Nu heb ik het effe gehad

Pfffff Jessin wordt sinds 5 nachten voortdurend wakker. Voorheen was het een kwestie van aanleggen en weer lekker samen doorslapen, maar nu ineens gaat ie zo hard krijsen dat ik hem alleen maar rustig krijg door daadwerkelijk naar beneden te gaan en drinken hoeft ie dan niet of zo. Ook dan krijg ik hem niet altijd weer rustig. Vannacht wel weer 4x, pffff en dat begint me nu wel op te breken. Aangezien de buren aan hun tuin bezig zijn op zaterdag, zijn ze daar met graafmachines bezig en kan ik vandaag niet bijslapen.
Jessin is nu ruim 18 weken en overdag in een prima humeur en heeft een boel te vertellen. Daan denkt dat het eraan ligt dat hij al een dag of 4 ook niet gepoept heeft, maar met borstvoeding mogen ze wel 7 dagen niet poepen omdat het juist zo precies is afgestemd op wat hij nodig heeft. Daarbij denk ik dat hij er dan eventueel overdag ook last van zou moeten hebben. Grrrr ik weet het ook niet, hahaha maar het zou handiger zijn als je wist wanneer het weer ophield of zo, maar die gebruiksaanwijzing heb ik niet. Als je me nou vertellen dat hij hierna ging doorslapen of zo, hahaha dan zou ik er meer vrede mee hebben. Ik erger me dan echt, maar zodra we beneden zijn en die boef kijkt naar me, brrrrr dan kan je niet pissig zijn hoor.

Gewijzigd door - Assie op 22 Oct 2005 09:36:23

Slopend is dat hè
En tuurlijk kan je niet meer pissig zijn als je dat koppie ziet maar ondertussen…je bent wel kapot op een gegeven moment.
Ik zou niet weten of het met het niet poepen te maken heeft. Ergens denk ik van niet. Maar je weet nooit.
Toch lijkt het me eerder weer zo’n “fase” (oef, kan zelf ook dat woord niet meer horen hoor )
Heel veel sterkte in ieder geval en ik zal duimen dat die boef gauw weer een beetje doorslaapt!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

volgens mijn is jessin je aan het uittesten .als ik nou lekker krijs pak ze me wel…want als hij geen honger heeft ,en alleen maar wil spelen .is hij je lekker aan het uittesten .pppppppffffffffff .sterkte

groetjes marielle mama van
10-10-01

Tsja, dat zou ook nog eens kunnen op deze leeftijd inderdaad…(uittesten)
Zijn boefjes hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 22 Oct 2005 09:59:25

uittesten, nu al ??? Dat hoop ik toch niet en eigenlijk denk ik dat ook niet want het klinkt er niet naar eerlijk gezegd.

Als je gevoel zegt van niet, dan kan je er vanuit gaan dat hij inderdaad niet aan het uittesten is hoor!
Maar ik weet nog wel dat ik ervan stond te kijken hoe “bijdehand” Steef al was op die leeftijd Ze hebben het al gauw door

Nee dat gevoel heb ik helemaal niet, was geeneens bij me opgekomen ook nog. Ook wil hij dat ene flesje weer niet meer, pfffffff. Wat een schurkie. Ga vandaag wat meer met hem ondernemen, wat meer op de grond op de buik spelen en zo, in de hoop dat hij daar lekker moe van wordt.

Slopend he
Milan komt sinds een week of 3 gewoon z’n bed uit en kruipt bij ons in bed, gevolg dat ik haast niet kan slapen en trug leggen pikt ie niet, en krijst dan alles bij elkaar

Sterkte ermee, weet hoe het voelt

Groetjes Nathalie & Co

pffffffffff idd heel erg slopend…

lieve jessin,wil jij vanacht ff doorslapen,kan mama ff bij komen hihihi hoop dat het helpt astrid

