'haha oh sannn, erg slim ja!
vergeet zelf helemaal te vertellen wat wij zelf gaan doen!
wij blijven zelf ook lekker thuis, zouden eerst na familie gaan maar uiteindelijk toch besloten om eens een keertje in ons eigen huisje nieuwjaar te vieren met zn 3tjes!!
We waren ook uitgenodigd door mn beste vriendin, maar die gaf echt een ‘feestje’, logisch natuurlijk we zijn nog jong!
Maar vond het geen goed idee om Nayaro dan daar boven te leggen met allemaal zotte (zat&zot
) jongeren beneden! Geen fijn idee.
Dus wij hebben onze bovenbuurman wat leuke films op cd laten branden, en hangen dus lekker voor de buis! We gaan het wel gezellig maken, heb net boodschappen gedaan & ga morgen lekker taart bakken & salades maken enzo.
Wij twijfelen nog of we Nayaro wakker gaan maken, eerst eens even kijken hoe het hier is met het vuurwerk enzo, anders heeft het misschien niet eens zoveel zin! Ik moet morgen nog even een sierpakket halen, haha ben laat dit jaar!
( vorig jaar was onze 1e nieuwjaar in ons huisje, en toen waren we dus bij mijn ouders, dus geen idee of er hier ook vollop gesierd & geknalt word
)
Wel werd Nayaro vorig jaar stipt 0.00 uur wakker! Dus ik zat eigenlijk met Nayaro voor het raam zn flesje te geven! haha
Wij gaan de volgende dag ook na mijn vriends familie in het noorden! Mijn vriends vader is overleden & hij ziet die familie dus erg weinig omdat ze allemaal in het noorden wonen! Nu hadden ze gevraagd of we meteen 1 januari kwamen, achteraf gezien vinden we het niet zo handig allemaal! Maar we blijven daar tot zaterdag avond, dus ook wel gezellig! En dan zullen we zondags toch langs de oma’s & opa’s moeten! hahah
Jullie plannen klinken gezellig!
@ Michélle …
Ik had Nayaro 2e kerstdag rond half 12 uit zn campingbedje gehaald bij de neef van mijn vriend & na huis gereden, goed ingepakt met deken enzo! En thuis meteen hup terug in bed! En hij is meteen door gaan slapen, dus khoop dat Morgan dat ook doet dan morgennacht! ![]()
Nayaro - Danil / 14 September 2008