oooh gelukkig herkenning! ik voelde me eigenlijk al lullig dat ik het gepost had
nee maar kom op ik weet zeker dat we nooit allemaal altijd aardig tegen onze moppies zijn. ik snauw echt wel is ooit op Rico dat papa daarna zegt: je hoeft toch nie zo chagerijnig te doen tegen hem?
ja denk ik dan; alsof jij dat nooit doet.
dat doen we allemaal wel is ooit, dat wil toch niet zeggen dat we niet zielsveel van ze houden EN wordt dan het feit vergeten dat we 9 van de 10 keer juist heel lief en knuffelig met ze zijn.
het leven is nou eenmaal geen rozengeur en wodkalime (u get me!)
Rico mag ook best weten dat mama ooit chagerijnig is.
ik zeg achteraf wel ALTIJD dat mama gewoon geen leuke dag/moment heeft en dat mama wel heel veel van rico houdt ondanks dat hij zich soms als een draakje kan gedragen.
dan zegt rico: nee baby nie mama draak
jaja haha grapjurk
Onhandelbaar met driftbuien!
quote:
ow da's een spreuk die ga ik denk ik op de deurpost hangen, van ik ben 2 en zeg nee, ben drie en luister lekker nie, ben vier en de baas hier !geweldig !!! wat een humor !
Pippy is geboren 17.07.2009
@mama rico en de andere !
hier ligt het er maar net aan… ik ben namelijk net als jou wederhelft… ik kan smorgens zeer weinig handelen… ik moet ook eerst ff rustig koffie drinken en een sigaretje doen,anders is er niks met me te beginnen… probeer het aan te passen maar ja ik ben gewoon smorgens een chagarijnig mormel… (tis dat ik het zelf zeg…altijd zo geweest, als kind al ) … dus probeer ik altijd minstens een half uur voor pippy mijn bed uit te zijn, zodat mijn chaggiebakkuske al koffie heb gehad enz… en ik ff op de pc heb gezeten, dan ben ik beter voorbereid…als ik die kans nie krijg, dan word het bijna 50%zeker een dramadag… dus ik doe altijd zeer mijn best daarvoor… op dinsdagavond, kan ik ook moeilijk jank en gilaktiviteiten hebben omdat ik dan 2 volle dagen met pip heb gehad… maar op 1 of andere manier hoeft hier maar een blik over en weer te vliegen, en dan neemt de ander het over… en dat is superfijn!
het is hier gewoon een beetje fifty fifty, maar persoonlijk vind ik het smorgens het moeilijks te handelen… !
Pippy is geboren 17.07.2009
Hmmm misschien ben ik dan wel het hardste van jullie want als pappa hier klaagt dat ie wakker wil worden en dat morgan niet moet gillen en zo dan zeg ik doodleuk dat ie niet aan kinderen had moeten beginnen. Ik kan morgan veel beter negeren en zo. Ik geef ook veel minder snel toe in dingen zoals wanneer ze zeurt om iets te eten. Pappa zegt snek nou oke dan en dan daarna ja maar ze had honger. Ik zeg nee we gaan zo eten en negeer haar. 's morgens net zo als ze zo is ga ik even bij haar zitten en laat haar razen en knuffel haar daarna, pappa moppert alleen maar dat ie moe is. Tja…
Overigens is deze pappa ook heel lief en zo hoor en kan hij er ook niet tegen om boos te zijn, maar soms denk ik watje, je kan minder hebben dan ik want ik slaap vaak nachten veel en veel minder en mij hoor je niet klagen.
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 15 Mar 2011 12:41:01
@Michele: ja maar ik doelde puur op de driftbuien he wie daar beter tegen kan en of dat in de ochtende het lastigste is.
over toegeven qua eten… ik moet zeggen papa is wel is zovan: ja HIER dan dan hou je tenminste op met je gezeur
en ik knik mijn hoofd dan zovan: tjonge jonge
daarna praten we erover en zegt hij ook: ja nee dat was super dom van me.
maar in dat opzicht kan hij niet tegen continue gejengel en gezeur en geschreeuw s’ochtends.
en ik heb dat weer aan het eind van de dag als ik zo op ben.
Hier is het om 7 uur juist reuze gezellig. De tafel gedekt en papa en mama met de peuter aan het eten. Echt super genieten vind ik dat elke ochtend weer. Mijn man moet om 8 uur de deur uit. En als de kids nog slapen dan ga we samen ontbijten met bakkie koffie … heerlijk! Maar met de boys erbij ook gezellig hoor.
Dit kom natuurlijk ook omdat dit ons (bijna) enigste moment met elkaar in rust is. Mijn man is verder weinig thuis.
Zelfs op vakantie gaat bij ons de wekker om 7.00 uur af… Anders is het brood bij de bakker op en de dag voorbij voor je er erg in heb
Gewijzigd door - mini-boy op 15 Mar 2011 15:41:04
quote:
@Michele: ja maar ik doelde puur op de driftbuien he wie daar beter tegen kan en of dat in de ochtende het lastigste is. over toegeven qua eten.. ik moet zeggen papa is wel is zovan: ja HIER dan dan hou je tenminste op met je gezeur en ik knik mijn hoofd dan zovan: tjonge jonge daarna praten we erover en zegt hij ook: ja nee dat was super dom van me. maar in dat opzicht kan hij niet tegen continue gejengel en gezeur en geschreeuw s'ochtends. en ik heb dat weer aan het eind van de dag als ik zo op ben.
Alleen 's nachts kan ik er minder goed tegen Inge alleen weet ik niet wie er dan beter tegen zou kunnen want pappa hoort nooit wat. Maar voor de rest ben ik beter in het niet horen, pappa geeft heel snel een zoethoudertje.
Groetjes,
Michèle
@Miniboy; goh mag ik bij jou wonen?
@Michele: wow gek ik kan er s’nachts juist wel goed tegen. bizar eigenlijk he want als ik het b.v. nooit had meegemaakt had ik zeker gezegt; jaa ik weet zeker dat ik dat s’nachts niet kan hebben dan zit je daar met je gare kop naar ddat gedrein te luisteren
maar op de 1 of andere manier zit er teveel slaap in mijn hoofd en “dringt” het niet echt binnen dan.
Oh ja ik ben een heel lichte slaper dus er dringt van alles binnen helaas
Groetjes,
Michèle
ja dat is zuur, ik wordt wel wakker hoor van rico ik ga er dan ook wel heen maar zn gebrul komt niet bij me binnen ofzo.
papa wordt uberhoudt niet wakker als rico 's nachts gaat spoken
Ach al bij ons morgan stl is ligt pappa wel te snurken dus ik ben zo ie zo af en toe bekkaf en pappa klaagt er meestal over dat hij zo moe is. Maar hij is 's middags om 14.00 thuis dus kan nog even slapen dan, ik kan het niet, maar ja komt ook wel goed.
Groetjes,
Michèle