O&N / Nieuwjaarsdag!

Hoi lieve dames allemaal!

Nou, ik vroeg me eigenlijk af wat jullie met Oud & Nieuw gaan doen, wat voor leuke plannen jullie in petto hebben enzo …
Ga je weg of blijf je thuis? Komen er vrienden/familie haha …
Was eigenlijk gewoon benieuwd!

En hoe jullie het allemaal doen met onze kindertjes?
Neem je ze mee ( als je weg gaat ) & leg je ze daar op bed? En neem je ze snachts mee terug?
Maak je ze wakker of laat je ze lekker slapen?

En hoe ziet jullie nieuwsjaardag eruit?
Weer een verplichte dag na de opa’s & oma’s hahah of andere gezellige plannen voor de 1e dag van 2010?

Nou, ben benieuwd!

Groetjes,
Preciousbaby

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Gewijzigd door - Preciousbaby op 30 Dec 2009 18:25:13

Wij gaan naar mijn schoonmoeder. Morgan is er nu al, die slaapt daar vanacht want pappa en mamma moesten nog werken vandaag. Ik ga er morgen op de dag al naar toe om boodschappen te doen en zo en Mervin moet nog werken morgen en komt daarna.

Wij gaan met de taxi terug morgen dus ik ben benieuwd wat ze doet als ze wakker geworden is. Hopelijk slaapt ze weer door daarna.

Groetjes,

Michèle

Wij blijven gewoon met z’n drietjes thuis. 's Avonds willen we gourmetten en dan om 00.00 uur hebben we mooi siervuurwerk. We twijfelden nog of we Erik er wakker voor wilden maken, maar hebben besloten dat niet te doen. Vorig jaar sliep 'ie door het vuurwerk heen, maar mocht 'ie er nu wakker van worden dan zullen we hem wel even laten kijken. Maar 'm er echt wakker voor maken, volgend jaar misschien. En voor de 1e, nog geen plannen. Lekker relaxed dus.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ook wij zijn gewoon met zijn drietjes thuis morgenavond (madelon moet werken tot 11 uur en gaat dan door naar haar vader, te ver om naar rotterdam te komen zeker omdat ze de volgende dag weer moet werken en je met het weer niet weet hoe het zit)

Ook wij maken Dylano niet wakker, of hij moet zelf wakker worden. Vorig jaar hadden we zijn fles ene uur uitgesteld

1 januari gaan we alleen even op de koffie bij mijn schoonouders ( blerrr). Mijn ouders leven niet meer.

Liefs Michelle

'haha oh sannn, erg slim ja!
vergeet zelf helemaal te vertellen wat wij zelf gaan doen!

wij blijven zelf ook lekker thuis, zouden eerst na familie gaan maar uiteindelijk toch besloten om eens een keertje in ons eigen huisje nieuwjaar te vieren met zn 3tjes!!
We waren ook uitgenodigd door mn beste vriendin, maar die gaf echt een ‘feestje’, logisch natuurlijk we zijn nog jong!
Maar vond het geen goed idee om Nayaro dan daar boven te leggen met allemaal zotte (zat&zot) jongeren beneden! Geen fijn idee.
Dus wij hebben onze bovenbuurman wat leuke films op cd laten branden, en hangen dus lekker voor de buis! We gaan het wel gezellig maken, heb net boodschappen gedaan & ga morgen lekker taart bakken & salades maken enzo.

Wij twijfelen nog of we Nayaro wakker gaan maken, eerst eens even kijken hoe het hier is met het vuurwerk enzo, anders heeft het misschien niet eens zoveel zin! Ik moet morgen nog even een sierpakket halen, haha ben laat dit jaar!
( vorig jaar was onze 1e nieuwjaar in ons huisje, en toen waren we dus bij mijn ouders, dus geen idee of er hier ook vollop gesierd & geknalt word )
Wel werd Nayaro vorig jaar stipt 0.00 uur wakker! Dus ik zat eigenlijk met Nayaro voor het raam zn flesje te geven! haha

