Ons hondje ziek is

Wel weer thuis maar niks positiefs helaas, een grote akelige tumor in het verhemelte maar daar is die bloeding niet van. De bloeding komt uit de mondhoeken achter, beetje raar dat daar zo veel bloed vandaan kwam maar de oorzaak daarvan is waarschijnlijk dat dat weefsel ook niet in orde is. Al met al geen hoop meer op herstel en een hondje met toch veel pijn. Ondanks pijnstillers heeft hij er echt last van en dit kan ons eigenlijk maar 1 ding laten besluiten… en tjeetje, tuurlijk wil ik niet dat hij lijden zal, maar wat is zo`n beslissing … . Ik denk dat we morgen of overmorgen met de dierenarts een afspraak maken voor het thuis in laten slapen van onze lieve Max. Verder ben ik er echt onderste boven van en dus effe niet gezellie vandaag. Pffffffffff en alhoewel Maxje er nog eventjes lekker is, zijn we toch al op zoek naar een vriendje voor Sepke en ook dat geeft een maf bijsmaakje maar Sepke wordt gek in zijn uppie, laat staan als wij eens effe de deur uit zijn. Misschien bekijk ik eerst nog hoe het nu is met zijn verlatingsangst want misschien is ie er inmiddels wat overheen gegroeid. We zullen wel zien.

Och meis…
Ik vind het zooooo sneu voor jullie
Natuurlijk ook voor Maxje, maar ik weet wat voor band je met dat lieve kleine ding hebt…
Tuurlijk, je verstand weet dat er eigenlijk geen andere keus meer is, dat je uit liefde voor Maxje hem zou moeten laten inslapen…maar je gevoel hè…
Kan me zo goed voorstellen dat het verschrikkelijk zwaar is
Ik wou dat ik wat voor je kon doen, maar helaas…ik zou niet weten wat.
In ieder geval een hele dikke (virtuele) knufffffff
Sterkte meis!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

och jeetje, sterkte met je beslissing al heb je hem volgens mij al genomen .Kussie

groetjes Kim, mama van

en

Ohh zie ik ik dacht al zoiets vreselijk hoor, sterkte!!
Denk dat jullie de juiste beslissing hebben genomen, want zo’n beessie laten lijden is ook zielig!

Groetjes Nathalie & Co

ach wat erg pffff
Zwaar zeg voor jullie
Heel veel sterkte en kracht

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ohhhh meis gatver!

heeeeeeel veel sterkte!

dikke knuf!

Tries

Was even benieuwd hoe de nacht verlopen was?
alles goed gegaan?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ja hoor, nacht is prima gegaan maar ja hahaha ik had Maxje dan ook met mandje en al lekker bij ons op de slaapkamer gezet. Het bloeden lijkt minder of zelfs gestopt. Ik geloof dat Daan nog wil afwachten tot na het weekend want ook al doet hij zo niet zo veel meer ( normaal is het best een kleine druktemaker )hij geniet toch zichtbaar als we een rondje rond de beek wandelen ed. Ik vind het zo rottig een keuze te hebben.

Is ook een super moeilijke beslissing zeker als ie zelf nog zo geniet…

Sterkte meis!

Tries

Hoi Astrid,
Ik lees het allemaal net pas. Wat erg zeg voor jullie.
Maar weet je wat ik ook gelijk dacht en wat ik ook tegen je wil zeggen :
Wat verschrikkelijk lief van jullie dat jullie hem uit het asiel hebben gehaald en er
zoveel tijd en liefde in hebben gestopt.
Jullie hebben hem ongetweifelt een heel mooi leven gegeven en dat mag ook niet
zomaar abrubt stoppen dat leventje.
Ik zou hem maar lekker veel knuffelen en aandacht geven nu zijn laatste levensdagen is aangebroken ( hoe moeilijk dat ook te accepteren is )
Ik wens je veel sterkte en alsnog mooie momenten met Maxje.

Laat hem maar lekker voelen dat je van hem houdt totdat het zover is dat je een keuze zal moeten maken.

Veel sterkte meis.

De beslissing is genomen, ik heb de dierenarts huilend opgebeld om te komen. Ook al ligt hij her en der te tukken, het is toch geen leven zo voor een hondje wat altijd zeer aktief was en voor elk piepje vrolijk ging kijken en springen ed. Met een hoop aandringen gaat hij nog mee naar buiten maar alleen omdat ik mee ga. 2 maanden geleden rende hij nog voor iedereen die voorbij kwam zon 150 meter bovenaan aan de tuin, dat hele stuk op en neer en dat lijkt nu een eeuwigheid geleden. Tuurlijk willen we hem niet kwijt, maar om te wachten tot hij zelf gaat is egoistisch denk ik. Ging hij immers vannacht zelf, dan hadden we dat morgen ook maar te accepteren. Voor een hondje wat zo ongelooflijk zijn best heeft gedaan bij ons en waar we zo vreselijk veel plezier van hebben gehad en trots op zijn dat hij ondanks alles zijn vertrouwen in de mensen weer terug heeft gevonden, heeft hij beter verdiend en dat willen we hem geven. Hoe rottig dat dat voor ons ook is........ Helaas en misschien ook gelukkig kan het niet vandaag. Heb er een hekel aan om bv strakjes te denken welterusten, je laatste nachtje enz enz. Maar langs de andere kant kunnen we nu nog even knuffelen, fotos maken ed.

Asje veel sterkte met max

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

heel veel sterkte astrid

een hele moeilijke beslissing maar misschien beter zo voor maxje

ook al had ik liever nu gelezen dat hij weer rond rende en weer heerlijk beter zou zijn

meis heel veel sterkte morgen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Meis, ik heb al even gereageerd op msn en in je andere topic.
Maar echt…super veel sterkte!!
Geniet nog even heerlijk van Maxje, knuffel hem, aai hem etc. etc.
Met zoveel liefde heeft Maxje het super getroffen!!!
Jullie zijn kanjers!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

oh ik lees het nu allemaal pas! wat vreselijk voor jullie!!! veel sterkte!!!

liefs jessica, &

assie had je al op msn gesproken .meis heel veel sterkte en geef max een dikke knuffel van ons .liefs marielle

groetjes marielle mama van
10-10-01