Ons hondje ziek is

Yep, onze Maxje is erg ziek. Een maand geleden ging ik voor het eerst naar de dierenarts omdat ie ergens ( we kwamen er niet achter waar ) pijn had. Max kreeg daarom pijnstillers/ontstekingsremmers en ik was er al eens voor terug gegaan omdat hij verder ook niet mocht afvallen. Met de pijnstillers leek het te doen, maar ik was er niks gerust op want hij was erg rustig terwijl hij echt een enthousiast druktemakertje is. Ruim een week geleden was er daarbij iets met zijn oog en aangezien ik druppels hier heb begon ik te druppelen. Dit had geen enkel effect verder en nadat ik ermee stopte viel me ook op dat het oortje aan de zelfde kant als het oog, niet meer rechtop kon. Ook viel ie ineens regelmatig, zakte gewoon door zijn achterpoten. Dus tja, had toen wel een vermoeden, maar hoopte stiekum dat het aan de medicijnen lag. Terug naar de dokter dus maar ( alsof ik er de laatste tijd nog niet genoeg was geweest) en die bevestigde wat ik al dacht. Waarschijnlijk een bloedprop of gezwel in zijn lieve koppie, we moeten afwachten of het de komende 4 weken erger word of niet. Zo niet kan ie met pijnstillers nog effe door, want hij heeft er dan verder geen last van en als het wel erger wordt…. pfffff heb er moeite mee hoor. We hebben m als een zwaar mishandeld hondje uit het asiel gehaald 8 jaar geleden. Hij was gevonden langs een ringweg en men schatte hem op 4 jaar maar dit konden er ook 8 zijn. Doordat hij mishandeld was hebben we er heel veel energie in gestoken om het vertrouwen van hem te winnen en werd het een echt lief en vrolijk beestje . Ik weet wel dat ie oud is maar dit was voorheen niet te merken en nu gaat het ineens zo snel…
Heb er echt moeite mee

rechts is Max

och wat zielig…hij ziet er zo schattig uit.
hoop dat het goed met hem gaat komen, vind dit wel zo zielig

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ooohhhh erg astrid,hoop dat het toch nog goed komt

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja, het is echt een scheetje (vrijdag zelf kunnen beoordelen )
Ik kan me goed voorstellen dat je er erg veel moeite mee hebt.
Wat je al zei: juist doordat jullie zijn vertrouwen zo moesten winnen en daardoor zo “extra” intensief met hem bezig zijn geweest, heb je toch een andere, specialere band met zo’n beestje.
Veel sterkte en ik duim dat het toch nog beter zal gaan opeens!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ohh wat erg
Ziet eruit als een lief beessie…

Sterkte Astrid!

Groetjes Nathalie & Co

och klein hondje toch!1 tja je hecht je verschrikkelijk aan zo’nh beestje!! sterkte ermee

groetjes Kim, mama van

en

Wat ziet hij er lief uit joh! Ik hoop dat het allemaal de goeie kant opgaat!

Veel sterkte ermee!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

DAmes, ik zie het zwaar in. Met maxje gaat het niet zo best. Alhoewel hij eerder gebloed heeft en ik de oorzaak niet kon vinden( ik dacht een tand of zo ), bloedde hij vandaag ineens weer. Het was erger dan de vorige keer en beter te vinden daardoor. Achter in zijn keel bloed het en dat vind ik een slecht teken. Een gewone bloeding in de mond blijft zeker geen dag goed bloeden en als ik zijn bekkie open dan gilt ie van pijn. De dienstdoende dierenarts zag het niet zitten om vanavond nog te komen want als er iets met een tand is kunnen we er niks aan doen omdat ie te oud is voor narcose. Als het een bloedende tumor is ( wat ik denk ) dan kunnen we zowiezo niks doen. Gewoon zo is ie niet anders dan de laatste dagen, dus niet meer pijn of zo dus gaan we maar morgen naar de eigen dierenarts. Ik ben nu erg nuchter en bedenk me vanallerlei scenario`s, maar o jee als morgen blijkt dat het nu goed mis is. pf ben zo gehecht aan me eerste hondje…

Gewijzigd door - Asje op 05 Jul 2006 15:45:14

Och…
Tsja…kan moeilijk zeggen dat het allemaal erg optimistisch klinkt want dat is natuurlijk niet zo.
Ik kan alleen maar hopen dat jullie morgen bij de dierenarts horen dat het wel meevalt, maar ja…ik weet het niet hoor.
Wat ik 2 weken terug gezien heb en wat je allemaal vertelt…
Nou ja, heeeeeel veel succes en sterkte in ieder geval!
Ikke blijf duimen voor Maxje!

