Nog steeds dik en rond :P

de titel zegt het al
ons kleine wondertje zit nog steeds in mijn buik.
wel vaak krampen maar dat gaat snel weer over.

bij de verloskundige was ook alles goed, de baby is helemaal ingedaald en ligt er klaar voor :smiley: dat word dus hopelijk lekker thuis bevallen

xx.Eva.

ik weet nog wel dat ik 31 weken was net als jij nu sann,
maar de tijd is echt voorbij gevlogen, toen zijden mensen dat ook tegen mij toen dacht ik nou het zal wel het kan niet snel genoeg gaan
maar het is echt zo!
ik voor je dat je ook lekker thuis kan bevallen, wel zo fijn hé een bekende omgeving.

xx.Eva.

hoi eva,

hetzelfde schuitje als hier dan hahah
Het kindje ligt er klaar voor maar ja ik ook al 3 weken zei ik tegen de vk haha
Misschien toch een paaskindje of weer op de uitgerekende datum wie zal het zeggen! Als het weer op de uitgerekende datum komt heb ik gezegd dat mijn man de krant moet bellen want dat komt bijna niet voor!

In ieder geval succes voor jou

groetjes gytha

Sterkte dames met de laatste loodjes

Groetjes Marianne mama van Ruben

Vanaf nu mag je thuis bevallen! Wel heel spannend hoor!

gister avond aardig wat kramp onder in me buik gehad, met een warme kruik in bed gaan liggen, snel in slaap gevallen.
wel vaak wakker geworden van harde buiken en als ik erop drukte ded het zeer, het voelde een beetje beurs of spierpijn achtig.
vandaag verder nog nergens last van gehad. wel van harde trappen van de kleine

xx.Eva.

Oh dat weet ik nog van de laatste periode. Ik sliep ook slecht. Ha ha ha dat vond ik niet leuk. Ik ging dan altijd met Morgan liggen spelen. Als ik dan mijn hand op mijn buik legde dat duwde ze met haar voetje daar tegen en dan hield ik der voetje vast en dan werd ze heel boos en ging ze heel hard schoppen of ze duwde der bips in mijn handen en dan ging ze heen en weer bewegen. Ze is daar trouwens nog gevoelig voor. Als ik me hand onder de bips leg om te dragen gaat ze helemaal tegen me aan hangen

Groetjes,

Michèle

haha,

mama blijf van me billen af!!
agja, ik geniet nog maar even van me voetbalronde buik want dalijk istie weg, vind ik eigenlijk wel ene beetje jammer! maar ik wil de kleine ook graag zien en vasthouden

xx.Eva.

oeja weet je wat ik me nog herinner van de eerste. Ik voelde me na de bevalling zo leeg! Geen leven meer in mijn buik.
Was zo’n raar gevoel. En toch ben ik mijn buik nu echt beu!
Heb zo’n zin om de kleine te zien. Ik heb savond’s een zwaar of drukkend goevoel in onderbuik en dan denk ik telkens zou het dan vannacht gebeuren?
Maar nog steeds rond en gezond.

groetjes Gytha

Ja, die laatste loodjes zijn het zwaarst. Ons kleintje kwam 15 dagen te laat, dus kon ik jammer genoeg net niet thuis bevallen. Achteraf vond ik het ziekenhuis helemaal niet erg.
Alle zwangere dames heel veel sterkte toegewenst en iedereen een fijn Pasen!
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Ik zou niet thuis willen bevallen en ik mag het niet ook dus dat is al besloten voor de volgende ook. Bij Morgan was ik ook medisch.

Enne nee Eva ze vind dat juist fijn. Ze duwt ze echt helemaal in mijn handen van kroelen mamma kroelen…

Groetjes,

Michèle

ohw die manier bedoel je haha,

grappig!

xx.Eva.

Ha ha ha maar geniet er nog maar even van. Morgan is nu ‘zoek’ ze is weer gerold met haar slaapzak aan enne ligt nu buiten bereik van de camera… Ik denk dat ik maar even een potje op ga zetten

Groetjes,

Michèle

Nog veel succes evetjes Eva en Gytha! Geniet er nog maar even van, straks hebben jullie weer een platte buik…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik hoop het ja dat hij weer plat word
hihi, agja dat is niet het belangrijkste!
als ons kindje maar gezond is

xx.Eva.

Ha ha ha ik moet nog steeds mijn stoppen met roken kilo’s kwijt enne ik hoop dat mijn huid goed hersteld weer. Ik heb geen striaen maar ik was wel gigantisch.

Groetjes,

Michèle

ik heb wel last van striea maar dat heb k er zeker voor over!
ik smeer sinds een paar weken met natuurlijke olie en het word eigenlijk al minder gelukkig

xx.Eva.

Ik had ze alleen heel erg op mijn boven benen omdat ik het gewicht moeilijk dragen kon. Wil je wel een foto mailen hoor, dan snap je wat ik bedoel

Groetjes,

Michèle

ik ben nog steeds een tonnetje haha.
het komt wel heel dichtbij, word er wel een beetje zenuwachtitg van
omdat je niet weet wanneer het gaat beginnen, het zou elk moment kunnen gebeuren!
ik probeer me elke dag even te melden

xx.Eva.

Ha ha ha ik begrijp wat je bedoeld Will. Ik ben ingeleid en toch was het wachten hier ik heb er 4 dagen over gedaan. Dus ik zit tussen jullie in. Ik wist dat ze kwam maar niet wanneer

Groetjes,

Michèle