quote:
Joh meid toch, gaat het wel goed met je relatie? Of lees ik het nu zo krom..? Het komt een beetje op me over zo van: gna gna wacht jij maar...Was je het er eigenlijk niet mee eens en is ie toch gegaan?? Dat vind ik nog al wat hoor! Ze kiezen ook idd de minste dames niet uit om deel te nemen.. En als je dan een misstap vanuit thuis zou kunnen zien?? Ooooow meid toch, als ik daar alleen al aan denk, schieten de tranen al in m'n ogen! Hopelijk heb ik het totaal mis hoor, ik gun je zo wat ik heb/ hoe ik m'n eigen relatie ervaar.. Natuurlijk is nooit niks helemaal zeker in het leven maar toch weet ik voor 99% zeker dat ik met deze vent oud wil (hopelijk ook zal) worden!
Ooohhh nee dat heb je echt verkeerd begrepen! Wat ik bedoel te zeggen is dat ik een aantal dingen van plan ben en ja ik ook zijn steun daarin verwacht. Ik sta helemaal achter zijn keuze, ja kan misschien vreemd overkomen maar sta volledig achter hem! Oohh en ik kijk d’r amper na, heb het echt gewoon te druk!
@ michele, ja leuk he! hihihih vind h’m zo schattig! Zal van het weekend eens wat mooie fotos van hem maken!