Omabuikje

Haha ja hoor lukt hier prima

Nee, helaas. Behalve het in de gaten houden moet ik er toch ook wel wat aan doen. En dat doe ik dus maar, want helaas gaat het niet vanzelf.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi,

Hier toendertijd nazwangerschaps gym gedaan. begin je zo beetje na drie maanden aan en daar leer je om te gaan met je nieuwe lichaam en ook val je wat af en begin je aan het wat strakker krijgen van je buik.

Verder zij mijn moeder altijd 9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren.
En bij mij gelde dat echt,

groetjes

lon106

tuurlijk je hebt het mooiste van de wereld ervoor terug gekregen, maar dan willen wij vrouwen er buiten dat toch weer aantrekkelijk uitzien toch? is vrouw eige

(K)Kuzjes!

hahaha zit wel wat van in isa en wat nou als je man je mooier vind na de zwangerschap met wat kilo’s ekstra dan ervoor ???
ik woog altijd 60 dus maatje 36 38
zit nu op maatje 40 42 en mijn man is juist blijer met me zo hahaha

dan kun je je er eventueel bij neerleggen als je dat uitmaakt, maar mij boeit het niet wat hij zegt haha ik wil tevreden zijn met mezelf, en anderen hoeven niet tevreden te zijn met mijn lichaam, zolang ik het ben vind ik het goed

(K)Kuzjes!

ja vind het zelf ook niet zo heel erg hoor hoef geen maatje 36 meer

ik kon een kindermaatje aan 156 HAHHA nu kom ik nog niet in de buurt, ik zou wel weer willen hoor! was eindelijk blij met mn lijntje kom ik gigantisch aan, ben niet dik ofzo maar hoe noemen ze dat…vol slank haha

(K)Kuzjes!

Ik had tot mijn 22ste maatje 34 (!), tot mijn 25ste 36 en nu zit ik op 38 soms 40. Ik merk alleen dat ik op het moment geen spijkerbroeken aan kan nog, maar dat komt omdat dat allemaal modelletje 16 met navelpiercing zijn enne dat gaat niet met mijn keizersnee nog enne ik ben geen 16 meer met navelpiercing…

Groetjes,

Michèle

haha, ik ben ook geen 16meer maar wel navelpiercing, ik voelde me gewoon niet mij zonder dat ding, ik heb hem wel vanaf mn 16e

(K)Kuzjes!

Heb je hem ook tijdens je zangerschap in gehouden??

Groetjes,

Michèle

IK WIL HELEMAAL NIET HOREN DAT IK MOET TRAINEN! Ik ben aartslui wat dat betreft, ik haat sporten eigenlijk. Ik zwem wel, maar als het koud is geef ik daar ook al niks om. Ik heb 100.000 van die stomme apparaten, maar ik heb ze nooit gebruikt! Mijn mannetje vindt me ook prima zoals ik nu ben. Ik zie er niet veel anders uit, behalve dan dat alles…eh…wat minder strak is. Borsten, billen, buik…ach ja. Het is natuurlijk allemaal uitgerekt geweest! Misschien dat ik nog eens met mijn AbRoller (of hoe heet zo’n ding) aan de rol ga, maar momenteel eet ik een lekkere appelflap!

Ik pas wel in een spijkerbroek nu, maar ook niet in maatje 16! Hahaha. Ik zag laatst dat er hippe Miss Sixty en Indian Rose spijkerbroeken voor de helft in het schap lagen. Ik nam er een stel mee naar de paskamer. Ik kon in géén van de broeken, nog niet met één bil! Ze gingen echt niet dicht! Ik pas allemaal niet meer in die meisje-van-16-broeken, maar ach…how cares? Ik ben blij met mijn maat 36-38 hoor…alleen dat oma-huidje…ga de AbRoller even zoeken! Bleeeeeeh!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ha ha ha had ik laatst ook Rainbow, Dus dat meisje, echt zelf maatje 16 met piercing. Mevrouw past ie of heeft u een maat groter nodig echt met zo’n blik van die gaat je ook niet passen. Nee hoor meid laat maar en dan probeer ik me voor te stellen hoe zij zich na haar eerste kind in die strakke broek probeert te persen… Op de een of andere manier loop ik dan altijd lachend de winkel uit en bedenk me dat ik wel weer 30 minimaal bespaard heb

