Omrollen

Nou hele huis… Verder dan 5 meter rijd hij niet in ons huisje haha! Maar hij staat altijd op de zelfde plek hoor, behalve als ik alleen ben en aan het koken, en Joey wil niks meer, dan is ‘samen koken’ en liedjes zingen soms een handige en gezellige oplossing:D

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier gaat ie dan in de wipstoel mee. En dan een plastic beker uit de kast en hij is weer ff zoet

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Hier ook de wipper in de keuken. Voor het kastje dat ik niet nodig heb en ver weg van het fornuis. Ze kijkt naar buiten en we kletsen heel wat af samen. Soms komt de kat er ook bij zitten vind ze alleen maar gezellig.

Groetjes,

Michèle

Als ik Joey in zijn wippertje zet denk hij dat hij eten krijgt, en als ik dat niet geef word hij hysterisch, hahaha! Zo ook als ik hem liggend vast hou met zijn hoofde op mijn rechterarm. Dat is de flesvoedingshouding, en dat hoef ik zonder fles ook niet te proberen, krijg ik een hele vervelede Joey van!!!:smiley:

Groetje Anouk

Oh nee alleen als ik er een slab bij aan doe dan is het etenstijd. Zonder is het relaxtijd

Groetjes,

Michèle

OOk dylano weet slab aan is etenstijden anders niet

Groetjes Michelle

Grappig he dat die kleine meteen doorhebben wanneer ze eten krijgen. Als ik Tim oppak en hem in zijn stoel zet met een slab voor dan wordt hij helemaal wild. Dan heeft hij meteen zoiets van waar blijft mijn eten.

Gelukkig vermaakt Tim zich nog prima in de box ondanks dat hij al kan kruipen. Haha moet het even afkloppen. Het is alleen af en toe alsof de oorlog is uitgebroken in zijn box. Hij probeert vaak in de box ook te kruipen en heel veel te bewegen, waardoor het boxkleed alle kanten opligt.

Groetjes,
Sandra

Morgan kreeg vandaag der toetje na ons eten dus ik doe der slab om Joh zegt Mervin dat kan toch ook wel even zonder. Nee niet zonder want anders ziet ze der wipper echt als eetstoel en dan wil ze er niet zo meer in. Dat snapt ie gelukkig wel

Groetjes,

Michèle

Ik probeer dylanoi oo kzo lang mogelijk tevreden te houden in de box want heb dat bij de eese heel snel afgeschaft en owww wat een spijt daar van gehd
nu moet hij 's morgens sowieso in de box en vindt dat gelukkig ook prima. OOk hij gaat heel de box door maar dan niet kruipend

Groetjes Michelle

Ik moet heel eerlijk bekennen dat Morgan eigenlijk niet meer in de box geweest in thuis sinds hij naar beneden staat. 's Morgens zit ze in der wipper na der fles en dan kletsen we wat terwijl ik me opmaak en wat eet en we kijken even het nieuws en als ze moe is zit ze ook in der wipper want dan is de box ook niet goed. En daartussen ligt ze meestal op de grond te spelen.

Groetjes,

Michèle

ik ken het hihihi de eerste zie je graag snel groot

Groetjes Michelle

Ik houd het er toch wel even in om Tim ook in de box te leggen. Ik wissel het af, ik laat hem ook lekker op de grond kruipen. Maar het is ook wel makkelijk dat ik hem ook nog in de box kan leggen. Zo hoef ik hem niet constant in de gaten te houden.

Groetjes,
Sandra

zo denk ik er dus ook over maar had dat bij de eerste dus niet gedaan hahahahaha

Groetjes Michelle

Giano is nu 4 maanden en rolt sinds een maand om van rug naar buik, op het moment dat ie op zijn buik ligt vind ie dat maar heel ff leuk Daarna gilt ie alles bij elkaar.
Hij vind de babygym helemaal geweldig en kan daar echt een hele tijd zoet mee zijn, het stimuleert echt om dingetjes vast te pakken.

kp