Omabuikje

en dan zeggen ze dat mensen lijden aan overgewicht tegenwoordig hoor alleen maar maatjes 34 38

weet wat je bedoelt met vervelende verkopers ik ben zelf filiaalmanger en probeer dat dus juist niet te doen
tatoo jah ik ga er wel een laten zetten op mijn voet

ik heb dat ook met naalden maar dat wist je al, al moet ik hoognodig bloed prikken ofzo heb ik ook altijd, en altijd heb ik weer een smoes om NIET te gaan. haha kleinigheidje blijf je houden

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Maar jij hebt ook een opleiding in die kant Wendy?? Wat daarin zie ik wel verschil.

Groetjes,

Michèle

ik heb detaihandel mbo niv4 intern afgerond en ga volgend jaar voor de hbo opleiding managment als alles goed blijft gaan.
maar ik zeg ook altijd eerlijk als iemand vraagt of iets mooi staat of niet want je man/vrouw vrienden zullen dat ook zeggen

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Als een ander het zegt ben je die klant ook meteen kwijt.

Groetjes,

Michèle

oh trouwens had intake voor medisch fitniss gehad en moet maandag een fiets en looptest doen om de hartslag frequentie te meten enzo. heb bekkeninstabiliteit (gehad) maar is nog niet helemaal zoals het moet dus moet onder begeleiding fitnissen. wel luxe moet ik zeggen
heb zo’n bandje meegekregen krijg ik ook zo’n apparaatje die je onder je borst moet doen tijdens het fitnissen haha wel grappig

Oke dus jij mag veregoed weer in proportie komen… Oke reden is minder maar toch :-p

Groetjes,

Michèle

nou rede is eigenlijk wel om weer strak te worden haha maar moet met begeleiding wegens die instabiliteit snapje?

ok en het wordt vergoed??

Groetjes,

Michèle

de fysio die ik heb gehad wel, 9 behandelingen en de fitnis helaas niet
37,50 per maand maar wel onbeperkt (voor een half jaar contract) mag ik als ik wil elke dag wel gaan maar dat is niet haalbaar met rico.
maar ja je krijgt daarbij wel persoonlijke begeleiding en een stappenplan en daarbij een programma die je volgt met een pasje, de aparaten geven dan aan wanneer je moet stoppen en naar een volgend onderdeel moet, en ze passen ook de snelheid aan als mn hartslag frequentie veranderd. best fijn toch

[img]http://lilypie.com/pic/090125/QCBl.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/USuWp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Hmm dat valt best mee die prijs. Ja ik heb gewoon domweg de discipline niet. Ik zou ook weer wat moeten gaan doen, alleen ik kan ook niet op eigen houtje wat gaan doen want mijn rug en knie zijn kapot.

Groetjes,

Michèle

ja mijn rug stelt ook vrij weinig meer voor maar dat heeft meer met die bekken temaken die worden zo vermoeid van het “dragen” van mijn lichaam.

haha dicipline, dan weet ik er nog wel 1.
ik moest dus eerst naar de fysio en ik kwam elke week daar en dan zei ik: ja sorry ik heb amper de oefeningen gedaan. ze zei: ja dat had ik ook niet verwacht
hahaha, echt erg, ik heb de dicipline niet als ik thuis moet oefenen maar wel als ik er voor weg moet gaan snapje? ik niet

[img]http://lilypie.com/pic/090125/QCBl.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/USuWp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ha ha ha ik heb niet eens de discipline om thuis weg te gaan laat staan iets te doen, Ik neem het me voor en dan doe ik het braaf 2 tot 3 dagen en dan is het ja morgen en morgen is altijd een dag later

Groetjes,

Michèle

ik moest ook fysio ben wel geteld 4keer geweest bleek achteraf ook bekkeninstabiliteit te hebben gehad en door mijn zware rugweeen waren mijn rug en heupen weer een zooitje maar gaat nu gelukkig weer stuk beter zonder fysio en de fysio zit aan de overkant van de straat hoe bedoel je lui

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha hah a mijne zit wel wat verder weg, maar die ken ik al heel lang. Toen ik 4 was werkte hij in de slagerij bij ons en zong ik poesie mauw voor hem, nu zo’n 24 jaar later lig ik zo af en toe op zijn behandeltafel en kan morgan over 3 jaar poesie mauw zingen voor hem

Groetjes,

Michèle