Nou gister niet gepoept, het lukte niet zei ze, ik snapte het eigenlijk niet, want ik had haar de hele dag laxo gegeven, peperkoek, krentjes enz
en dan nog die scheut olijfolie door d’r laxo…
Nou ja na het zwemmen toch gewoon naar bed…
Om 23 uur had ik het wel gehad en dacht ga eens op tijd naar bed, nog even kijken bij de kids zoals altijd, Milan laten plassen en toen even bij Demi kijken, ik rook poep, ze liet steeds scheetjes dat wel, dus ik dacht nog zo die ligt hier goed te ruften ![]()
Ik voel aan d’r billen huh, poep dacht ik…?
ja hoor gepoept, meteen toen ik aan d’r broek zat werd ze wakker en huilde meteen, oh ik denk dat ik in m’n broek gepoept heb
geeft niks meis zei ik, mama is al blij dat het eruit is…
Nou ik moet nog meer poepen zei ze, dus nou op de wc, gaat mama even beneden je broekje leeggooien, en in een sopje zetten…
Meteen toen ik het broekje om wou schudden dacht ik huh wat zie ik… ja hoor wormpjes
(alsof ze nog niet goenoeg pecht heeft
)
Daarna begon het échte drama pas, schreeuwen moord en brand op de wc boven, ze had nog wel gepoept, maar ook vreselijke jeuk, oh men dit was zo zielig, help help riep ze uit, ik heb meteen goed haar billen gewassen, maar daar leek het alleen erger van te worden, écht meiden, de wormpjes kropen zo haar billen uit
ze werd helemaal hysterisch ervan, ik heb de HAP maar gebeld want ik wist niet wat ik ermee aan moest, ja wat ik al wist werd me nogges verteld natuurlijk, maar ik hoopte dat er misschien nog een tip was voor de jeuk…
Helaas toch tot vanochtend moeten wachten en onze HA adviseerde gewoon om even bij de apotheek een kuurtje te kopen voor het hele gezin, dus we zitten met z’n alle aan de kuur…
Nu gaat het weer met haar, oh het was echt hartverscheurend, en ik vind het zo’n akelig idee bah, hopelijk is ze er nu snel vanaf!
Word een leuk dagje, slecht geslapen en ik moet vanmiddag werken ![]()
Groetjes Nathalie & Co