Ons katje er is en

de hele nacht heeft zitten janken! vond het zo zielig, maar voelde ook alsof ik er nog een baby bij had, hihihih is dat erg? Nee maar dacht wel ineens, ppfff je zal 2 kids hebben, hihihih wat erg! Maar veder is het een schatje en is J er heel lief mee, en ook mijn nanny vind hem schattig en hij is ontzettend ontdeugend, Hij heet voorlopig nog pussycat! hihih en J zegt dat het een meisje is

Gewijzigd door - Jmama op 14 Nov 2016 12:53:37

Ja, het is een hele zorg erbij, zo’n kleintje in huis! Waarschijnlijk mist hij zn mama… ahhhh…

Zal na een aantal nachten wel overgaan denk ik, hij moet wennen natuurlijk. Wel heel schattig, die katjes, lekker speels, ondeugend… Lijkt me ook wel weer heel leuk! Hoewel ik ook heel blij ben met onze bejaarde poes!

Geniet ervan…

liefs

o leuk dat ze dr is!
kan je uit ervaring vertellen dat het best nog een paar dagen kan duren.
wat kan helpen maar dat moet je maar willen natuurlijk is haar aanleren dat ze op je voeten eind mag liggen als je gaat slapen dan voelt ze zich niet zo alleen.
als je dit niet ziet zitten is het nog een paar dagen volhouden en niet naar dr toe gaan s,nachts
het is puur een gemis om haar moeder en het wennen aan het nieuwe huis met nieuwe geuren

hier geen katten meer maar wel al een boek met hondenrassen waar wij ons momenteel in verdiepen hahah

before you judge me, try hard to love me

hier een paar namen van onze opvang kittens misschien een ideetje voor jou erbij

snoes
vlinder
princes
miss
tijger
daisy
rambo
dora
baby
rocky

Foto’s… wil ook in luv zijn met zo’n klein beessie… Hier wachten we nog even want er komt eerst een konijn en we hebben nog 4 katten

Groetjes,

Michèle

Hey!!!

gefeliciteerd met jullie tweede “kindje” hahaha.

Poezenkusjes van Teigetje, Midas en Elvis

(de poezen van Boukje en Sarah)

Lilypie First Birthday tickers

Hihhi ja leuke namen, maar moet ook in het engels een beetje uit te spreken zijn! hihih Ik denk aan sniffels, dat zei Jada namelijk vanmiddag; she is sniffels (waarmee ze bedoelde dat hij aan het snuffelen was) hihihihih
Nou we zien wel, pussycat, kan ook nog wel even hoor! Nee wil geen kat op bed, 's nachts is hij in de huiskamer, komt vast wel goed, maar pfff toch een paar keer flink wakker geworden; gelukkig sliep de kleine er gewoon doorheen! Fotos staan op facebook, maar krijg het nooit op deze site gezet! Sorry! Heb nog altijd niet uitgevonden hoe het precies moet!

Heb je geen Hyves?

Lilypie First Birthday tickers

Ik ga vanavond even op face book kijken

enne hier heten ze Artemis, Diablo, It en Mickey. En ik heb in het verleden een rouge, een gizmo, een twister en een spot gehad.

Groetjes,

Michèle

Nee geen hyves, ik kan die site hier heel moeilijk openen vandaar dat ik die in 2007 maar opgeheven heb! Maar misschien dat michele het er morgen op kan zetten ofzo??? (ik kijk je smekend aan!!!) hihihih

Hadden wij elkaar al toegevoegd anders nog even mij uitnodigen en dan kijk ik vanavond wat ik kan doen voor je

Groetjes,

Michèle

Weet ik eigenlijk niet meer! Wat was je achternaam ookal weer? Een van de grote meesters weet ik nog, maar niet meer welke

Volgens mij is het gelukt alleen weet ik niet welke je erop wil hebben. Ik zie namelijk foto’s van rode katjes en een schildpadje en een van jada met het schilpadje. Dus zeg het maar.

Groetjes,

Michèle

Heb je een berichtje gestuurd op facebook!

Oke dat zie ik later pas want ik zit op me werk nu en ik ben wel zo vrije maar ga even met het mannetje shoppen op de markt

Groetjes,

Michèle

@ bakmama, ik krijg de site niet eens geopened!

Ooohh en verder nog een kattevraag; ik hoorde dus al van dames op het forum dat katten slapen waar ze maar willen, nu heeft onze kat wel een heel speciaal plekje gevonden. DE KATTEBAK!!! nou hoe krijg je ze daar uit? Ik bedoel, vind de eettafel al niet zo fris, maar de kattebak!

Ooohh en de naam is volgends J nu gewoon weer; pussycat S. (hahahah haar achternaam!)

Gewijzigd door - Jmama op 14 Nov 2016 12:55:06

@ bakmama, klopt! Hij is al in 2007 geweest en nu weer terug! Overleef het wel, toen was ik zwanger nu gelukkig niet! Tot half oktober, komen er wel uit hoor! Ik denk maar zo, mijn tijd komt nog en dan moet hij ook achter mijn beslissing staan!

als ik snap wat bakmama met bb bedoelt dan vind ik dat heel knap van je om hem te laten gaan ik zou mijn man zeker niet laten gaan niet omdat ik hem niet vertrouw maar ik vertrouw de andere niet haha.

Hierbij het poesje van Jada die we nog even Pussycat noemen

Groetjes,

Michèle

Hj is trouwens wel heeeeel aandoenlijk hoor echt een schatje.

Groetjes,

Michèle