Oh wat is dat lekker

Oh ladies niet om jullie lekker te maken, maar ik heb eigenlijk de hele middag en avond lekker geshoped. Eerst vanmiddag in de stad voor mij en morgan. Ze moest nieuwe broeken hebben en we hebben nog een hele leuke hello kitty trui en hello kitty jurk gekocht, voor mij een paar leuke truien en vanavond heb ik op mijn favo site (large) nog een tas, een mooie rok, een trui en een mooi shirt gekocht voor ikke en voor pappa een paar mooie truien bij Neck. Voor de laatste slaag ik zo ie zo altijd alleen maar op internet. Enne oh wat voelt dat soms lekker. We hebben natuurlijk een tijd echt alleen maar gespaard en het noodzakkelijkste gekocht maar we mochten vandaag een klein beetje los. Mijn weekend kan niet meer stuk.

Oh enne Rainbow mocht je meelezen ze hebben badjasjes, ondergoed en pyjama’s met bambi bij C&A in Eef der maat

Groetjes,

Michèle

Heerlijk hè, vooral als je al even goed op de centjes hebt gelet. Fijn dat je zo goed geslaagd bent!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@ Mriek ja nu alleen hopen dat de internet bestellingen passen

Groetjes,

Michèle

Da’s altijd spannend inderdaad. Komt hier gelukkig meestal wel goed. Ik duim! Wanneer verwacht je ze?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Mer zijn truien woensdag al en ik hoop de mijne uiterlijk zaterdag ochtend maar meestal komen die na 5 dagen dus ik denk vrijdag. Want ik wilde het eigenlijk zaterdag aan

Groetjes,

Michèle

Ben benieuwd, laat je nog even weten of het wat is?

Groetjes,
M

Ik heb deze besteld Mriek:

Groetjes,

Michèle

ow michelle, hahaha lekker los, dat shirt met die vleermuismouwe heb ik ook , ook bij large natuurlijk… ow en die rok heerlijk hoor !!! (grafstemmingrokken noem ik die altijd…) vind ik heerlijk voor in de winter,en het lekkerste is dat je daaronder vanalles aan kan doen wat niemand ziet,een charmande legging met bloemen en geitewolle sokken ofzo…hahaha lekker warm!
en die tas is ook heerlijk lekkere grabbelton!!! loop jij dr weer ff lekker goticsjiek bij !!!

ben meteen geinspireerd,want ik mocht van me mama een winterjas aanschaffe, ga nu meteen ff op aditude en large koekeloeren wantja via internet ken ofcourse ook hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

ik vind die laatste 3 artikelen het gaafste! stoer hoor!!
oohwww Large, geweldig!!! helemaal mijn ding! maargoed onze smaken zijn best wel hetzelfde dus dat is dan ook niet zo gek

ik vind deze ook heeeeel gaaf van Large:

huh dat is de foute, die ik gaaf vond is zonder de bolletjes eraan, die vind ik een beetje kinderlijk

Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Aug 2011 20:22:45

Wilde eerst voor deze twee gaan, maar de eerste heb ik al althans zo’n model zeg maar en de andere vond mer niet leuk:

Kwa jassen vind ik deze heel gaaf:

Groetjes,

Michèle

Wauw die 2e is geweldig michele! eerste is ook leuk! van de jassen ben ik meer van de 2e, toch iets minder te zeg maar. Ik hou wel van “te” maar manlief niet zo

Ja maar als je die 2 jurk aanziet, das de andere foto op de site valt ie heel erg tegen, daarom mocht ik hem niet bestellen. Mervin vind dat te extreem zeg maar gewoon ikke ben en daar houd ie weer van

Groetjes,

Michèle

Niet helemaal mijn smaak (), maar vind dat sweaterding met die capuchon echt tof (gave tekst!) en die tas ook. Leuk dat je zo goed geslaagd bent!

Groetjes,
M

@ Mriek ja die tekst is zo cool, ja had er vroeger ook deurmatten van, baal soms nog steeds dat ie die nooit besteld heb

Groetjes,

Michèle

hoi,

ik vind die sweater met cupuchion ook helemaal geweldig, echt ook mijn smaak.
Voor de rest (winterjassen bijvoorbeeld ) ook niet echt mijn smaak,
alhoewel ik die jurk (2e met tekst de luxe ) errug gaaf vind.

Ik ben ook niet zo’n type die daar zo meer gaat lopen hoor, maar ik vind hem wel ontzettend mooi!!

gr mama van 2 kids

@Michèle, kan ik me voorstellen. Haha, een deurmat daarvan zou ik cool zijn

Groetjes,
M

Ik snap m! sowieso heb ik dat ook wel is met kleding die ik helemaal niks vind op het eerste gezicht, en als ik het dan aan heb denk ik: nou…dat kan toch best wel eigenlijk maarre die 2e jas… ik denk dat ik m koop

Oh wow, mooie kleding zeg! Die jassen vind ik ook echt heel mooi … heet die website large ?? Ik ga ook eens kijken

Hoop dat je de gekochte kleding past, veel plezier er van!

Wat fijn dat je zo goed geslaagd bent, dat geeft idd altijd een heerlijk gevoel.

Mijn smaak is het ook niet echt, maar vind het wel mooi bij jouw passen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers