Ons vriendje Dylano jarig is?

Hoe gaat het nu met Erik Mriek?

Kon hij wel naar het KDV vandaag?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Erik is vanmorgen wel naar het kdv gegaan, Sandra. Hij was koortsvrij, maar heeft nog wel veel last van die vlekjes. Besmettelijk is het dan niet meer, dus hij kon gewoon komen. Gelukkig maar. Ik ben alleen niet zo fit en denk dat ik straks naar huis ga en me ziek meld. Denk dat Erik me heeft aangestoken. Hij was vanmorgen ook weer zo vroeg wakker, 5.30 uur!!! Het wordt steeds vroeger. Ben daar zo flauw van!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heftig hoor Mriek dat vroege opstaan. Je nachten zijn op die manier wel erg kort. Fijn dat Erik in ieder geval naar het KDV kon, maar wel vervelend dat hij jou heeft aangestoken.

Beterschap voor jullie beide!

Groetjes,
Sandra

Had jij nog geen 6e ziekte gehad dan Mriek???

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 14 Oct 2009 12:34:19

@Michèle: don’t know. Ik heb nog geen vlekjes kunnen waarnemen, dus misschien heb ik wel ‘gewoon’ een normaal griepje onder de leden…

@Sandra: dank je wel! Ik ben nu inmiddels thuis en duik zo nog even voor een paar uurtjes m’n bed in. Erik moet rond 17.30 uur weer opgehaald worden, dus ik heb nog even. En dat vroege opstaan, blegh inderdaad. Wordt nog wat met de wintertijd straks…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed van je dat je naar huis bent gegaan.

Hoop dat je een beetje opknapt van een middagje slapen.

Je vriend komt toch altijd op woensdagavond weer naar huis? Hoop het voor je, dan kan hij voor Erik zorgen totdat hij op bed ligt.

Nogmaals beterschap!

Groetjes,
Sandra

Ja idd, m’n vriend komt vanavond weer thuis, dus dat scheelt een hoop. Naast nuttig ook nog gezellig, haha. Dank je nogmaals!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, precies,

Fijn dat hij vanavond thuis is. Ziek zijn en dan ook nog eens alleen thuis is ook niks.

En nu moet je je bed in en gaan slapen

Groetjes,
Sandra

Yes sir!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed zo

Groetjes,
Sandra