Nog steeds dik en rond :P

Oh nee mijn tocht naar de ok was met spoed en toen was ik al zo lang bezig dat ik het merendeel niet eens meegekregen heb.

Groetjes,

Michèle

nog steeds geen teken van een bevalling!
wel af en toe hevige steken in mijn buik en dan kan ik me draai echt niet vinden, ik kan niet stil zitten niet lopen ik wil alleen maar wiebelen haha.
iemand een tip om het draagzamer te maken? ik ga twee keer per dag in bad maar daar kan ik ook niet de hele dag in liggen

xx.Eva.

Dat herken ik Eva, van je draai niet kunnen vinden. Op de dag dat ik beviel kon ik dat echt helemáál niet. En achteraf weet ik dus waarom. Ik denk dat je bevalling wel eens heel snel kon komen. Tips om het draaglijker te maken: ik heb heel veel op m’n zij op bed gelegen met een boekje of met de televisie aan. En onder de douche inderdaad.

Veel succes nog meid!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

vanacht nergens last van gehad, ik was vroeg naar bed gegaan, half tien, want dacht als het vanacht gaat beginnen met ik uitgerust, nou uitgerust ben ik wel maar begonnen is het niet want heb tot half elf aan 1stuk doorgeslapen!
mijn lichaam zal dat wel nodig hebben en kunnen ge bruiken

xx.Eva.

oooooo lekker eva zo lang slapen zou willen dat ik het kon!
Ik slaap maar een paar uur en wordt dan wakker dat ik niet kan liggen!
Mag trouwens toch niet mopperen lieke slaapt tot 8.30
Dus mama ook hahaha
Ik denk al 3 weken dit is mijn laatste was die ik draai, laatste keer dwijlen maar nee hoor ben nog steeds bezig hahaha

succes voor jou he

groetjes gytha

jij ook succes gytha !
we wachten maar af!

even een vraagje aan de moeders,
als je weeen hebt heb je dan ook een harde buik?

xx.Eva.

Bij een wee trekt je buik samen, dus ja…dat zou je een harde buik kunnen noemen. Hoezo? Veel last van nog steeds? Maar geloof me, het verschil tussen een wee en een “gewone” harde buik weet je wel hoor, op het moment dat je een wee hebt…

Groetjes!

Ha ha ha toen de weeen bij mij begonnen wist ik het meteen hoor. Al lag ik al in het ziekenhuis. Maar de echte hadree buiken, het was meer samentrekken van alles tegelijk. Ik had rugweeen dus dan trekt daar ook alles.

Groetjes,

Michèle

Blegh, rugweeën. Of beenweeën, ook minder.

Wel vreemd hè, dat je het verschil weet, ook al denk je van tevoren dat je het misschien over het hoofd zult zien.

Groetjes!

Spannend hoor
Neem je rust
als je moet bevallen heb je al je kracht nodig
Succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ze hadden tegen mij gezegd mensturatie kramp alleen iets erger… geloof me doe mij maar mentruatiekramp

Groetjes,

Michèle

100x liever menstruatiekramp ja…

Groetjes!

Ik sluit me helemaal bij Mriek en Michelle aan!

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

nog steeds geen baby in mijn armen.
wel veel steken in me buik maar dan niet allene onderin me buik maar in hele me buik, vooral als hij zich aanspant, het is een harde buik die heel zeer doet.
morgen naar de vk, even vragen of ze kan zien of voelen of er mischien al wat beweging in zit ! :smiley:

xx.Eva.

Misschien heb je al wel iets ontsluiting. Dan is het echt begonnen. Spannend!

Groetjes!

hier ook nog niets
bij de vk konden ze ook niets voor me doen,
ze zei ja het zullen wel voorweeen geweest zijn maar dat wil niet zeggen dat je gaat bevallen.
wel 1+ eiwit in me urine, volgende week weer terug komen, hoop dat ik dan al bevallen ben! maar we zien wel, ga nergens op hopen, gewoon lekker me rust nemen.

xx.Eva.

Spannend hoor. Wel lekker rustig aan doen inderdaad en proberen te ontspannen. Want ik hoop het niet, maar het kan nog even duren…

Groetjes,

Michèle