, kan ik ontzettend gaan haasten en mn andere afspraken weer afzeggen. is echt vervelend.
ik wist laatst zelfs niet meer of ik rico al zn brood had gegeven. is toch erg?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik denk dat je zondag alsnog een in de taart slaande Dylano krijgt meid, want hij kijkt echt zo van: ‘Aaaaaaaa, ik wil gooien!’ Ik zou alvast maar plastic op de muren plakken! Enne…die Sesamstraatkegels heeft Eva ook. Die vond ik zo leuk! Eva snapt alleen nog niet zo dat ze de bal moet gooien, die stopt die bal in haar mond en dan kruipt ze zo weg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Inge
blijf wle aan je zelf denken he meis, straks stort jij ook nog in en daar heeft niemand wat aan.

@rainbow
normaal rolt Dylano wel met een bal maar niet met deze.
Hij laat de bal liggen en kruipt naar de kegels en maait ze met zijn handen om
Weet jij hoe de roze heet??? Ik heb nl geen idee de rest wel maar niet de roze.

En zat indd al wel te denken om maar plastic onder de kinderstoel te leggen

Liefs Michelle

Oh geweldige foto’s michelle, kon ze op mijn werk niet zien. Maar hij ziet er erg tevreden uit. Nu de rest nog op zondag toch??

Groetjes,

Michèle

Ja de rest op zondag nog indd, dan krijgt hij dus wel zijn eigen taart en voor de visite heb ik een fototaart besteld.

Liefs Michelle

quote:
Hij laat de bal liggen en kruipt naar de kegels en maait ze met zijn handen om Weet jij hoe de roze heet????? Ik heb nl geen idee de rest wel maar niet de roze.

Eva maait ook alles met één ruk om, óf ze pakt een kegel vast en smijt hem de kamer door! Als Dylano en Eva samen zouden kegelen, zouden de regels opeens héél anders zijn, dan zou het meer ‘kegelsmijten’ zijn! Enne, die rose heet PURK. Dat varkentje woont in Sesamstraat sinds een paar jaar. In onze (en Madelon’s) tijd was 'ie er nog niet, vandaar dat je 'm niet kent. PURK dus!

Hahahahaha Rainbow dan krijgen we indd eigen regels meer van wie het verste smijt wint

Wat een rare naam Purk maar dan ie hij of zij in ieder geval niet naamloos meer
Madelon heeft nooit sesamstraat gekeken die vond daar geen bal aan.
Dylano kijkt 's ochtend bij zijn fles met papa soms

Liefs Michelle

Wat een heerlijk ventje is Dylano zeg! Echt een schatje, en ook een beetje ondeugend geloof ik? haha Het straalt er vanaf op sommige foto’s
En zoooo wat issie al verwend, gaan jullie uitbouwen na de cadeautjes van zaterdag? want ik denk niet dat dit met de ruimte van de box te vergelijken is, ghehehe Nou heel veel plezier nog, en Dylano, smijt maar lekker met de taart!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ha ha ha ik wist wel dat er een roze varkentje in zat maar dat ie purk heette dat wist ik niet. Ken wel Elmo… Maar jij bent zeker goed met namen Rainbow. Die van de Hema kende je ook allemaal

Groetjes,

Michèle

@Anouk, uitbouwen in een flat zit er niet in enne dat dit meer ruimte inneemt als de box was ik ook al achter. Dus hoop maar dat hij morgen veel boekjes ed krijgt neemt niet zoveel plek in
En mijn mannetje ondeugend??? Hoe kom je daar nu toch bij
Vreselijk dus hahahaha maar zo schijnt zijn vader ook geweest te zijn, maar waarom ik daarvoor gestraft moet worden is me nog steeds een raadsel

@Michèle ik vond het ook kanp van rainbow, elmo kon ik indd ook maar purk niet hahahaha, vond het ook echt stom klinken toen ik vanochtend tegen Dylano zei dit is Purk, hij keek me net aan als mens spoor jij wel

Liefs Michelle

Ha ha ha daarom heb ik Morgna der knufs en zo ook geen naam gegeven. Alleen der popje noemen we echt popje. Dus mijn schoonmoeder laats tegen haar morgan waa is baby? Dus Morgan kijkt mij aan van wat bedoelt ze, dus ik zeg waar is popje. Meteen een brede lach en popje pakken. En mijn schoonmoeder maar stug baby blijven zeggen. Op een gegeven moment is Morgan maar naast haar op de bank gaan zitten en heeft het uitgelegd in haar taaltje, maar ze snapt het nog steeds niet

Groetjes,

Michèle

Ik zie het helemaal voor me. Geweldig!!!
Enne en pop is toch geen baby, dus ze heeft helemaal gelijk

Ook hier hebben de knuffels geen naam. Aleen de knuf in zijn bed(3 stuks) zijn knuffies hahahahaha.
Verder worden ze gewoon genoemt wat ze voorstellen dus olifant is olifant.

Liefs Michelle

Hahahaha, wat ben ik goed he? Maar ik ben een beetje Sesamstraatfan, dus ik ken veel ‘beesten’ en ‘poppen’ die daar wonen! Dan kennen jullie Oscar zeker ook niet? Die is groen en woont in een vuilnisbak. Ik kijk Sesamnstraat eigenlijk nooit, maar als ik het toevallig zie, laat ik het opstaan. Voor mezelf! Ik vind het gewoon grappig hoe al die poppen iets doen enzo. En om Bert en Ernie kan ik ook echt lachen. Zo ging het laatst over het verschil tussen zwaar en licht. Ernie ‘showde’ de lichte dingen, dus de veertjes enzo, terwijl Bert de pineut was en uiteindelijk aan kwam schouwen met een piano op zijn rug!

Hahaha en die HEMA-beesten vond ik dus ook gaaf. Eva is ook nog steeds dol op Purr, die rose kat. Verder hebben al haar poppen wel namen, Wilfred de badeend, Winnie (de Pooh), Mascha (knuffelpopje) en Molly/poezenkind (Ann Gedess-kattenpopje met een babygezichtje). En ze heeft een babypopje, die heet Kimmetje. Ach, straks verzint ze zelf maar een leuke naam! Nu doe ik dat!

Indd Oscar kon ik ook niet, moet het toch vaker opzetten denk ik

Liefs Michelle