Wij gaan de volgende dag ook na mijn vriends familie in het noorden! Mijn vriends vader is overleden & hij ziet die familie dus erg weinig omdat ze allemaal in het noorden wonen! Nu hadden ze gevraagd of we meteen 1 januari kwamen, achteraf gezien vinden we het niet zo handig allemaal! Maar we blijven daar tot zaterdag avond, dus ook wel gezellig! En dan zullen we zondags toch langs de oma’s & opa’s moeten! hahah

Jullie plannen klinken gezellig!
@ Michélle …
Ik had Nayaro 2e kerstdag rond half 12 uit zn campingbedje gehaald bij de neef van mijn vriend & na huis gereden, goed ingepakt met deken enzo! En thuis meteen hup terug in bed! En hij is meteen door gaan slapen, dus khoop dat Morgan dat ook doet dan morgennacht!

Wij blijven ook thuis! athans dennis en kids.
ik moet nl werken van 16.30-23.00.
Mijn schoonouders komen hierheen dus dennis zit niet alleen!
En ik ga hard werken zodat ik een beetje eerder naar huis kan al alles mee zit.
Wij wilde lieke eigenlijk wakker maken voor het eerst, maar doen we nu maar niet omdat ze op het moment ziek is.
Dus dennis gaat om 19.00 wat vuurwerk afsteken zodat ze er toch wat van gezien heeft, voordat ze naar bed gaat.
Nieuwjaarsdag is altijd eg druk. mijn ouders, schoonouders,mijn opa en oma en mijn andere opa. dus we kunnen nog heel wat handjes schudden! blekkk

Groetjes Gytha

Wij blijven morgenavond ook thuis en de familie van mijn vriend (broers/schoonzussen/mijn kleine nichtje en ouders) komen gezellig langs. Vanavond hebben we al oliebollen gebakken en morgen ga ik wat salades en andere hapjes maken. Wordt dus wel gezellig. Ons nichtje (2 maanden ouder dan Dani) blijft bij ons slapen, zodat mijn zwager en schoonzus nog naar een feestje kunnen.

Zelf geven wij 2 januari een knalfeest voor al onze vrienden. Wordt echt heel gezellig! En dan gaat Dani voor het eerst uit logeren!!! Wij kunnen de volgende dag dus uitslapen…ik zie mezelf straks al staan om 08.00 's ochtends…helemaal wakker, haha

Wij gaan lekker met z’n 3tjes eten en daarna vuurwerk afsteken (rond 7:30 's avonds) Daarna komt de nanny en gaan mama en papa lekker uit tot in de vroege uurtjes!!!

Danique en ik gaan naar opa en oma, hoop dat Danique daar wat wil slapen. Ik zou eerst met haar in papa zijn huis blijven maar dat is niet een optie, daar er hier flink met carbid geschoten wordt. We zijn maar met zijn 3en dus lekkere hapjes op tafel, en we gaan risken

Ik zou willen dat het al 1 januari was, heb er dit jaar helemaal geen zin in

Hoi hoi,

wij blijven ook lekker thuis, met zijn viertjes. Ik maak Lisa iig niet wakker om 12 uur en ja, Nikki is al 7 dus die zal wel op willen blijven en kindervuurwerk af willen steken. Hopen dat ze dan ook een beetje uitslaapt morgen ochtend. Maar wij zitten tot die tijd ws voor de buis met hapjes en drankjes (voor mij alcoholvrij ivm medicatie hihi, anders gaat mama raar doen hahaha!) naar Guido Wijers kijken. Laatste stukje van de Oudejaarsloterij meepikken, een gat in de lucht springen omdat we de 27,5 miljoen gewonnen hebben, gillend door de straten rennen en dan op nieuwjaarsdag alvast bedenken wat we met het geld gaan doen … verder geen plannen voor nieuwjaarsdag hahaha!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

hahaha, ik hoop ook dat ik de helft van die miljoenen win! :smiley:
Maar met een paar duizend euro ben ik ook blij hoor! hih …

Me lot is verdorrie al een beetje zwart geworden, hij lag 5 min op de oven! :’(
Maar gelukkig is de Serie nog gewoon leesbaar gebleven, dus we kunnen in iedergeval de prijs nog binnenhalen! hahahah

Wij vieren oud en nieuw ook lekker thuis. Rond 20.00 uur komen vrienden van ons lekker gourmetten.
Ik wil mijn zoontjes niet wakker maken vannacht, maar denk dat de oudste sowieso wel wakker wordt. Hij vindt de knallen van het vuurwerk behoorlijk hard en eng.
Morgen in de middag even op bezoek bij mijn ouders.

