Nummer twee is onderweg

Hallo,

Na lange tijd niet zijn geweest ebn ik terug.
Weet je … ik ben weer zwanger. Tja jesse is nu 7 maand en ik ben al 8 weken gezond zwanger. dat is snel… Het was even schrikken maar nu went het alweer. Ik had graag wat tips/ervaringen gehad van ouders die ook twee kinderen snel na elkaar hadden.

groetjes

natacha

Gefeliciteerd! Ook ik heb twee kinderen dicht op elkaar. Mijn oudste was 3 maanden toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van de tweede. Er zit een jaar tussen. Carlin kon net lopen toen Elysia geboren werd. Het ging eigenlijk vanzelf en ik heb een hele lieve moeder die helemaal naar Florida kwam (waar ik op dat moment woonde) om ons te helpen. Inmiddels wordt Carlin morgen 6 en Elysia de 21ste 5. Waar blijft de tijd.

Als je vragen hebt, kun je me altijd mailen.

Marty
martha@dmxzone.com

Hallo,

Tja dat was ook heeel snel.
Ik denk langs de ene kant ook wel dat het vanzelf gaat. Mijn moeder zegt dat de ene de andere opvoed. Het enige nadeel is dat ik ver van alles en iedereen woon . 120km dus effe langskomen om een 2 uurtjes te baby-sitten is ook niet evident.

Bedankt voor je reaktie.
Groetjes.

natacha

he natacha, van harte gefeliciteerd, tja het is wat snel maar joh dat komt allemaal goed hoor, genieten moet je van deze zwangerschap want let maar op deze gaat veeeel sneller voor bij als de eerste

Kussies

hoi,

Ja dat heb ik nu al door , ben veel te druk met Jesse. Ik moet mezelf er soms aan herinneren dat ik zwanger ben. ik heb Toxo maar betrap me er soms op at ik gewoon een ongewassen appel eet, ik vergeet het konstant. Ben alleen heeeeeel moe ( geef jesse nog altijd borst)

Groetjes

natacha

Na jordy was ik ook heel snel weer zwanger, na 6 maanden, ik moet zeggen tis pittig maar heel leuk, gaan leuk met elkaar om geen jalozie, begint nu beetje te komen…

komt goed echt waar

van harte meid leuk hoor

Tries

Liefs Tries

Hoi Natascha,

Ik heb géén ervaring met zwangerschappen die vlak na elkaar zijn, maar ik wil je wél héél hartelijk feliciteren!!!
Hartstikke leuk!
Geniet ervan en ik hoop dat de moeheid snel ietsje minder wordt.

Groetjes, Bianca

gefeliciteerd en het komt heus goed hoor

geniet ervan

groetjes bianca

Hoi Natas,
Van harte met je zwangerschap !!.Spannend weer he?Hoe gaat het met je?Heb je veel kwaaltjes?(misselijkheid,Bandenpijn etc.)Ik las al wel dat je erg moe was.Maar ja ook dat hoort erbij (zeggen ze).Hopelijk voel je je straks weer wat beter.Wat vindt je man ervan?Helpt ie je al een beetje met alles?Nou ik lees het wel.Hopelijk hou je ons een beetje op de hoogte.
P.s. bij mij zit er 2,5 jaar tussen dus dat is niet super kort op elkaar.Maar wat Kim ook al zei:Het komt allemaal wel goed!
Geniet ervan!
Groetjes Eljada

Hoi E,

ja mijn man vind het echt het einde, hij kan niet wachten. Ik ben nu bezig aan het verhuizen dus wat kalmer aan doen betreft zit dat er niet in. Jesse wordt ook stilaan wat makkelijker hij kan zich al beter alleen bezig houden dus dat is ook al een voordeel.
We zien het wel , we nemen een dag per keer en voor we het weten zijn ze 18 en willen ze hat huis uit met groen geverfd haar en hebben ze als bijnaam 'the beast’haha…

natacha

Hahaha!
Met humor kom je er wel!
En je klinkt ook lekker realistisch.
Wel jammer dat je door de verhuizing nu even niet wat rustiger aan kan doen. Haal je schade daar na lekker in!

