Wel weer thuis maar niks positiefs helaas, een grote akelige tumor in het verhemelte maar daar is die bloeding niet van. De bloeding komt uit de mondhoeken achter, beetje raar dat daar zo veel bloed vandaan kwam maar de oorzaak daarvan is waarschijnlijk dat dat weefsel ook niet in orde is. Al met al geen hoop meer op herstel en een hondje met toch veel pijn. Ondanks pijnstillers heeft hij er echt last van en dit kan ons eigenlijk maar 1 ding laten besluiten… en tjeetje, tuurlijk wil ik niet dat hij lijden zal, maar wat is zo`n beslissing … . Ik denk dat we morgen of overmorgen met de dierenarts een afspraak maken voor het thuis in laten slapen van onze lieve Max. Verder ben ik er echt onderste boven van en dus effe niet gezellie vandaag. Pffffffffff en alhoewel Maxje er nog eventjes lekker is, zijn we toch al op zoek naar een vriendje voor Sepke en ook dat geeft een maf bijsmaakje maar Sepke wordt gek in zijn uppie, laat staan als wij eens effe de deur uit zijn. Misschien bekijk ik eerst nog hoe het nu is met zijn verlatingsangst want misschien is ie er inmiddels wat overheen gegroeid. We zullen wel zien.