Fijne jaarswisseling!!

Groetjes Rebecca

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Vanavond komen mijn ouders langs. Ze nemen Eva dan mee, die daar gisteren en vandaag is. We zijn gisteren met z’n tweetjes naar de Efteling geweest, heerlijk. Gewoon een keer samen. En we hebben gisteren een DVD gekeken en uitgeslapen! Maar we missen Eva wel, dus we zijn blij dat opa en oma rond half 8 komen en we haar weer zien! Ik maak Eva zeker niet wakker voor het vuurwerk…Maar ze zal wel huilend wakker worden. Gisteravond huilde ze bij mijn moeder ook, toen ze een harde knal hoorde. Helemaal geschrokken…Zielig he, die kleintjes snappen er nog niets van. Ik ben blij dat we gewoon lekker thuis zijn, ik geef niks meer om allerlei feesten tot 's ochtends aan toe. Nee, ik hou van lekker rustig! En morgen hebben wij ook geen plannen, misschien gaan we gewoon lekker even wandelen als het droog is. Ook fijn!

Fijne avond allemaal!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha, ik dacht eigenlijk dat wij dat al zouden gaan winnen

Wij gaan naar vrienden toe met Seth, we leggen hem daar dan op bed en kruipen er 's avoonds zelf bij
Verder zal er best wat gedronken worden, maar ik zal een beetje opletten ivm Seth.
Ik heb zelf de hele dag al oliebollen staan bakken, dus we hebben in ieder geval heel veel (!!!) lekkere oliebollen

Wij gaan morgen lekker niets doen, omdat we alle opa’s en oma’s al gezien hebben met zijn verjaardag. Wel hebben we 's avonds een gala, met eten, dus slaapt Seth dan lekker bij opa en oma en mogn wij uitslapen!!!

Liefs, Anne

@Rainbow: Seth vindt het geweldig. We gingen vandaag even naar buiten op zijn nieuwe fietsje, en er ging een rotje vlak bij hem af, en het enige wat hij zei was o, en deed zijn handen zo in de lucht, haha!!

Liefs, Anne

Wij zitten vanavond nog even lekker thuis, Noah ligt net in bed…
Vondt het hier binnen allemaal erg leuk, maar zodra hij buiten kwam vondt ie het maar eng!
Vanavond wat later gaan we even naar de buren, daar zit familie van hun en andere buren! Even gezellig met champagne het nieuwe jaar vieren!!

Morgen ochtend gaan we met de 2buren heerlijk bruchen hier om 11uur, en smiddags gaan we naar de familie van Chris waar de rest van de familie zich verzameld, later op de dag even langs mijn opa en oma en ook daar komen mijn ooms en tantes!!

Drukke dag!!!

Veel plezier morgen en vanavond!!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Hoi hoi,

Happy Newyear!!! En nee, helaas geen miljoenen, maar met E 20,= ben ik ook blij hoor hahahaha! Ik wens jullie allemaal veel gezondheid (vooral Inge en Rico) en geluk dit jaar!! Ik ben heel gelukkig in de liefde, dan kan je niet ook nog eens gelukkig zijn in het spel he

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Iedereen gelukkig nieuw jaar. Helaas niet echt uit kunnen slapen, maar het was allemaal geslaagd. Enne Preciousbaby… geen kik toen we thuis kwamen

Groetjes,

Michèle

Een goed 2010 iedereen! Hier was het een korte nacht. Erik sliep door het vuurwerk heen en toen het was afgelopen en we naar bed gingen (rond 01.30 uur) werd hij ineens een paar keer piepend wakker. Ik denk dat ik tegen 2.30 uur sliep en om 6.30 uur maakte Erik ons weer wakker…GAAP!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier was het ook ineens 7 uur Mriek terwijl ze wel van 0.00 tot 1.00 wakker geweest is. Alleen wij lagen er zelf om 2 uur in en dan is het best vroeg inderdaad.

Groetjes,

Michèle