Omrollen

Joey kan zich nog niet om rollen en doet ook geen poging… Ik heb het idee dat het door de babygym komt. Daar speelt hij in de box altijd heel fanatiek mee, en als ik die er uit haal in de hoop dat hij dan een keer gaat rollen wil hij niet meer in de box… Als ik hem op zijn buik leg vind hij dit prima, maar hij blijft altijd zo liggen als ik hem heb neergelegd…
Hoe kan ik hem nu zo ver krijgen om zonder babygym in de box te willen? Hij schreeuwt alleen maar als ik het probeewr, en stopt pas als ik hem pak, of als ik de babygym terug zet…

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Morgan wilde met 6 maanden ook niet echt meer in de box en ik moet zeggen ze ligr ook niet echt meer in de box. Ze voelde zich beperkt denk ik. En omrollen doet ze ook alleen in bed of op de creche en dan alleen van rug naar buik en per ongeluk soms van buik naar rug. Daar zou ik me niet te druk om maken, komt vanzelf allemaal wel.

Groetjes,

Michèle

Hij hoeft ook nog niet te rollen de ene is sneller als de ander, maar misschien kun je een kleed op de grond leggen. vindt Dylano helemaal fantastisch die rolt inussen de hele kamer door

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Eva rolt zich ook pas sinds een paar weken om. Op zich is het niet gek dat Joey het nog niet kan, komt echt vanzelf. Misschien kun je de babygym eerst van de box verplaatsen naar de grond en 'm dan steeds een stukje verder weg zetten. Of een kleed op de grond leggen en Joey daar op leggen, werkte bij ons prima. Voor je het weet rolt hij zo om. Ik denk dat de box wat te klein wordt, Eva wil er soms nog wel in, maar veel liever rolt en tijgert ze door de kamer. Ik zou de babygym dus eerst even op de grond zetten en kijken wat die eigenwijze doerak van je gaat doen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dani rolt nu sinds ongeveer een week van rug naar buik. Terug lukt hem niet…Gaat nog niet altijd even soepel hoor, soms blijft hij op zijn armpje steken en komt hij niet verder. Soms heeft hij er ook helemaal geen zin in.

Dani vindt de box ook minder leuk en is snel uitgekeken. Hij wil op dit moment echt overal bij zijn en dus het liefste op schoot zitten of we moeten hem helpen zodat hij kan staan. Hij kan dan overal naar kijken. Heel schattig natuurlijk, maar hij kan nog helemaal niet zelfstandig zitten en uiteraard nog helemaal niet zelf staan.

Rollen deed hij overigens ineens, dus dat komt vanzelf en sommige kinderen kunnen zich heel goed op hun rug vermaken en zien volgens mij gewoon nog niet de lol van het rollen. Komt echt vanzelf.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Eva wil inderdaad ook oefenen met staan. Ze wil dan op schoot staan en dan veert/springt ze op je schoot. Een lol dat ze dan heeft! Zitten kan ze ook nog niet, alleen in een stoel met veel steun in de rug. Komt allemaal wel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Morgan heeft van de week zelf gezeten terwijl ze de doos (nee niet mamma) voor haar vasthield. Ze zat voor een kartonnen doos en die had ze vast en zo bleef ze zitten. Ik zat achter haar maar ik kon haar loslaten en ze bleef met kaarsrechte rug zitten.

Groetjes,

Michèle

Als dylano gaat zitten vouwt hij zijn eigen helemaal dubbel ligt ie bijna met zijn hoofd op zijn voeten en heeft hij de grootste lol. En die denkt dat als hi jzijn hoofd optilt als hij op de rug ligt dat hij kan zitten hahaha wat ee nstom gezicht is dat

Groetjes Michelle

Haha, klinkt grappig Michelle! En wat goed van Morgan andere Michele! Erik kan ook steeds beter zitten, ik heb goede hoop voor de zomer. Kunnen we eindelijk gaan fietsen!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha ik heb die hoop ook, al weet ik niet of het haalbaar is. Ik wil zo graag naar de tuin van mijn vader fietsen met haar.

Groetjes,

Michèle

eind van de zomer Michèle daar ga ik ook op gokken zo in augustus is ie 10 maaden. Madelon had ik met 9 maanden op de fiets die zat toen al goed en dylano gaat tot nu toe ongeveer gelijk met haar op in zijn ontwikkeling dus ik doe ruig een maandje extra erbij dan moet het lukken hahahaha. straks gaat ie pas met zijn jaar of zo zitten hè.

En gaat snel hoor Mriek als ze het eenmaal doorhebben.

Groetjes Michelle

hier ook pas net gaan omrollen wel meteen door naarzelfstandig zitten niet te lang want dan valt ie voorover maar komt vanzelf hier box nog wel goed heb en ronde dus kan die wel alle kanten op draaien

groetjes wendy

Een ronde box?? Enne morgan kan twee tellen zelf zitten enne in der bed ontdekt ze de spijlen dus het zal me niks verbazen als ik haar binnenkort zittend in bed aantref omdat ze zich opgetrokken heeft.

Groetjes,

Michèle

ja een ronde hahaha

groetjes wendy

De spijlen heeft ie zowel in de box als in zijn bed ontdekt maar hij houdt ze alleen nog maar vast

leuk zijn ze he die ronde boxen tis dat ik er van iemand een kon lenen anders had ik ook een ronde gekocht

Groetjes Michelle

Klinkt gaaf, maar nemen die niet veel meer ruimte in??

Enne morgan zat vanmorgen helemaal recht bij pappa op schoot ze hield zich alleen vast aan zijn trui en een handje op zijn knie… dus ik denk dat het niet zo lang meer gaat duren nu

Groetjes,

Michèle

grote woonkamer breed ook neemt idd wel meer plek in maar voor de kleine nooit te weinig plek heh
jah hier ook nog wel aan shirtje vast houden dan gaat het goed :smiley:

groetjes wendy

Ha ha ha ja aan de ene kant wel, maar ja ik wil ook me kont nog kunnen keren

Enne hou jij zijn t-shirtje vast of hij dat van jou??? Morgan die van pappa

Groetjes,

Michèle

Ik heb ook een ronde box! Ik vind juist dat hij minder ruimte in neemt… En er zitten wieletjes onder, dus ik trek hem zo naar de keuken als ik aan het koken ben, superhandig

Groetje Anouk

Ha ha ha dus hij wordt het hele huis door gesleept

Groetjes,

Michèle