Is dan voor me kindjes, lekker effe tutten…
Gewijzigd door - Asje op 17 Sep 2006 13:54:02
Gefeliciteerd met je 5555ste berichtje.
Mooie foto’s van jou en je kindertjes.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Waterpokjes waren gisteren nog niet zo in Jessins snoetje, eentje onder zijn lipje maar niet te zien op de foto. hahaha Vandaag hoef ik er alleen maar te maken als herinnering aan zijn waterpokken.
Gefeliciteerd met je 5555! En wat mooi dat je die mijlpaal opdraagt aan je kindjes. Zonder je kindjes had je tenslotte niet op Ikkeben gewoond!
Jammer dat ik de echte 5555 niet in het scherm gezien heb. Ben er bij 5554 tussenuit gepiept (voortuin had nodig een beurt nodig) en kwam er pas weer bij 5558 weer in.
Tja, dan zit er niks anders op dan zelf maar naar de 5555 te klimmen!
Groetekes, Sje
Maak ik hier toch 5559 voor je, aangezien je 5555 gemist had omdat je er bij 5554 tussenuit bent gepiept en er pas bij 5558 weer erin kwam.
quote:
Ik zie alleen 5560 hoor. Zie nergens 5559!Groetekes, Sje
Dan was je te laat
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
*els houdt alweer wijselijk dr mond *
Hier heb je 5565 berichtjes As! Hoeveel heb ik er eigenlijk? Nou ja iig minder dan jullie hihihi das duidelijk
liefs, Els
assie gefeliciteerd met het behalen van 5555 scoren hihihihihiihih en ik me zelf met 4000 ahahahhahaha lol
groetjes marielle mama van tanja
tanja is nu
Ehhhh dat zijn jouw woorden! hihi
Je komt al weer aardig bij wil naar de 3000
OEPS sorry Asje
Liefs Tries
quote:
Ohhhhh 1000 al bijna!!! Zo he!! Nou das toch best ok nog voor een luie modie he![]()
Els, ben ik jou zomaar voorbij gegaan?! Geen wonder dat je wijselijk je mond houdt. Hihi!
Groetekes, Sje
Je kan je wel ineens dom voordoen Sje, maar ik ken je 1000 berichtjes langer dan vandaag whahhaahahahahahahahahhahahahahahaha!!!
Ik ben gewoonweg beter in MSN…ieder zn talent he hihihi
als je niet uit kijkt maakt ze er zo weer nul van hihihihihihiihihihih lol
dus pas maar op .els is er vel hoor hihihihiihhiih
tanja is nu
ja ik lees wel alles Dus kijk maar uit
WEL erg mooie fotootjes van As overigens (al had ik ze al gezien op msn maar 2 complimentjes lijkt me erg op zn plaats met zulke mooie koters he)
Liefs, Els
zekker weten twee kanjers .arme jessin met zijn pokjes ,vindt trouwens jessin, veel van daan weg hebben. en evianne van assie .het zijn twee lekkere moppies
tanja is nu
Maakt me niet uit als ik weer op 0 moet beginnen, dan krijg ik tenminste nog zo’n plintenladder over 1000 berichtjes!
Altijd al van gedroomd om 2 van die dingen te hebben!
Groetekes, Sje