Nora heeft longontsteking

is zij verder niet opgenomen ter observatie?
toen ik als kind longontsteking kreeg werd ik meteen opgenomen maar ik had dan wel dubbele longontsteking… volgens mij was het met mij bijna kantje boord ofzo
maar heel veel beterschap met de kleine meid!
en ik hoop dat ze snel opknapt

Hoi hoi,

hopen dat het zo door blijft gaan voor Nora!! Dan gaat het de goede kant op! Van penicilline kunnen ze flink diarree krijgen, tenminste die ervaring heb ik… Ik hoop voor je dat ze snel weer wat opgeknapt is en blijf er idd bovenop zitten! Heel veel beterschap voor je kleine meissie!!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Fijn dat het beter gaat, Judith. Nu hopen dat het zich doorzet.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Het gaat gelukkig nu weer een stuk beter. Zo te zien hebben we het ergste gehad. Gelukkig maar. Het is wel even schrikken hoor!

Vooral vrijdag was even een flinke dip. Ze was echt niet goed. Zo’n klein meisje aan de diaree en ook nog terug geven van de fles, dat kan zo’n grietje helemaal niet aan.

Eerst de fles geven en dan het medicijn gaat nu goed. Ze heeft gisteren wel een poepbroek gehad, maar dat was ‘normaal’. Natuurlijk nog wel dun, maar echte diaree was het niet meer. En gelukkig blijft de koorts uit. Dan slaat de peniciline kuur toch goed aan denk in.

En nog steeds altijd vrolijk!!! Het is zo’n lachebek, als je 's morgens bij haar bed staat is het eerste wat ze doet LACHEN! Letterlijk van 's morgens vrieg tot 's avonds laat is het een grote lach. Ik zei vrijdag al tegen de ha dat als NOra niet meer lacht, is het echt foute boel.

Maar ik moet zeggen, zo’n lach helpt je toch de dag door. Vooral als het even tegen zit kan het zo’n goed gevoel geven. Gek eigenlijk, degene die ziek is, is het vrolijkste van allemaal!

Zo jong kennen ze nog geen zorgen hè…heerlijk. Om jaloers op te worden. Maar fijn dat de kuur lijkt aan te slaan. Over een paar dagen is ze vast weer helemaal de oude!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn dat het weer de goede kant opgaat.

Heerlijk he die kleintjes die zo ontzettend lachen.

Gelukkig maar dat ze er zelf lekker vrolijk onder blijft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Gelukkig gaat het nu een stuk beter met Nora. Vrijdag was echt een flinke dip. Daarna knapte ze geleidelijk een beetje op. Nu is ze niet meer zo onrustig tijdens de fles, heeft ze niet veel diarree meer en is de koorts weg gebleven.

Ze was vandaag bij mijn moeder ipv op het kdv. Dat is wel zo rustig en veilig voor Nora. Zo hoeft ze niet op de toch te liggen en kan ze lekker rustig slapen. Anna was wel naar het kdv. Die gewoon maar het eigen ritme houden.

Het was wel even schrikken hoor!! Dit hoop je niet te vaak mee te maken.

Fijn dat het zoveel beter gaat!

Groetekes, Sje

Oh topic gemist… maar fijn dat het beterder gaat met ze. Vervelende he als ze zo ziek zijn…

Goed nieuws. Fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker