Ons neefje Robin in het ziekenhuis ligt!

Hey, dat gaat de goede kant op!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

JOEPIEEEEEE goed hoor, duim zeker dat ie vandaag naar huis mag. Wat zou dat heerlijk zijn he.

jaaaaaaaaaaa gaaf nieuws,nou duim dat hij vandaag lekker met papa en mama mee mag naar huis

Bianca,Dylan & Kaitlyn

nieuwe update:

Robin komt vandaag naar huis!!!
Ik kreeg net een smsje van Denn.
Jippie nu kunnen ze eindelijk gaan genieten.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

oohh heerlijk zeg,hoop dat die ab zijn werk goed heb gedaan en dat ze kunnen genieten van hun manneke

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Gelukkig maar zeg!!!

Liefs, Els

Fijn zeg!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Fijn zeg dat ie vandaag naar huis komt. Hehe.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

he wat goed heel veel geluk

groetjes marielle mama van
10-10-01

Owwww wat fijn zeg
Hoop dat alles goed gaat
En nu lekker genieten

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

[quote]

Vanochtend was mijn zusje hier, vertelde dat het kindje van hun vrienden ( zowat net zo oud als Jessin ) met hele ernstige problemen in het ziekenhuis ligt. Zijn immuunsysteem werkt niet en dat is levensgevaarlijk. Hij moet een beenmergtransplantatie omdat hij anders dood gaat. Nu worden zijn ouders en broertje getest of ze eventueel donor kunnen zijn want anders komt ie op de wachtlijst en dat duurt te lang. Dat zou ie dan niet gaan redden. Pffffff kan niet meer zo goed tegen dat soort verhalen merk ik.

Mijn zusje belde van het weekend, blijkt dat het broertje een geschikte donor is en ze gaan verderop deze week al een transplantatie verrichten voor de baby. Pf ik ken de mensen geeneens, maar er viel een steen van mijn hart. Heb er zo vaak aan moeten denken, waarschijnlijk omdat de baby zowat net zo oud is als onze Jessin en hun ook in eerste instantie een gezonde baby dachten te hebben gekregen.
Wat ik me eigenlijk afvroeg is waarom ze er eigenlijk pas na 3 maanden achter komen waarom het kindje zo ziek is, want bv het hielprikje is toch voor dit soort ziektes of niet ? Dit heette scid in ieder geval.

Gewijzigd door - Assie op 26 Sep 2005 20:16:50

Pffff zeg
Fijn dat er een donor is
Het is heel wat zo klein en zo ziek
Wat mogen we weer in onze handen knijpen als je een gezond kindje hebt

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word