Pfffff Jessin wordt sinds 5 nachten voortdurend wakker. Voorheen was het een kwestie van aanleggen en weer lekker samen doorslapen, maar nu ineens gaat ie zo hard krijsen dat ik hem alleen maar rustig krijg door daadwerkelijk naar beneden te gaan en drinken hoeft ie dan niet of zo. Ook dan krijg ik hem niet altijd weer rustig. Vannacht wel weer 4x, pffff en dat begint me nu wel op te breken. Aangezien de buren aan hun tuin bezig zijn op zaterdag, zijn ze daar met graafmachines bezig en kan ik vandaag niet bijslapen.
Jessin is nu ruim 18 weken en overdag in een prima humeur en heeft een boel te vertellen. Daan denkt dat het eraan ligt dat hij al een dag of 4 ook niet gepoept heeft, maar met borstvoeding mogen ze wel 7 dagen niet poepen omdat het juist zo precies is afgestemd op wat hij nodig heeft. Daarbij denk ik dat hij er dan eventueel overdag ook last van zou moeten hebben. Grrrr ik weet het ook niet, hahaha maar het zou handiger zijn als je wist wanneer het weer ophield of zo, maar die gebruiksaanwijzing heb ik niet. Als je me nou vertellen dat hij hierna ging doorslapen of zo, hahaha dan zou ik er meer vrede mee hebben. Ik erger me dan echt, maar zodra we beneden zijn en die boef kijkt naar me, brrrrr dan kan je niet pissig zijn hoor.
Gewijzigd door - Assie op 22 Oct 2005 09:36:23