Oh wat is dat lekker

Rainbow meldt zich! Ik heb bij C&A die Bambibadjas gezien, die was gaaf! Maar het is er toch eentje van V&D geworden, met witte nopjes! Ik ga wel effe kijken vanmiddag, want ze hebben ook Dora he en daar is mevrouw natuurlijk ook wild op! Bedabkt voor de tip, Bambi rocks!

Wat een mooie kleding! Ik zou dat zelf ook niet dragen, maar ik vind het bij jou wel heel mooi. Ik vind die jurk met die vlinders, die je zeg maar al hebt, echt ge-wel-dig! Maar vlinders zijn mijn lievelingsdieren, samen met eenhoorns (haha) en dolfijnen. Hopelijk past het allemaal! Wat heerlijk dat je je zo enorm hebt op kunnen leven, dat voelt fijn he? Niks is lekkerder dan de stad in ‘mogen’ en alles kopen wat je leuk vindt! Helaas kan dat niet, tenzij je man miljonair is, dus is het toch even kiezen…

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
Oh wow, mooie kleding zeg! Die jassen vind ik ook echt heel mooi ... heet die website large ?? Ik ga ook eens kijken

Hoop dat je de gekochte kleding past, veel plezier er van!

Yep www.large.nl

@ Rainbow ik heb ook niet alles gekocht, maar ik wil nu wel wat vaker kopen daar want voor mij is kleding van Large tijdloos

Groetjes,

Michèle