Ons meisje is zo ziek

Evianne is heel ziek, echt een hele vervelende buikgriep. Gisteravond naar bedje, was er nog niks aan de hand. 2 uur later kwam alles eruit en rond middernacht dachten we dat alles eruit was. Ze bleef echter braakneigingen houden ( elk half uur)de rest van de nacht. Water bleef er vanochtend ook geeneens in, echt zielig. Ze zegt nog geen boe of bah meer en blijft het liefst doodstil op de bank liggen. Niks voor me meissie hoor. Hoop dat het gauw weer over gaat want dit vind ik zo zielig…

Achh jeetje Assie…
Echt nieeet leuk…
Die arme Evianne…

Heeeeeel veeeel beterschap

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

arme evianne,vervelede rot virussen ook he

nou meissie knap maar heel snel op hoor want is maar niks als je ziek bent

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ow gatsie meissie toch, ben je nou zo ziek?
Je hebt het wel zwaar te pakken zo te horen.
Blijf maar lekker liggen en laat je maar lekker verwennen door mamma en pappa.
Heeeeele dikke knuffff van ons!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

En ik dacht al dat we zo goed de winter waren doorgekomen. Nou het is lente en meteen raak hihihi.

Balen hoor. Inderdaad wordt het eindelijk mooi weer … en dan ligt Evianne ziek op de bank. Buikgriep heeft wel heel veel geheerst.

Beterschap Evianne en we hopen dat je gauw weer opknapt en weer kattekwaad uit kunt halen

Groetjes, Thirza
Lilypie Derde Ticker

Ach wat vervelent voor die lieve meid!
Hoe gaat het nu? houd ze alweer iets binnen?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Water met kleine beetjes blijft inmiddels zitten. Ik krijg ook weer een heel voorzichtig antwoord als ik dr iets vraag ( alleen ja of nee hoor ), dat is tenminste iets. Vanavond kwam de verwachtte koorts en ik heb dr net maar een zetpil gegeven ( een gewone wilde ze niet ). Ik breng haar zo naar de bedje met een tuitbeker water, die vind ze blijkbaar nu wel prettig en voor ons is het fijn dat we dan niet voor elk slokje eruit hoeven. Hahahaha want ze kan het wel zelf pakken op dr nachtkastje, maaaaar dat doet ze niet. Hahahaha ik moet wel dr fiepje vasthouden nu als ze iets drinken wil, dus ze neemt het er wel maar een beetje van. Normaal mag ze overdag dus echt geen fiepje ook. Morgen zal het wel weer beter gaan denk ik.

En? Hoe gaat het nu?

Och Assie wat vervelend.
Hopelijk is ze gauw weer beter!

Tessie

blij dat ze wat wilt drinken en dat het erin blijft

hoe is het vanacht gegaan met evianne

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ach me arme vriendinnetje .heb je vanacht goed kunnen slapen .ga het al wat beter .beterschap moppie dikke knuffels .en dat je maar gauw weer op knapt

groetjes marielle mama van
10-10-01

heey assie…
hoe is het vandaag met evianne??

Groetjes Mariska

Had eigenlijk dezelfde vraag als de andere mama’s
Heeft ze al weer praatjes voor 10?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

beterschap

en hoe gaat het vandaag met evianne.

groetjes katinka

niks beter en ze drinkt maar 1 beker per dag zowat. Eten nog helemaal niet, dus we gaan effe naar de ha toe nu.

groot gelijk zal ik ook doen.

We horen wel hoe het afloopt.

groetjes katinka

Nou idd, even laten nakijken door de huisarts hoor!
Benieuwd wat hij zegt.
Sterkte!

Evianne heeft het Rota-virus. Nu hebben we zetpillen gekregen waardoor ze misschien minder misselijk is en daardoor misschien beter gaat drinken, als ze dat nl uiterlijk zondag niet beter gaat doen dan moeten we waarschijnlijk naar de huisartsenpost en het ziekenhuis.

och jeetje die evianne toch
arm meisje…
nou veeeel beterschap dan maar!!

Groetjes Mariska