quote:
Evianne heeft het Rota-virus.
Ik heb daar eigenlijk nog nooit van gehoord?
Wat is dat voor virus, klink wel erg serieus.
hoop dat het vanavond/vannacht wat beter gaat
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
quote:
Evianne heeft het Rota-virus.
Ik heb daar eigenlijk nog nooit van gehoord?
Wat is dat voor virus, klink wel erg serieus.
hoop dat het vanavond/vannacht wat beter gaat
Och, klein meiske toch
Ik hoop dat die zetpillen gauw werken en je weer kan/wil drinken.
Heeeeel veel beterschap!
P.S.
Ik vertelde het net aan Stephan en die zei: aaach, wat zielig!
Dikke kus van hem
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
He jakkes, we hopen echt dat Evianne snel weer opknapt.
Het Roat virus heb i knog nooit van gehoord, maar het klinkt heel vervelend voor de kleintjes.
Toevallig was Shakira vannacht ook flink ziek, 3 keer gespuugd en ook vanmorgen was ze nog lang niet fit. Maar na 2 kinderaspirientjes begon ze vanmiddag alweer een beetje de oude te worden. Ze heeft gek genoeg wel de hele dag goed gegeten, maar niet gevraagd om iets lekkers (wat ze normaal om de haverklap doet ).
Vanavond had ze alweer praatjes en is ze ook zingend naar bed gegaan dus maar zien hoe ze de nacht doorkomt.
Evianne; Shakira en Fajah wensen je beterschap en dat je snel weer lekker kunt spelen
Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)
Het rota virus is een soort heel hardnekkige buikgriep. Normaal spuug je alles eruit, en na een paar uurtjes kun je dan wel weer wat eten of drinken. Maar nu blijf je je misselijk voelen en daarom drink of eet je niets of je kan het alsnog niet binnen houden. Vandaar dat de kans op uitdroging best groot is. Het is heel besmettelijk. Waarschijnlijk heeft Jessin het meegenomen van het kdv want daar hing 1,5 week geleden een briefje met een waarschuwing voor het virus en Jessin heeft al een week diarree. Eten doet hij amper, maar drinken bij mamma gelukkig wel en hij hoeft ook niet te spugen. Inmiddels heb ik het ook ( voelde me gisteren al niet tof ). Ik heb nog niet hoeven spugen maar had al amper gegeten omdat ik zo misselijk was. Pfffffff hoop dat het gauw over is want dit is niks zo. Evianne slaapt nog, maar heeft wel een goeie nacht gehad geloof ik en daar was ze wel hard aan toe.
Gelukkig dat ze vanacht even lekker heeft kunnen
slapen.
En ik hoop dat ze snel weer de oude is.
jeetje alle 3 dus ziek nu pfffff hoop datjullie snel opknapen zeg en dat evianne snel weer eet en drinkt dat jullie niet naar de huisartsen post hoeven
beterschap en een dikke knuf
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Met mij gaat het weer prima en met Jessin lijkt het ook beter te gaan, alleen bij Evianne lijkt het toch weer minder dan gisteren te gaan. Dit terwijl ik gisteren weer goede hoop had aangezien ze even in de zandbak wilde spelen ( spelen heeft ze al 3 dagen niet meer gedaan )en mee wilde naar de winkel ( wel in het karretje aangezien ik dr nog te gammel vond om zelf te lopen ) Pfff hoop dat het in de loop van de dag nog beter word in ieder geval.
Wil ze weer niet drinken dan?
Hè jee, ik had juist verwacht dat het vandaag NOG beter zou gaan omdat ze gisteren al een beetje opknapte
Sterkte!!!
Ik heb haar toch van de bank gehaald en naar buiten gedaan en ze krijgt wel wat meer kleur er van. Drinken doet ze wel maar niet zoals het nog zou moeten zijn eigenlijk. Ik hou het eventuele uitdrogen wel scherp in de gate maar daar is nog geen sprake van. Eten doet ze haast niks nog en ze was al zo`n spriet, pffff. Ik hoop dat wat gezonde buitenlucht haar wat hongeriger maakt. Jessin begint wel weer te eten gelukkig.
beetje bij beetje knappen jullie op dus
hoe gaat het nu astrid,eet ze al
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Hoi Assie,
Beterschap met Evianne.
Daan is ook ziek geweest zie eerder toppic en hij heeft een week niet gegeten. Wel gedronken. Drinken, drinken en nog eens drinken is het belangrijkste. Maar het is moeilijk omdat ze zo misselijk blijven. Daan had dan niet het Rota virus maar wel middenooronsteking. Heeft de dokter dit nagekeken?
Enne Daan is ook zo´n spriet. Na 1 week knapte hij zienderogen op en nu 1 week later eet hij ons de oren van de kop ( bij wijz evan spreken dan).
Sterkte en beterschap met Evianne.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Hoe is het vandaag met Evianne Assie??
ik hoop dat het vandaag nog veeeeeeeeeeeeeel beter gaat
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
Gisteren was het nog niet veel, maar wel weer lekker naar buiten en dat hielp steeds wel wat. Vanochtend toen ze opstond heeft ze zich meteen weer beter gemeld zelf whahahahaha JAAAAAAAAAAAAAAA riep ze"Evi-nanne is weer beter ". Ze voelt zich duidelijk ook beter en we merken het ook meteen. Ze speelt weer heerlijk met Jessin ( die het duidelijk miste ) en is weer lekker onze vrolijke, bijdehante deugniet. Maar ja, tuuuurlijk moesten we dus naar het cb vandaag en bleek ze veel te licht ( 12,5 kg en 99 cm ) Nu is ze altijd al een spriet maar nu nog erger door het overgeven en niet eten. Dus tja, we moeten een keer extra terug komen.
Maar al met al ben ik erg blij dat ons meissie weer lekker normaal rond dwarrelt als altijd, hmmmmmmmm miste het ook wel hoor.
Goed zo meissie!!!
Enne…moest wel errug lachen hoor, dat jij jezelf weer beter meldde
YAAAHH!!
gelukkig maar!!! de oude evi-nanne is back!!!
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
Die vervelende buikgriep is weg! Hoera!
Vervelend als je meisje zo zielig is en je kunt er zo weinig aan doen.
Hopelijk blijft het ziek zijn haar nu voorlopig bespaard.
gelukkig maar dat evianne weer beter is .en wat zwaarder worden komt van zelf wel weer als ze maar drinkt .nou hier is het ook kwakkelen .tanja heeft weer der drankje .en ik ben ook grieperig en koorts niet prettig allemaal .maar het komt wel goed .als de zon maar te voorschijn komt
groetjes marielle mama van
10-10-01
gelukkig dat evianne weer beter is.
Hier willen we ook lekker warm weer, want
hier zijn we ook allemaal aan het kwakelen alleen yannick niet
gelukkig, maar
papa en mama zijn niet lekker en hij is hier vrolijk.
groetjes katinka
heeee gelukkig is ze weer beter gemeld hihiihih leuk hoe ze dat zegt
en met jessin en jij voelen jullioe je al beter
Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn
Met iedereen is alles weer goed hier verder, alleen is Evianne nog sneller moe en erg pieperig ( zeurderig).