Bianca,Dylan & Kaitlyn

aha nog zo n boefie milan .ook aan het uitproberen .ik heb er hier ook een gehad ,nou ze kon we wat gewoon weer terug gelegt, en het janken was eerst lang en dat werd steeds minder .soms doet ze het nog wel om bij ons in bed te kruipen, maar dan slaap wandelt ze .en kan ik haar zo terug leggen .zo kleine boefie s ,nu gaan we vanacht lekker slapen, en verder geen gerommel .want denk er om. klaas vaak komt langs ,en strooit zand in jullie oogjes. hihihiihihiihiih

groetjes marielle mama van
10-10-01

Pffff dat is echt slopend zeg
Ik hoop voor jullie dat die kleine vent gauw weer heerlijk de nacht door slaapt
Zodat jullie ook aan je rust toe komen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Uitproberen is het toch niet want ik merk nu hetzelfde gedrag ook overdag. Overdag slaapt hij beneden en dat gaat altijd prima, maar nu zie ik dus ook dat hij wel erg onrustig slaapt ook vandaag. Hopelijk slaapt ie vannacht dus wel beter nu hij deze onrust overdag heeft gehad. Afgelopen nacht is het wel goed gegaan, hij was een paar keren wakker, maar dan legde ik hem als vanouds aan en sliepen we beide lekker verder, behalve om 6.00u. Toen heeft ie gehuild tot 6.30u ( had duidelijk geen honger verder ). Daarna heeft hij wel weer lekker bij me geslapen tot 8.30u. En alhoewel hij vandaag overdag wat onrustig was, met name met het slapen, hebben we toch een heel gezellig opruimdagje gehad met z`n allen.

hai assie,

hoe is het gegaan vanacht?

Wat ik heb gemerkt met patrick de afgelopen twee jaar is dat wanneer je duidelijk het gevoel heb dat het niet testen is, dat het waarscheinelijk gewoon fases zijn. een periode dat zij goed slapen gevolgd door een periode dat ze minder goed en zeer onrustig slapen. Zelf ben ik bij patrick daarop gaan letten en was het in de periode dat hij een soort van ontwikkeling zat. Hoeft niet groot te zijn maar patrick was dan altijd onrustig snachts. Wakker worden niet van de honger maar gewoon nergens om leek wel. en even willen huilen.

misschien heb je er wat aan en ik hoop dat je snel weer lekker een nacht goed kan uitrusten. breekt je helemaal op die nachten.

veel liefs mignon

Om 1.00u had ik hem er weer in en vanochtend rond 5.00u werd ie krijsend naast me weer wakker en ik weet geeneens hoe ie naast me gekomen is. daarna nog 2 a 3 keer en daarna nog geslapen tot 8.30u. En toch gaat het nog redelijk met me hahahaha. Scheelt dat het verder een een lief en heerlijk ventje is en Evianne deze dagen extra verschrikkelijk lief is ineens. Hahaha want ook Evianne is een lekker ding.

O ja, morgen hebben we geloof ik weer een afspraak op het cb, dus dan zal ik het ook eens aankaarten. Juist omdat hij dus weer geen flesje meer wil en dat baart me toch wel zorgen een beetje ( zijn wel nog andere alternatieven hoor zoals bv fruithapjes en zo ), maar als ik dadelijk weer aan het werk ga, ook al is het maar voor zo1n 3 uur per dag, dan moet hij het met pappa doen en omdat die met zijn rug zit is een van de honger krijsend kereltje niet handig als hij niet drinken wil. Zie een rampscenario voor me alhoewel dat niet zo hoeft te zijn natuurlijk, maar ik ga liever weg in de wetenschap dat hij eventueel wel drinken zal.

Pffffffffffff weer zo`n muknachtje gehad.

Och meis, kinderen hebben valt soms ook niet mee.
Sterkte meis.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hoi!
amai zal niet mee vallen zo!!! ik hoop dat het cb een oplossing heeft voor je want dit is niet vol te houden! sterkte ermee ik duim voor een rustige nacht voor je!

liefs jessica, &

Ik moet nog gaan joh, is pas om 14.45u. Hahahaha en ondertussen heeft ons mannetje weer het beste humeur van de hele wereld, pfff als ie dat nou eens s`nachts had, dan vond ik het misschien ook wat minder vervelend. Nu weet ik gewoon niet wat er is want normaal krijst ie nooit zo. Laat wel wat weten als ik geweest ben.

pffffffffffff elende he zo,nou hoop dat het cb wat weet

Bianca,Dylan & Kaitlyn