O&N / Nieuwjaarsdag!

Wij hebben oud en nieuw met vrienden gevierd bij ons thuis. Waren met zijn zessen (zeven als je Tim meerekent!). Was erg gezellig, alleen lagen we pas om half 5 op bed. Tim sliep tot 9.00 uur, dus het was een kort nachtje. Hij is niet wakker geworden van het vuurwerk en ik vind hem nog te jong om hem ervoor wakker te maken. Hij heeft aan het begin van de avond wat vuurwerk gezien en dat vond hij erg mooi. De hele dag door werd er hier vuurwerk afgestoken en telkens als Tim het hoorde stak hij zijn vinger in de lucht. Zo van wat hoor ik nu…erg grappig. Ook toen we gisterenmiddag in de speeltuin waren werd er vuurwerk afgestoken, maar hij vond het niet eng.

Vanmiddag gaan we na Tim zijn middagslaap naar mijn oma en daarna blijven we bij mijn ouders eten. We leggen Tim daar op bed en als we naar huis gaan nemen we hem weer mee.

Mijn schoonvader viert morgen zijn verjaardag en die woont niet dichtbij. Helaas dus morgen weer een verlplicht dagje weg.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Dylano werd om kwart voor 1 wakker, toen was het siervuurwerk bijna voorbij en begon het geknal. Om kwart over 1 lag hij er weer in, maar bij iedere knal ging hij weer lopen zingen, dus hij sliep uiteindelijk (ik dus ook ) om half 3 weer en was om 9 uur wakker.

We zijn net terug van mijn schoonouders en nu ligt hij heerlijk te slapen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik ben vanmiddag toen Erik ging slapen ook even in bed gaan liggen. Van 12.30 uur tot 15.15 uur! Heerlijk. M’n vriend kwam me wakker maken en zei dat Erik nog steeds sliep. Dus we hebben hem ook maar wakker gemaakt toen. Ik ben in ieder geval weer ietsje uitgeruster…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

De allerbeste wensen voor 2010 voor IEDEREEN!

AHUM…zal maar niks zeggen hier!
Maar ik zal zeggen…wat is dat SLAPEN?

Gr, Danielle

ow…en nog ff…om 12 uur sliep hij WEL door alle vuurwerk heen!!!
maar verder…

Gr, danielle

Aaron is en blijft een bijzonder kind hè, Danielle…
Maar het ging slecht dus?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@mriek,…en overdag is hij ZOOOW lief!
Hij i s echt uit zijn ritme na d evakantie.
Hij is om het anderhalf uur (vanaf in bed leggen aan tot sóchtends) wakker geworden…dus ik heb weinig/niks geslapen.
Ik wist niet of het kwam door het vele vuurwerk …(echt heel de dag geknalt) of door het "gewoon wakker worden"maar wilde hem niet alleen laten met al die knallen.
Om half 12 was hij wakker en viel om kwart voor 12 weer weg…dus hoefde pas na 1 .15 weer wakker te worden en sliep dus door het vuurwerk heen.
Werd dan ook daarna weer wakker…en om 10 voor 7 helemaal wakker.

En Erik…hoe deed hij het?
En smorgens…hoe laat?
Lees wel dat jij vanmiddag nog kon pitten.
Hier lag hij uitgeteld er al in om half 12 maar was om half 1 weer van de partij!

Ja… we hebben een bijzonder kind…daar is geen 2e Aaron van!
Maar het is verder echt een makkelijk scheetje!
Hij heeft gewoon niet meer nodig)

Gr, danielle

Pfff. Heftig hoor, dat Aaron jullie zo weinig rust ‘gunt’. Oké, hij heeft niet meer nodig misschien, maar toch is z’n slapen 's nachts wel erg onrustig. Gewoon de komende nachten weer doorgaan met jullie goede voornemen om hem te laten als 'ie komt, logisch dat je dat met dat vuurwerk niet wilde doen.

Erik deed het best goed (heb net een posting geplaatst in het topic bij 1-4, iets met ‘vuurwerk’ in de titel…). En inderdaad, vanmiddag deed 'ie weer een onwijs lange middagslaap. Maar goed, ook dat is uitzonderlijk. Meestal is 'ie na 1,5 uur ook weer wakker dan.

Hopelijk kunnen jullie de komende nacht een beetje slapen. Wanneer is jouw uitslaapochtend? Heb je je man al zover gekregen dat hij een Aaron-dienst gaat draaien 's ochtends?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

slaapt Erik smiddags niet 2 uur?
Ik dacht dat hij van half 1 tot half 3 sliep.

Nou ja…ik moet zeggen…hij kan het met dat uurtje “redden” tot half 7 kwart voor 7 maar dan moet hij niet van hot naar her meegsleurd worden maar gewoon een rustig middagje hebben.
Dat wil zeggen dus dat wij er rekening mee houden wat we plannen.
Hij zal echt niet in de auto/buggy/wandelwagen ofzo nog even wegvallen ook al is hij helemaal op.
Maar ik hoor (van een vriendin van mijn zus) haar kindje (meisje) dat die vanaf haar verjaardag (1e) niet meer een middagdutje doet.
Ze is 3 weken ouder dan Aaron.
En ik kijk ook op andere forums weleens en daar staan meerdere moeders die zeggen dat hun kind met 14-15-16-17 maanden (allemaal verschillende kindjes dus) ook geen slaapje meer deden, dus alles wat hij wel wil slapen is meegnomen denk ik dan maar.
Hij zou het ECHT niet trekken om niks meer te hebben smiddags.

Gr, danielle

ow…en vanavond gaan we weer verder waar we gebleven waren!

Erik heeft een periode gehad dat 'ie ruim 2 uur sliep 's middags, maar het was alweer bijna een paar weken anderhalf uur. Gisteren dus met een uitschieter weer naar 2,5 uur. We zullen zien hoe het vanmiddag gaat. Fijn om te weten dat Aaron niet de enige is die nog maar weinig slaapt denk ik?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hey Mriek,
Zal ik eens iets zeggen?
Afgelopen nacht ging Aaron om kwart voor 7 naar bed…meteen stil…werd vanmorgen om 5 voor 7 wakker…en vannacht geen KIK gegeven
Gewoon 12 uur en 10 minuten!

MY BOY

Gr, Danielle

Ha ha ha lekker he Danielle en nu hopen dat deze trent zich doorzet he

Groetjes,

Michèle

Joepie…(maar niet te hard)
Hij heeft weer de ganse nacht doorgeslapen van 19.00 tot 7.35!
Geen kik.
ZO hoort het!
Hij heeft het weer onder de knie!

Gr, Danielle

Wauw Danielle! Fijn! Hij wist dat jullie anders streng zouden optreden…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker