Oh zo zielig (demi) nee he :( wormpjes :(


#21

arme meisie .hoop dat het nu beter met der gaat en dat jullie vanacht lekker kunnen slapen .sterkte

groetjes marielle mama van tanja

    tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>


#22

1 teen rauwe knoflook helpt tegen wormpjes ( eigen ervaring toen ik zwanger was en wilde er niet zomaar iets voor slikken ) ma ja, kijk dat er maar eens in bij zo`n hummeltje. Rottig zeg voor je meiske en hoop dat je er gauw wat voor krijgt vandaag. Wel tof dat ze gepoept heeft ! Succes hoor meissie !


#23

Verdorie, wat een ellende!
Vannacht weer krijssen van de jeuk, en we konden weer zo de wormpjes bij d’r anus weghalen, ik heb dit vroeger ook wel eens gehad, maar nooit zo erg dat ik er m’n ouders nachtelijk mee wakker hield
Ik hoop dat het snel gaat werken hoor, ze had ook nogges in bed geplast toen ik ging kijken, weet niet of dat er allemaal mee te maken heeft, en 1 knoerhardekeutel lag in d’r onderbroekkie, maar zónder wormpjes, vreemd, en een uurtje later was dus het drama dat ze weer aan d’r anus zaten, oh word er echt zo langzamerhand moedeloos van
Gelukkig slaapt ze nog even nu, want het breekt haar ook op natuurlijk, en als ze moe is word ze er niet gezelliger van!

Groetjes Nathalie & Co


#24
quote:
1 teen rauwe knoflook helpt tegen wormpjes ( eigen ervaring toen ik zwanger was en wilde er niet zomaar iets voor slikken ) ma ja, kijk dat er maar eens in bij zo`n hummeltje. Rottig zeg voor je meiske en hoop dat je er gauw wat voor krijgt vandaag. Wel tof dat ze gepoept heeft ! Succes hoor meissie !


Nee dat gaat niet lukken vrees ik, ze heeft gister bij oma wel iets gegeten met knoflook want dat rook ik gister hihi…

Enneee we hebben er al wat voor gekregen hoor, allemaal aan de kuur, maar die helpt tot nu toe nog niet dus…

Bedankt voor de tip, die ga ik zeker onthouden!!

Groetjes Nathalie & Co


#25

hoi,
heel veel sterkte met je meisie hoop dat het snel over is!!!
veel liefs judith


#26

Misschien pastasaus met een boel knoflook ? Alhoewel ik hoop dat die kuur natuurlijk snel zijn werk gaat doen hoor, want tjees meissie wat een ellende weer. Sterkte !


#27

Tja pasta lust ze dus net niet Helaas…
Zal eens iets verzinnen, of d’r frietjes maken met knoflooksaus dat vind ze wel lekker hihi!

Groetjes Nathalie & Co


#28

Ohh vreselijk wormpjes, ik kan erover meepraten heb ze pas geleden nog gehad.
Lisa heeft ze ook gehad.
Haar anus insmeren met vaseline voor ze naar bed gaat helpt vaak tegen de jeuk en verder wachten tot het kuurtje gaat aanslaan.
Sterkte.

/)./)
(’ ; ')
(") (") Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)


#29

Gelukkig heeft ze gewoon goed geslapen, vanochtend moest ze voor het eerst in 2 dagen poepen, met afvegen zag ik dat er nog wel wormpjes waren…

En net riep ze mama ze zitten er weer, ik heb jeukkkkkk!!

En idd zat er weer een wormpje aan haar anus, ik vraag me af hoe lang het duurt eer het werkt zo’n kuur…

Groetjes Nathalie & Co


#30

die kuur heet zijn tijd nodig daarom moetje het met 2 weken weer hrhalen
heb het zelf vroeger ook gehad


#31
quote:
ze had ook nogges in bed geplast toen ik ging kijken, weet niet of dat er allemaal mee te maken heeft,

Alles heeft met elkaar te maken. Voor dat we wisten dat de lever bij ons de boosdoener was, heb ik zelfs meegemaakt dat mijn dochter na een val van haar fiets gedesoriënteerd raakte. Heel vreemd om te zien. 's ochtends niets aan de hand, tussen de middag gevallen. En na die tijd fietste ze aan de linkerkant, als er op school een rijtje woordjes, sommetjes geschreven moest worden werd dat rijtje aan de rechterkant van het papier neergezet. Nu schijnt dat dus te kunnen, als je lichamelijk iets mankeert en je valt of zelfs als je je teen stoot, kan je dus ineens zo reageren. Beetje apart voorbeeld. Het 1 heeft wel met het ander te maken.