Nora vandaag 2 jaar geworden is

Nora heeft echt een heel fijne verjaardag gehad. Misschien voor haar nog wel beter dan zaterdag, want dan wordt het heel druk. Het begin had ik al verteld, daarna is ze met oma naar de kinderboerderij geweest en wilde ze haar verjaarshoed ophouden, dus ze had veel aanspraak Toen ze thuiskwamen, was er een heel groot pakket voor haar gekomen van vrienden van me die op vakantie zijn en niet op haar feestje kunnen zijn. daar zat allemaal nep eten en toebehoren in voor in de keuken! Ze was door het dolle. Toen een boterham en slapen. Toen ze wakker werd was papa al thuis en die had ook een kado bij zich van iemand die er zaterdag niet bij kan zijn. Dus weer feest! Daarna gingen ze boodschappen doen met feesthoed op en kreeg ze vanalles in de supermarkt, worst en rozijntjes en heel veel mensen zeiden hieper de hiep! Toen ze thuiskwamen was ik ook thuis en liep ze jeeeh! jeeh! door het huis.

Toen even rustig de nieuwe Tink gekeken, mama ging koken en daarna smullen, in bad en helemaal knock out in bed! Oma was gebleven tot ze naar bed ging, en dat is altijd feest!

Nu even twee dagen rustig en zaterdag weer feest! (gelukkig niet heel de dag maar van 2 tot 5… )

Dank voor jullie felicitaties en interesse!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Wat heeft die meid een topdag gehad, leuk hoor

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

oops te laat sorry!
Lieve Nora van harte gefeliciteerd meisje! ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!
mama en papa ook van harte met jullie lieve peutertje!

nog van harte gefeliciteerdddd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Vandaag Nora’s feestje gehad.

Ze heeft het echt super gehad! Nora is vandaag heel erg verwend en er was heel veel visite. Ze heeft heerlijk genoten van haar taart en alle mensen en kadootjes. Heel de kast staat vol met kadoos en haar keuken puilt werkelijk waar helemaal uit van het nep-eten en de snijplanken, servies. Ik denk dat ik het zo maar een beetje uit ga zoeken en misschien een en ander apart leg voor later.

Nora heeft het echt supergoed uitgehouden, is heel de dag vrolijk en sociaal geweest, ik ben heel trots op haar! Ik daarentegen trok het wat minder goed want het was ZO hectisch. Alle kinderen renden door elkaar en vroegen eten en drinken dat ik nou net weer extra moest pakken, iedereen moest eten, drinken, taart, ik heb geen seconde gezeten en was om zeven uur he-le-maal total loss. In alle hectiek ook vergeten foto’s te maken Alleen aan het begin van toen ze de kaarsjes uitblies heb ik een paar foto’s genomen, toen was het nog redelijk rustig. Wel balen, maar ja, het is niet anders. Ze heeft in ieder geval een mooie herinnering…

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Wat fijn dat Nora zo’n leuke dag heeft gehad. Minder dat je zelf altijd zo loopt te rennen en te vliegen hè, dat vind ik ook altijd zo’n nadeel. Nou ja, ook jij hebt een mooie herinnering, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh dat rennen en vliegen hou maar op. Wat was ik blij dat mijn moeder en schoonzus even de afwas gedaan hadden. En jammer van de foto’s, ik had dat vorig jaar en dit jaar heeft mijn vriendin opgetreden als huis fotograaf, misschien een idee voor volgend jaar??

Groetjes,

Michèle