Lieve Nora (en natuurlijk ook papa en mama)
Gefeliciteerd met je 2e verjaardag en veel plezier vandaag.
Dikke knuffel,
Sandra
Lieve Nora (en natuurlijk ook papa en mama)
Gefeliciteerd met je 2e verjaardag en veel plezier vandaag.
Dikke knuffel,
Sandra
Jeetje Nora ook al lid van de peuterclub. Gefeliciteerd meisje. Mamma en Pappa natuurlijk ook met deze mooie dag.
Dikke kus Morgen & Michèle
Groetjes,
Michèle
gefeliciteerd Nora! fijne dag toegewenst en lekker verwend worden!
before you judge me, try hard to love me
Van Harte gefeliciteerd Nora… En natuurlijk papa en mama ook met jullie dochter!
Geniet van deze dag…
Liefs, Melanie
Dank jullie wel!
Gister op de creche natuurlijk uitgedeeld en afscheid genomen van de 0-2 groep. Ze hadden heel de dag feest gevierd en ze had een mooie feestmuts op toen ik haar kwam halen. Waarom heb je die op? vroeg ik. Isse Nooja jajig is! Nooja is tee! Dus volgens haar is ze nu al voor de tweede dag jarig!
Vanochtend in het grote bed nog wat kadootjes uitgepakt. Lang leve de blokker, de nieuwe Tink was er gister al! En klei met dierenvormpjes. We hebben een week of wat geleden al een ikea keuken voor haar gehaald. (zie topic over Eva’s verjaardag) dus daar speelt ze al even mee, maar wel voor haar verjaardag dus, het vermogen dat het kost! van oma kreeg ze vanochtend (woensdag omadag) een mooi theeservies voor in de keuken en had ze de pannen en spatels al gekregen.
Toen ze de kamer in kwam vanochtend zag ze de slingers en riep ze: aahh!! Mooooi! daarna was ze helemaal sprakeloos en viel haar mond open! Toen rende ze naar de ballonnen om in te knijpen!
Ook vandaag moest de feestmuts weer op, dus ze voelt zich helemaal het feestvarken! En dan moet het echte feest nog komen zaterdag!
Hadden jullie dat ook, dat de bevalling toch ook weer even voor de geest haalt? Zo van: 2 jaar geleden lag ik nu die verrekte weeen op te vangen… ben benieuwd of dat terug blijft komen ieder jaar.
Maar feest in huize Klaver dus!
liefs!
Zo te horen vind ze het erg leuk om haar verjaardag te vieren. Haha en dat terwijl het echte feest nog moet komen. Veel plezier alvast zaterdag.
Nee, toen Tim 2 jaar werd heb ik eigenlijk helemaal niet aan de bevalling gedacht.
Groetjes,
Sandra
@Sandra: Misschien ook omdat mn zus er nu heel erg mee bezig is, die is ruim 38 weken zwanger en vraagt me de oren van mn kop! Maar gisteravond zei ik wel tegen mn man: 2 jaar geleden begonnen nu de eerste weeen. Raar idee. Mn schoonmoeder zei dat zij het nog steeds heeft als mn man of zijn zus jarig is!
liefs
Hé lieve Nora! Gefeliciteerd met je 2e verjaardag! En ga maar lekker koken in je keuken! Eva is er he-le-maal wild van, elke dag krijgen we stukken kip met hamburger, tomaatjes en gebakken eitjes van haar. Ze vindt het echt zo leuk, Nora heeft er vast ook plezier van en dan is het het geld (inderdaad duur) wel waard! Geniet van alle aandacht Nora en welkom bij de 2-jarigen club!
Enne…ik denk zeker nu heeeel vaak aan Eva’s bevalling, maar ook toen ze jarig was hoor, al was het wel minder dan toen ze 1 werd!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hieperdepiep hoera, Nora is alweer 2 jaar! Van harte gefeliciteerd meissie en een leuke dag vandaag! Liske en papa ook van harte met jullie grote meid.
Ik moest wel even aan de bevalling denken, maar stukken minder dan tijdens de 1e verjaardag en zeker niet meer op een emo-manier
Groetjes,
M
hieper de piep hoera voor nora, gefeliciteerd meid.
Een hele fijn dag met nog veel kadootjes en lekkere taart.
Papa en mama ook gefeliciteerd.
Gr Patries
Lang zal ze leven, lang zal ze leven!! Gefeliciteerd Nora met je 2e verjaardag!! Heel veel plezier en lekker papier scheuren van de cadeautjes!!!
Groetjes Von, Nikki en Lisa!
Gefeliciteerd wat een mijlpaal weer. Die keukentjes zijn super, heb geen kind meer aan rens. Fijne dag,
groetjes Ramona
Gefeliciteerd grote meid!!!
We wensen je een hele fijne dag vandaag (en zaterdag)
Verjaardags kusjes van Sarah en Boukje
Gefeliciteerd Nora, zo te lezen heb je gister en vandaag al een topdag gehad en nu zaterdag ook nog een keertje, bofkont!!
Er zijn er indd heel veel jarig in deze tijd zeg
Liefs Michelle
Nog net op de valreep…gefeliciteerd grote meid! Je ligt natuurlijk al lekker te slapen en na te genieten van je verjaardag. Op naar de 3 jaar!