Nou ik heb eindelijk even tijd om mijn frustraties te uiten…beetje laat maargoed nu kan het even…
Ik wordt er ZO simpel van; wordt ik na het eten door een kind van 16 “uitgelachen” op straat toen ik Rico’tje bij had. zei ze tegen haar vriendin; zo die heeft zeker nog nooit van condooms gehoord, je gaat toch niet al aan kinderen beginnen onder je 20ste?!
EXCUSE MOI?!?!??! ik ben verdorie al richting de 25 aan het gaan. Ik wordt er echt kribbig van dat mensen me behandelen als een kind. OKE IK BEN KLEIN en JA ik zie er wat jonger uit dan ik ben, maar is het zo erg dat ik gewoon in de zeik wordt genomen door een puber?!
ik wordt kennelijk niet erg serieus genomen. ik stond daarna gewoon weet ik hoelang in de spiegel te kijken en rare gezichten te trekken van: zie ik er nou echt uit als een tiener?! ik vind dit echt niet tof. Ik ben 24 en zo wil ik ook behandeld worden sorry hoor maar dit is al de zoveelste keer en ik begin me bijna jonger te voelen dan ik ben alleen al door het gezeik op straat.
zo dat is eruit heerlijk!
Gewijzigd door - MamavanRico op 07 Jan 2011 22:57:21