Ons neefje Robin in het ziekenhuis ligt!

Hij is 3,5 weken te vroeg geboren en hij heeft bijna geen energie om te eten. Gisteren is hij in het ziekenhuis opgenomen om aan te sterken. Hij heeft een sonde.

Duimen jullie dat hij snel een beetje op krachten is en dat hij snel naar huis kan zodat ze met z’n 3tjes kunnen gaan genieten.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

och wat sneu zo klein!! ik duim mee hoor

groetjes Kim, mama van

en

Ach, wat een lieffie is het toch
Sneu hoor, dat hij naar het ziekenhuis moet.
Gelukkig niet om ernstige redenen.
Ik duim ook dat hij heel snel voldoende is aangesterkt!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Zeker duimen we dat hij gauw aansterkt en weer naar huis mag. Sneu hoor.

Vanochtend was mijn zusje hier, vertelde dat het kindje van hun vrienden ( zowat net zo oud als Jessin ) met hele ernstige problemen in het ziekenhuis ligt. Zijn immuunsysteem werkt niet en dat is levensgevaarlijk. Hij moet een beenmergtransplantatie omdat hij anders dood gaat. Nu worden zijn ouders en broertje getest of ze eventueel donor kunnen zijn want anders komt ie op de wachtlijst en dat duurt te lang. Dat zou ie dan niet gaan redden. Pffffff kan niet meer zo goed tegen dat soort verhalen merk ik.

Gelukkig is het met Robin minder erg en ik ga lekker heel hard duimen voor een snelle thuiskomst. Hou je ons op de hoogte ?

Oh, wat erg! Ik duim superhard!

AAAAHHHH gossie
Wat zielig zeg
Ik zal super hard duimen voor het ventje en zijn papa en mama
Zodat hij gauw weer naar huis mag

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Nog ff een P.S.-je voor Astrid:
Brrrr…wat een verhaal van dat jongetje zeg
Ik hoop écht dat 1 van die ouders ofzo donor kan zijn voor hem…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Robin is overgeplaatst naar een ander ziekenhuis (Zwijndrecht), verder krijgt hij nog steeds sondevoeding, alle bloeduitslagen en urine waren goed. Verder slaapt hij heel veel, wat alleen maar goed is naar mijn idee.
Joyce en Jeroen hebben het best moeilijk dat hij niet thuis is maar beseffen heel goed dat het verder goed is met hem en dat hij in goede handen is. Ze mogen heel de dag bij hem zijn, alleen 's nachts slapen ze liever thuis zodat ze een beetje uitgerust zijn als hij thuis komt.

Ahhh wat sneu zeg! Hopelijk mag hij snel weer mee naar huis!

Ps Astrid, Wat een verhaal zeg! Ik hoop dat ze snel een donor kunnen vinden!

Groetjes Nathalie & Co

Heel veel sterkte, hopelijk mag Robin snel naar huis.

PS Astrid hopelijk vinden ze snel genoeg een donor.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Wat fijn dat alles verder goed is met Robin!
En dat hij veel slaapt komt waarschijnlijk omdat hij eerst te weinig voeding binnen heeft gekregen (Stephan sliep ook veel toen hij in het begin te weinig binnen kreeg…)
Ik hoop dat ie gauw genoeg aangesterkt is en weer lekker mee naar huis mag!

Is alleen maar goed denk ik dat hij lekker slaapt, hihihi heeft ie dadelijk thuis de energie om heerlijk te knuffelen met zijn pappa en mamma. Is echt verschrikkelijk als je kleintje al zo klein in het ziekenhuis ligt, ook al is het misschien niet zo heel erg ernstig. Hopelijk is hij gauw weer thuis.

wat fijn dat het goed gaat,nu inderdaad maar hopen dat hij vlug thuis is… want moet erg rot zijn voor de ouders…
astrid das niet min van dat beebje!! kan goed brgrijpen dat je niet meer zo tegen zo verhalen kunt als hje zelf twee kleintjes hebt… hopelijk gaat het ook met dat beebje vlug beter en vinden ze een geschikte donor…
wens de ouders van alle twee de beebjes veel sterkte!

liefs jessica, &

ach gossie zo klein en dan dit al,nou duim dat hij snel weer naar huismag

Bianca,Dylan & Kaitlyn

jee wat erg ,hopenlijk mag het kleine mannetje gauw naar huis.heel veel sterkte

groetjes marielle mama van
10-10-01

en hoe gaat het nu met hem

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik was ook toevallig al erg benieuwd hoe het met hem ging, dus gauw komen schrijven hoor !

Ben ook erg benieuwt hou het met Robin is

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Robin update:
de sonde is er sinds gisteren uit alleen heeft hij een urineweginfectie dus heeft nu antibiotica. Hij heeft gisteren perfect gedronken zelf.

We zijn gisteren even wezen kijken bij ons neefje.
Heel misschien mag hij vandaag naar huis (duim duim).

Oh das goed nieuws, hopelijk is ie snel weer beter!

Beterschap!

Groetjes Nathalie & Co