Groetjes,

Michèle

Bij mij kwam er laatst een verkoopster vragen of ze me kon helpen. ‘Ja, ik zoek een jurk die bij dit truitje kan’. Ze had een kleur truitje aan dat ik wel wat vond. Ze ging de winkel in en pakte hetzelfde truitje als wat zij aan had (ook vies trouwens, ze hangen het de volgende dag weer terug in het rek. ‘Maat?’ zei ze. Voor ik iets kon zeggen, vroeg ze: ‘40 denk ik…he?’ Ik had een dikke winterjas met sjaal aan…toch knap dat zij denkt mijn figuur in te kunnen schatten. Ik: ‘Heb je die zelf niet al aan? Ik zoek een 38…’ De trut!

Mijn vriendinnen die geen mama zijn, hebben maatjes 0. Maar zij zitten er dan weer mee dat ze geen man kunnen vinden die bij ze past en dat ze dus ook geen kindje hebben. Zo zie je maar weer! Liever iets voller mét kindje hoor! Ik denk dat ze dat er ook wel voor over zouden hebben, die meiden.

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Oh maar dat moesten wij ook toen ik in de winkel stond, kleren uit de winkel aan en dan 's avonds weer terug hangen dus het is een illusie dat het allemaal ongedragen is

En ja ach verkoopsters… Sommige kun je zo in de zeik nemen, zeker omdat het merendeel echt geen idee heeft waar ze het over hebben. Ik heb zelf een detailhandel textiel opleiding gedaan

Groetjes,

Michèle

Haha Rainbow moest wel lachen om jouw verhaal over het sporten.

Geluk en gezondheid is inderdaad het allerbelangrijkste. En de een legt de lat qua maten anders dan de ander. Maar dat moet iedereen voor zich weten. Heb nog steeds maat 38, alleen idd een wat slapper buikje. Maar idd we hebben een gezond kind of kinderen en dat is veel belangrijker. Heb ook een abroller, maar die gebruik ik te weinig. Ga wel 2 keer per week naar de sportschool met een paar vriendinnen. Is altijd gezellig en ik heb nooit een hekel aan sporten gehad. Vind het juist altijd even heerlijk om te doen.

Wel slecht van zo’n verkoopster om al een maat te noemen terwijl je dat niet eens zeker weet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ach dat doen er zoveel en zeker degene die zelf graag nog maatje 38 zouden willen hebben Mij hebben ze ooit een L willen verkopen, zelf was het minimaal een XL ik had toen nog gewoon s… jaloers kreng

Groetjes,

Michèle

quote:
Heb je hem ook tijdens je zangerschap in gehouden??

Groetjes,

Michèle

tot 4 maanden toen een speciale piercing in gehad voor zwangere buikjes, zo’n lange staaf van plastic, en met 7 maandenniets meer. tot een maand na mijn bevalling toen deed ik m er weer in

(K)Kuzjes!

Ah duidelijk, ja vroeg me al af hoe je zoiets doet want je huid rekt helemaal. Ik heb ooit een meid in de las gehad en die had een zon om haar navel getatoot staan. Daar was niks meer van over na haar zwangerschap. Ik had haar nog gewaarschuwd, maar ja wie ben ik en wat weet ik nou zei ze… blijkbaar genoeg Want het was nu een zonsverduistering

Groetjes,

Michèle

haha ja dat is echt afschuwelijk, ik vind een tatoo aan de zijkant van je buik ook wel mooi moet ik zeggen zo’n tribal met een paar rozen erin verwerkt ofzo, maar teneerste durf ik niet en ten tweede had ik voor mn zwangerschap zoiets van; ik wacht daar maar mooi mee als ik een baby heb gekregen anders is het echt een verminkte tatoo.
maar nu durf ik zoiezo nie meer

(K)Kuzjes!

Ik wilde altijd een tatoo, maar ja ben als de dood voor naalden. En altijd als ik het geld had dan had ik wel een excuus dus de waarheid maar onder ogen gezien manlief heeft de tatoo’s en ik kijk er graag naar, maar zelf een nemen, nee houd het wel bij een plakplaatje al vind ik het jammer dat ik er het lef niet voor heb.

Groetjes,

Michèle