Als het goed is ben je dan nu bij het cb
Ik hoop dat ze een tip voor je hebben joh!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Als het goed is ben je dan nu bij het cb
Ik hoop dat ze een tip voor je hebben joh!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Ze hebben naar zijn oortjes gekeken, maar daar is niet goed te zien omdat er teveel oorsmeer is. Ondanks dat hij dus geen koorts heeft, niet naar zijn oortjes grijpt en overdag prima gemutst is, zou het dus alsnog een oorontstekinkje kunnen zijn. Dus morgen naar de ha en als hij vannacht weer zo gaat brullen een paracetamol proberen. Verder was hij maar 440 gr aangekomen, niet zo veel maar hij drinkt ook slechter nu met deze toestanden en hij kan het wel hebben hahahaha. En omdat hij dus het flesje niet wil, mogen we eventueel van de voeding pap maken maar dan wel met rijstebloem of een fruit of groentehapje, tja dat had ik me dan al zelf bedacht ook.
ow wat zielig als hij dan oorontsteking heeft… ook niet makkelijk om er achterte komen als hij geen koorts maakt of na zijn oortjes grijpt tjonge tjonge… hopelijk helpt de parecetamol wat…
liefs jessica, &
Jee, dat zou vervelend zijn als het inderdaad een oorontsteking (geweest) is
Stephan greep trouwens ook nooit naar zijn oortjes hoor. En ook plat liggen vond hij meestal niet erg als hij oorontsteking had (?)
Dus ja, het zegt niet alles inderdaad.
Hoop dat het gauw weer wat beter gaat!
mischien heb je er wat aan maar het hoofdeinde van het bedje iets hoger zetten dan het voeteneinde heeft bij patrick enorm geholpen. patrick had enorm last van het zuur en dat was een wonder middel. Bij verkoudheid en oor ontsteking wil dat ook goed helpen.
Wij hebben gewoon onder iedere poot van het ledikantje een telefoonboek gelegd staat hij niet zo heel veel omhoog maar helpt wel. dan liggen ze niet helemaal plat.
veel liefs mignon
Is dus nog niet zeker dat dat het is hoor, maar ik zou wel heel verbaasd zijn omdat ie overdag zo toppie is. Toevallig had ik vannacht de indruk dat hij lekkerder lag met zijn hoofdje op een kussen, dus dat heb ik afgelopen nacht dan ook maar zo gelaten. Daarna heeft ie redelijker geslapen in ieder geval. Dus misschien toch zo maar effe hoofdeinde omhoog. Hopelijk kan ik morgen met m bij de ha terecht wanttttt zal toch niet zo zijn dat hij al een week oorontsteking heeft en ik dit niet door heb gehad ?
quote:
wanttttt zal toch niet zo zijn dat hij al een week oorontsteking heeft en ik dit niet door heb gehad ?
'T is “officieel” mogelijk (helaas )
Ik heb het toen dus met Stephan gehad, toen hij zo klein was.
Hoewel ik toen wél de indruk had dat er iets met hem aan de hand was, heb ik een week doorgelopen met hem.
Er werd steeds gezegd dat hij vast een groeistuipje had etc.
Dit werd dus o.a. geconcludeerd door de ass. van de huisarts omdat hij niet naar zijn oortje greep, niet moeilijk deed als ik hem plat in bed legde en ook niet sagarijnig was ofzo.
Na aandringen keken ze toch even naar hem en bleek hij al bijna van zijn oorontsteking AF te zijn
Had hij dus al een week oorontsteking
Sinds die tijd dring ik dus wat meer aan voor een afspraak
Maar ik hoop dat Jessin het niet heeft (gehad) hoor!
Sterkte!
a wat zielig voor jessin .nou vertroetel hem maar lekker .ja erg he als kleintjes niet kunnen praten .sterkte met hem
groetjes marielle mama van
10-10-01
We komen net terug van de ha en hij heeft geen oorontsteking, pf toch wel blij om want ik had me dan toch wel voor me koppie kunnen slaan eigenlijk, denk ik. Maar goed, gisteravond wel een paracetamol gegeven en hij heeft goed geslapen, wel vaak aangelegd maar niks huilen en wel lekker verder tukken, Het advies van de ha was dan toch een avond of 3 paracetamol geven en dan weer eens zonder proberen.
goed dat het geen oorontsteking is!!! ma zelfs als het dat gexweest was had je jezelf niks moeten verwijten hoor!! bij kleintjes is het nu eenmaal soms gokken wat er aan de hand is,en soms zie je het gewoon niet!! hoop dat de parecetomol werkt en dat je vlug weer rustige nachtjes hebt!!!
liefs jessica, &
Kan me voorstellen dat het een opluchting is hoor, dat hij geen oorontsteking heeft/had. Gelukkig maar
gelukkig zeg geen oorontsteking
hoop dat het helpt de paracetemol,en dat je weer heerlijk door kan slapen
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Paracetamol erin gestopt gister avond en hij meldde zich pas weer om 3.30u hmmmmmm heerlijk. Wel erg raar ( tegen alles in ) om je kindje paracetamol te geven zonder duidelijke aanwijzingen.
dat zal echt fijn voor je zijn geweest!! drek een heel ander gevoel als je zo eens een paar uren hebt kunnen doorslapen he! ik hoop echt voor je dat het nu over is!
liefs jessica, &
o wat lekker astrid .dat hij toch lang heeft geslapen.ja messchien is hij toch niet lekker in zijn vel, dan kan zo n paracetamolletje toch wonderen doen
groetjes marielle mama van
10-10-01
wel lekker idd dat hij wat later kwam,mooier is natuurlijk wat later…
maar begrijp je hoor astrid dat je zegt waarom para als er niet echt iets is he,ik ben ook nooit zo voorstander geweest om die dingen te gebruiken voor niks maar soms is het ff nodig
nou meis hoop dat hij vanacht weer heerlijk slaapt
Bianca,Dylan & Kaitlyn
ik denk dat lars deze topic ff gelezen heeft en dacht van ei dat moet ik ook eens doen!! jezeus nee! al twee nachten vanaf half drie wakker en niet meer in slaap te krijgen tegen de tijd dat ie terug inslaapt is stef al daar… weet niet waarom hij zo wakker is ineens,ma weet wel dat het knap vermoeiend is… hij heeft overdag zo ie zo al nooit erg veel geslapen ma ook dat is op dit moment noog erger… moet hem echt dikwijls een half uur wiegen voor hij slaapt en meestal is het dan voor een half uurtje… pff hoop dat dit ook weer snel over is…
liefs jessica, &
Oef…half 3 wakker en dan niet meer slapen
Pfff…hoop voor je dat het snel voorbij is hoor!!