Gelukkig is het allemaal niet verontrustend, maar wel even schrikken. Ze heeft verder geen koorts en drinkt verder goed.
Wel een kuurtje gekregen, dus ik hoop dat het daarna snel over is. Bah, al die verhalen over de mexgriep…

Gelukkig is het allemaal niet verontrustend, maar wel even schrikken. Ze heeft verder geen koorts en drinkt verder goed.
Wel een kuurtje gekregen, dus ik hoop dat het daarna snel over is. Bah, al die verhalen over de mexgriep…

Oh bah meissie, da’s even schrikken. Hopen dat die kuur snel z’n werk doet en dat de Mex. griep niet in de buurt komt.
Hou het goed in de gaten hoor!
Alle beterschap voor de kleine meid.
Groetekes, Sje
beterschap hoor! hopen dat de kuur snel aan slaat!
Geloof goed dat je ervan schrikt
Groetjes Gytha

Wat vervelend!!
Hopen dat ze zich snel weer helemaal de oude voelt.
En na dat de kuur af is gelopen ook nog oppassen he, omdat haar weerstand dan verzwakt is (ik neem aan dat je antibiotica heb gekregen).
Succes ermee!
Liefs, Anne

Logisch dat je je rot schrikt.
Heel veel sterkte en beterschap voor de kleine meid.
Hoop dat ze snel weer opknapt.
Groetjes,
Sandra
Ze heeft een peneciline kuur gekregen. Vanmorgen begonnen en ze moet er drie op de dag. Zometeen voor de fles gelijk het medicijn geven. Is een oplossing, dus geen pilletje. Zit volgens mij ook een smaakje aan, ze houdt het in ieder geval wel binnen.
Heb haar vanmorgen de eerste keer gegeven en ze is gelijk daarna op bed gegaan en ik moest haar echt wakker maken. Ze slaapt zo vast! Ik neem regelmatig de temp op en die is goed. Zodra het boven de 38 uit komt sta ik op de ha-post! Ik zit er bovenop!!! Gelukkig is het tot nu toe niet hoger geweest dan 37,2 eigenlijk gewoon netjes.
Ik heb wel het idee dat het kuurtje aanslaat en dat ze zo goed slaapt is alleen maar goed denk ik. Dat heeft ze gewoon nodig.
De eerste schrik is er wel vanaf, maar we houden het zeker in de gaten. Bah, als je kind ziek is ben je zelf ook niet helemaal happy!

beterschap met de kleine meid!
klopt wat je zegt…als je kind ziek is, zit je zelf ook niet lekker in je vel!
hopelijk is ze snel weer de oude!
groetjes!!
karin

Hoi,
Ja dat is schrikken beterschap. gelukkig is er niet echt heel ziek van.
groetjes
lon106
He vervelend. Gelukkig voelt ze zich wel goed enne slaap is inderdaad de beste remedie. Hopelijk is ze snel weer het vrouwtje.
Groetjes,
Michèle

Nora gaat iets achteruit. Ze heeft veel terug gegeven en had vanmorgen twee dikke poepbroeken. Dus aardig wat verloren aan vocht. We houden het goed in de gaten. Ze heeft geen koorts en is verder ook vrolijk.
Wel contact gehad met de dokter, die zei dat het ook bijwerkingen konden zijn van de kuur. Dus echt goed in de gaten houden!

Zeer zeker!!
Ze slaapt nu, maar was wel erg onrustig tijdens de fles van 16:00 uur. Is ze anders nooit, maar ze is natuurlijk ook aardig benauwd.
We houden het goed in de gaten en ik hoop maar dathet niet erger wordt. Gelukkig is ze erg vrolijk, maar dat is ze eigenlijk altijd! Zodra ze niet meer vrolijk is dan is het alle hens aan dek. En natuurlijk als ze koorts krijgt of niet goed meer drinkt.

Net met Nora naar ha-post geweest. Door gaan met de kuur, maar na de fles geven ipv voor de fles.
Ze heeft gelukkig nog steeds geen koorts. Hopelijk kan ze vannacht een beetje slapen. Dat is goed voor zowel pappa en mamma als voor Nora!

Ging eigenlijk goed vannacht. Ze heeft net als anders geslapen. Ik heb wel een telefoonboek onder het matrasje gelegd. En weer begonnen met Bisolvon.
Tot nu toe gaat het goed en heeft ze geen diaree meer. Ze geeft ook niets meer terug. Wel even afkloppen…
Ze heeft gelukkig geen koorts en dat houden we goed in de gaten!