Ons katje er is en

quote:
Joh meid toch, gaat het wel goed met je relatie? Of lees ik het nu zo krom..? Het komt een beetje op me over zo van: gna gna wacht jij maar... Was je het er eigenlijk niet mee eens en is ie toch gegaan?? Dat vind ik nog al wat hoor! Ze kiezen ook idd de minste dames niet uit om deel te nemen.. En als je dan een misstap vanuit thuis zou kunnen zien?? Ooooow meid toch, als ik daar alleen al aan denk, schieten de tranen al in m'n ogen! Hopelijk heb ik het totaal mis hoor, ik gun je zo wat ik heb/ hoe ik m'n eigen relatie ervaar.. Natuurlijk is nooit niks helemaal zeker in het leven maar toch weet ik voor 99% zeker dat ik met deze vent oud wil (hopelijk ook zal) worden!

Ooohhh nee dat heb je echt verkeerd begrepen! Wat ik bedoel te zeggen is dat ik een aantal dingen van plan ben en ja ik ook zijn steun daarin verwacht. Ik sta helemaal achter zijn keuze, ja kan misschien vreemd overkomen maar sta volledig achter hem! Oohh en ik kijk d’r amper na, heb het echt gewoon te druk!

@ michele, ja leuk he! hihihih vind h’m zo schattig! Zal van het weekend eens wat mooie fotos van hem maken!

Poes is errug snoezig.

Gewijzigd door - Boukje&Sarah op 05 Aug 2010 10:52:16

Thanks

Gewijzigd door - malawimamajada op 05 Aug 2010 11:16:02

Zo…aangepast.

Lilypie First Birthday tickers

Thanks hihihih!

Is puss de kleinste van het stel op de foto? Ze zijn allemaal wel schattig hoor!

En istie snachts al en beetje rustiger?

liefs

Ja het is de kleinste, hij is heel schattig en houd van knuffelen de hele dag! vanacht heeft hij op de grond in de slaapkamer gelegen en niet meer gejankt gelukkig! Maar het is wel een miauwerd zeg maar!

bij dhr phil was er laatst een uitleg over de vrije opvoeding en de helikopter mama
vrije opvoeding hou in dat je kind kan doen en laten wat die wil (in het extreemste geval)zodat hij-zij zijn eigen fouten kan maken
zo was er een mama die haar kind bijna 2 km liep lopen naar zijn voetbalclub omdat hij dat wilde kind was geloof ik nog geen 10. nou zeg dr zou maar iets gebeuren dat vergeef je je zelf toch nooit.
de heli mama is iemand die alles checkt controleerd en het kind nooit uit het oog verliest.
ikzelf zit denk ik in het midden controleer ze wel maar niet extreem laat ze vrij maar tot aan mijn grenzen dus wel naar het speeltuin maar niet alleen naar het park.

on topic wat een schattig katje maar kijk dr niet te lang naar want dan gaat er iets kriebelen

before you judge me, try hard to love me

Als hij ook heel hard kan spinnen zou ik hem Harley noemen malawimamajada, dat wilde ik graag met mijn Gizmo toen maar mijn ex wilde het niet. Dat was ook een rooie die echt een klein motortje had

Groetjes,

Michèle

@ bakmama, very heavy! uuhhhh veel gepraat, veel gescholden, veel emoties! 3 jaar ouder, 3 jaar wijzer! Nee dit heet geen open relatie, maar een laatste kans om te laten zien dat je een vent bent geworden!

Ik ben ook helemaal verliefd op het beestje, maar heb me er wel op verkeken hoeveel extra werk het is, vooral met aandacht geven! Ooohh en hoop dat kerel niet allergisch is anders tja…Ooohhh en dat woord, tja kan er verder niet veel aan veranderen, gelukkig is het wel een normaal engels woord!

@ mama van 3 jongens!
Tja ben wel voor een grote mate van vrijheid! Vooral omdat wij thuis een hele strenge opvoeding hebben gehad! maar nee het huis regeren absoluut niet, maar bijvoorbeeld zelf kleding uittrekken, bepalen wat we zaterdag middag gaan doen, of meehelpen boodschapjes uitzoeken die ze lekker vind, oohh en ook dingen als, ik wil nu niet eten maar straks vind ik wel okay, ik heb ook niet altijd zin om op een vast tijdstip te eten als ik geen zin heb. Bij een groot gezin is dat natuurlijk heel anders.

@ michele, hahahahhahaha zal het eens aan madam voorleggen!

Ha ha ha tja zei kiest he. Ach het zal de eerste kat niet zijn die gewoon poes (pussycat) heet zoals denk ik het konijn van morgan gewoon konijn zal gaan heten

Groetjes,

Michèle

@ michele ja das waar ook, maar ben ook wel eens bij iemand thuis geweest die een kat had die KIP heette!

Ja, da’s waar.
Hier heet Midas ook wel Muis. Want toen ik nog niet wist wat ze was, heb ik haar maar Muisje genoemd. Ik kreeg haar dan ook met 1 dag oud. Dus met de fles groot gebrachte en ze was toen zo klein als een muis.
Pussycat is toch leuk, en ik moet niet denken aan een onderkant. Dat zou ik pas doen als je “cat” weghaald

Trouwens, Sarah noem ik bijna nooit Sarah. Of het is Lief, of Snoet, of Mup, of gewoon Baby. Hahahahaha

Ik moet denken aan Puss in Boots, van Shrek! Die is stoer!

Misschien is het juist leuk om de poes een typisch hollandse naam te geven, in malawi superorigineel natuurlijk! Minoes ofzo.

liefs

Ja!! Liske, super idee!
Wij hebben ons konijn Lula genoemd, naar de president van Brazilië. Lula Da Silva.

Hihihihi zo hebben onze buren de hond naar de Malawiaanse president vernoemd (Dr. Bungu wa Mutharika), dat valt hier niet altijd in goede aarde, maar ze staan 's avonds gewoon Bingu te roepen in de tuin!

Ik heb wel een rotweiler gekent die steve Biko heette. Enne boukje, twister noemde ik ook altijd muis omdat ze ook zo klein was en ontzettend goed kon jagen.

Groetjes,

Michèle