Ons meisje is zo ziek

Dat is eigenlijk ook wel logisch Astrid, als ze lang ziek is geweest is ze ook flink verzwakt natuurlijk. Verwen haar lekker dan sterkt ze weer snel aan en is ze zomaar weer de oude!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

het komt van zelf goed astrid .tanja die is ook weer naar school .maar als ze dan van middag thuis komt valt ze zo op de bank in slaap .en ook net wat je zegt en piepen en jengen . als ze maar 9 april weer helemaal beter zijn

groetjes marielle mama van
10-10-01

hahaha ja 9 april in topvorm ! Maar ze is dit weekend jarig, dus lekker veel snoepen whahahahaha dan komt ze vanzelf wel weer wat aan.

idd lekker veel taart eten en lekker veel snoepies en chipss hmmmmmm

kaitlyn was ook al 2 kilo kwijt pffffffff,zei al voor de gein we gaan elke dag wel maccen hiihihihh

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Fijn dat ze weer beter is.

Daan die eet ons momenteel de oren van ons hoofd af. Net alsof hij wat ie in een week kwijt raakte erbij wil hebben. Zal denk ik ( en hoop ik voor je) bij Evianne ook gebeuren.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

quote:
Evianne is heel ziek, echt een hele vervelende buikgriep. Gisteravond naar bedje, was er nog niks aan de hand. 2 uur later kwam alles eruit en rond middernacht dachten we dat alles eruit was. Ze bleef echter braakneigingen houden ( elk half uur)de rest van de nacht. Water bleef er vanochtend ook geeneens in, echt zielig. Ze zegt nog geen boe of bah meer en blijft het liefst doodstil op de bank liggen. Niks voor me meissie hoor. Hoop dat het gauw weer over gaat want dit vind ik zo zielig.....

heeehh… maar gelukkig dat het weer zo goed met evianne gaat!!
heeft ze toch een leuke verjaardag!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Zielig is het toch he, als je kindje(s) zo ziek zijn. Wij hadden allemaal begin Januari het spuug virus. Joshua begon en 2 dagen later hadden we het allemaal. Jonathan heeft er het langst last van gehad, tot een week toe dhiarrhee, maar daarna was het over. Maar het is echt niet leuk om je lieverds zo beroerd te zien.

Fijn dat met jullie alles weer goed is.