Groetjes, Bianca

hallo,

weet iemand waar ik voor een normale prijs een leuke kinderkamer kan kopen en misschien ook andere meubels. Tips voor een geboortekaartje en doopsuiker ( ritueel in belgie) zijn ook welkom. wil deze keer origineel uit de hoek komen > en nog een laatste vraag : hoe zet ik een foto van jesse op dit forum.
Jezus wat ben ik een zaag… maar alle antwoorden zijn welkom.

Groetjes.

natacha

Hoi Natacha,

Ik weet niet of je een NIEUWE kinderkamer wil of dat het een tweedehands kinderkamer mag zijn.
Op www.marktplaats.nl staan ongelooflijk veel babykamers te koop in alle delen van Nederland, dus vast ook wel vlak bij de belgische grens. Heel vaak staat er een foto bij afgebeeld zodat je een goed idee hebt hoe de kamer eruit ziet.
Ik weet niet of je deze site ooit weleens bezocht hebt maar het is een echte aanrader!! Ook voor allerlei andere dingen zoals baby-kleding en andere baby-artikelen, speelgoed etc. Echt van alles!

Succes!

Groetjes, Bianca

P.S. je bent absoluut geen zaag hoor, omdat je toevallig 3 vragen stelt!

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=928&FORUM_ID=7&CAT_ID=4&Topic_Title=Hoe+plaats+ik+een+foto%21&Forum_Title=trots+op+mijn+kind

daar staat de uitleg hoe een foto te plaatsen
groetjes

Gefeliciteerd!
Leuk, een 2e kindje op komst!
Hoop dat je inderdaad snel wat rust krijgt en kunt gaan genieten

Groetjes Miriam

Gewijzigd door - mimpie op 10 Sep 2003 20:45:53

Hoi Natacha,
Ik koop zelf altijd alle bij Ikea.Wel afgezaagd maar wel heel goed/sterk spul voor een leuk prijsje.
Wel lekker dat je gaat verhuizen ook al komt het nu niet zo goed uit.Ik had me inderdaad al afgevraagd waar je de baby zou laten slapen(omdat Jesse ook al bij jullie op de kamer slaapt,bedoel ik).Maar ik neem aan dat je nu wat meer ruimte krijgt.En je kunt beter nu verhuizen dan wanneer je straks weer rondloopt als kabouter plop,met zon dikke buik!Of niet dan?Nou,een tip voor geboortekaartjes of doopsuiker(weet niet eens wat dat is,net zoiets als bruidssuiker?),heb ik niet echt.Ik kreeg laatst wel een geboortekaartje,dat was gemaakt van een tekening van het oudste kind.Was heel leuk maar ik denk niet dat Jesse al zo goed kan tekenen he?Ik zie het Niels in ieder geval nog niet doen.
Succes met het verhuizen,rustig aan en de groetjes!
Eljada

hoi E,

ja we hebben inderdaad meer ruimte 3 slpk een grote living + keuken en een superbadkamer met douche en bad. En het mooiste is dat we een gigantische tuin hebben. Echt lekker alleen vervelend met die verhuis maar ja … hoort erbij.
Doopsuiker is bij ons zoals beschuit met muisjes bij jullie. Iedereen die langskomt en een pakje of een felicitatie meebrengt krijgt dan een doopsuiker. bij jesse waren dat suikerbonen met een mutsje( miniatuur) of een tuinbroek een beertje ( schaap) en een theelichthouder was wel tof maar te duur € 700 en dan de geboortekaartjes was een soort perkament met de vernoeming van al zijn namen, geboortelengte en gewicht en naam van ouders en meter en peter ( ook verplicht in belgie). Maar ja ik denk dat ik een leuke foto van Jesse laat maken en dat opstuur met de vermelding dat hij er een broertje of een zusje bijheeft.

Ale ga nu verder inpakken want daar schiet ik niet echt mee op en jesse is niet in de gezelligste mood dus is het even tussendoor.

Groetjes.

natacha

En wanneer krijge we Jesse nou eens te zien?Ben zooooooooooo benieuwd!
Groetjes Eljada

Jaaaa, ik dus ook!
Ben super-nieuwsgierig hoor!
Hoop gauw een foto van hem te zien!

Groetjes, Bianca

Ja ik heb het al geprobeerd maar het lukt maar niet. Er staan zeker 100 leuke fotos van hem op mij pc maar ik krijg ze niet op deze site. Anders moet je me de uitleg eens stap voor stap uitleggen.

Zal wel aan mij liggen…zoals gewoonlijk.

natacha