Yep, onze Maxje is erg ziek. Een maand geleden ging ik voor het eerst naar de dierenarts omdat ie ergens ( we kwamen er niet achter waar ) pijn had. Max kreeg daarom pijnstillers/ontstekingsremmers en ik was er al eens voor terug gegaan omdat hij verder ook niet mocht afvallen. Met de pijnstillers leek het te doen, maar ik was er niks gerust op want hij was erg rustig terwijl hij echt een enthousiast druktemakertje is. Ruim een week geleden was er daarbij iets met zijn oog en aangezien ik druppels hier heb begon ik te druppelen. Dit had geen enkel effect verder en nadat ik ermee stopte viel me ook op dat het oortje aan de zelfde kant als het oog, niet meer rechtop kon. Ook viel ie ineens regelmatig, zakte gewoon door zijn achterpoten. Dus tja, had toen wel een vermoeden, maar hoopte stiekum dat het aan de medicijnen lag. Terug naar de dokter dus maar ( alsof ik er de laatste tijd nog niet genoeg was geweest) en die bevestigde wat ik al dacht. Waarschijnlijk een bloedprop of gezwel in zijn lieve koppie, we moeten afwachten of het de komende 4 weken erger word of niet. Zo niet kan ie met pijnstillers nog effe door, want hij heeft er dan verder geen last van en als het wel erger wordt…. pfffff heb er moeite mee hoor. We hebben m als een zwaar mishandeld hondje uit het asiel gehaald 8 jaar geleden. Hij was gevonden langs een ringweg en men schatte hem op 4 jaar maar dit konden er ook 8 zijn. Doordat hij mishandeld was hebben we er heel veel energie in gestoken om het vertrouwen van hem te winnen en werd het een echt lief en vrolijk beestje . Ik weet wel dat ie oud is maar dit was voorheen niet te merken en nu gaat het ineens zo snel…
Heb er echt moeite mee
rechts is Max