Och arm scheetje.
ik hoop zo voor je dat het meevalt.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Lees je verhaal over max nu pas
Zit hier met tranen in mijn ogen
Hoop dat het nog goed komt
Heel veel sterkte meis en geef max een knuf
Denk aan jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Sterkte ASje met Max. Ben je al geweest bij de dierenarts geweest?

Ik duim voor je.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

sterkte astrid

Dylan & Kaitlyn

Ik ben nog niet geweest, om 14.15 u moet ik met m daar zijn. Pfffff heb er zon rot gevoel over, maar dat had ik al toen ik voor het eerst laats met m naar de dierenarts ging. Zelf denk ik aan keelkanker, kwaadaardige tumoren wat ook zou verklaren wat er mis is met de rest aangezien hij het dan waarschijnlijk ook in zijn koppie heeft. Wat erbij komt is dat ik ook eigenlijk weer op zoek moet meteen naar een nieuw hondje ( hoop liever van niet hoor, maar ben effe erg realistisch) want Sepke kan niet alleen zijn en eerlijk gezegd zou ik daar totaal geen zin in hebben als blijkt dat onze Max er na vandaag niet meer is. Maar na deze week heb ik 2 weken vakantie en dus een uitgelezen kans om met een nieuw hondje aan de slag te kunnen en Sepke niet het gevoel te geven dat ie alleenheerser is en dus ook alleen is als we weg gaan. Maar goed, zo ver is het nog niet alhoewel ik zowat steeds me tranen moet bedwingen. Zou wel tof zijn als er toch alleen iets mis is met een tand of zo alhoewel hij wel oud is en de dag toch een keertje zal gaan komen ( tja denk je eerder ook niet over na eigenlijk ). Na ja, eerst maar effe afwachten nog, ga zo me werkkleren uitdoen en toch zo langzamerhand er maar naar toe. Zeker is wel dat hij terug thuis komt, mocht een spuit de enigste oplossing zijn, dan zorg ik dat hij die hier in eigen omgeving krijgt * veegt traantjes weer weg * Pff ook niet gezellie voor jullie eigenlijk om zo dit verhaal te lezen op zon lekkere dag Sorry…

Ben er weer, Maxje blijft even daar. Door zijn verleden als een mishandeld hondje,laat hij niemand in zijn bekkie kijken. Mij liukt het wel maar dat doet m blijkbaar zo onwijs pijn dat ie gilt en zijn bekkie sluit. Dus gaat ie toch effe onder narcose zodat ze beter kunnen kijken. Hij wil toch weten of er geen stokje zit of zo, lijkt mij erg onwaarschijnlijk omdat Max nooit iets met stokjes heeft( zeker nu niet ), maar goed zou kunnen. Tumoren zouden ook kunnen, zou ook de eerdere klachten verklaren. Hij zou dan kunnen kijken om deze af te binden om zo hem nog wat tijd te geven, maar das speculeren. We wachten het telefoontje dus maar af en gaan hem strakkies halen, de mogelijkheid voor een spuitje gewoon thuis is er in elk geval wel mocht dit nodig zijn. We zullen zien…

jeetje nou we duimen verder voor maxje

Dylan & Kaitlyn

Jee, spannend zeg…
Hebben jullie hem al opgehaald?

assie hoe is het met max heb je hem gehaald .hoe is het

groetjes marielle mama van
10-10-01

och arme maxje!! Wat is dat zielig he, zo’n beestje snapt er niets van…
Heel veel sterkte, hopelijk komt er iets positiefs uit…

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Ohhh wat sneu Krijg het er koud van
Hoe was het astrid? Niet goed denk ik aan je msn te zien??

Sterkte meis!

Groetjes Nathalie & Co