Nee hoor Mriek, eerst nog 5 nachtjes slapen want dan ben ik jarig
Jeetje echt spannend, alweer 1 jaar. Echt superleuk, Erik zal het vast superleuk vinden al die aandacht. Kan me heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt. Het blijft cliche, maar wat gaat het hard. Je kan je toch niet meer voorstellen dat hij bijna 1 jaar geleden geboren is. En nu alweer zo groot.
Ja, ik ben gewoon heel blij dat hij het goed doet. Maar als ze dan perfect enzo gebruiken dan vind ik dat meteen zo overdreven klinken. Zeg gewoon dat hij het goed doet. Haha idd fijn dat hij voor zijn fijne motoriek test geslaagd is. Moest wel lachen, want ze had het propje bij zijn rechterhand neergelegd. En toen pakte hij het dus en toen vroeg ze of hij het ook met links kon. Dus toen zei ik dat weet ik niet, want ik leg nooit kleine propjes voor zijn neus. Hmmm toen keek ze wel even raar, maar goed hij deed het dus ook meteen met links.
Oh ja ze vroegen ook nog of hij kon klappen met zijn handjes en kon zwaaien. Zwaaien doet hij heel af en toe, maar klappen doet hij nog helemaal niet. Moet ook zeggen dat we hem dat ook niet echt geleerd hebben. Doen heel af en toe klap is in je handjes zingen en dan klappen we met zijn handjes maar dat doen we dus niet vaak.
Ook vroeg ze of hij al een beetje brabbelde. Dus toen zei ik dat hij wel heel veel brabbelde maar nog niets verstaanbaars. Maar dat hoeft op deze leeftijd ook nog niet, dus dan weten we dat ook weer ![]()
Ja, grappig he dat ze zo dol zijn op die druppels. Heeft toch een hele andere smaak als de rest wat ze eten.
Ik ben van plan de melk eerst koud te geven. Tenslotte krijgen ze ook al diksap enzo koud, dus ze weten wat het is om iets kouds te drinken. En als hij het dan niet wil drinken dan ga ik het warm maken. En dan stapsgewijs steeds kouder maken. Maar eerst dus koud, want als hij dat gewoon drinkt dan is dat wel zo makkelijk.
Groetjes,
Sandra