Oke berichtje 5555

ik lig helemaal dubbel hier whahahhahhhahahahahaha

Whahwha

Tries

quote:
assie gefeliciteerd met het behalen van 5555 scoren hihihihihiihih en ik me zelf met 4000 ahahahhahaha lol

Heyyy, jij ook gefeliciteerd Marielle!!!
Dat verdiend ook een bloemetje hoor, 4000 berichtjes!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hahhahhaha dank u .

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

Lilypie 5th Birthday Ticker

Hihi tries

Tjonge, weer een lekker mutsentopic ? Strakkies worden we als forumvervuilers aangemerkt hihihihi. Maaaarrrrum thanks voor de bloemmies hoor. Heerlijk stel zijn jullie toch ! Ennnuuummm Elsjuhhhhhhh hahaha koters zeggen ze hier op het kamp, weet wel dat het voor Amsterdams normaal zal zijn, maar moet er hartelijk om lachen meissie.

Uhhhhhm weinig herkenning in Jessin te vinden met die waterpokjes trouwens hahahahahaha

Whahahahahahaha !!! Ik zeg al jaren koters hahahahahahah Ook toen ik nog gewoon Vlaardingse was hoor hihi EN ben gewoon een beschaafd mens Nou ja… de enigen die me gezien hebben zijn hier Tries en Kim he hihi Misschien heb ik ze wel omgekocht

Liefs, Els

Hé Els, kom jij uit Vlaardorp?! Mijn man ook!

Groetekes, Sje

niet waar els. heel veel mensen hebben je gezien bij koppensnellers

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

Was dat Els? Oh wat erg! Ik wilde nog een klachtenbrief gaan schrijven naar Talpa, want ik vond het echt niet kunnen!

Groetekes, Sje

Whaaaaaaaaaaahahahahahah stelletje DOZEN!!

Ja ik ben van oorsprong vlaardingse! Misschien ken ik je man wel Sje

liefs, Els

Ik zal eens vragen of hij een Els uit Vlaardorp kent.

Groetekes, Sje

Is goed! Welke school zat ie op? En hoe oud issie? Mijn meisjesnaam is van Dijk trouwens hihi Vlaardingen is niet echt enorm dus zou best kunnen hihihihi

Groetjes, Els

Heb gevraagd of je in zijn lijstje van ex-vriendinnen staat en je staat er niet bij!

Volgens mij schelen jullie ook wat jaartjes. Hij is 37, jij bent net over de 30 toch als ik het me goed herinner.

Groetekes, Sje

Owwww jaaaa veeeeel te oud voor me hihihihihi Ja ik ben 31. Heeft ie op t Groen gezeten?

Paul is overigens 45 LOL!

Het wordt toch ns tijd voor msn hoor Sje…

Groetjes, Els

Ja, hij heeft op 't Groen gezeten.
Maar dat heet nu anders geloof ik he?!

Groetekes, Sje

jullie kunnen ook allemaal niet ontopic blijven he!!!(weetheus wel dat ik er ook aanmee doe)

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

Hij heeft 5555 lesuren op 't Groen gehad geloof ik.

Als we nou in elk berichtje die 5555 ergens noemen dan gaan we in elk geval niet off topic!

Zijn we nu inderdaad weer ontopic Kim? Of snap ik het niet helemaal?

Groetekes, Sje

Whahahahahahhahhhah!!

Ja ik heb ook op t groen gezeten! Is ie nog naar de reunie gegaan? Ik wel, enorm suc6! Favo leraren: Schimmer (is helaas overleden) Schuddebeurs, Dormans. En zij van scheikunde was op de reunie nog steeds blij dat ik van school af was hahahhahahahaha!! Goh hoe heette ze ook weer… Afijn, kep t VWO daar gedaan dus… BIJNA 5555 weken over gedaan