Hallo,
De klok is verzet en zijn ritme is weg!
Aaron had de laatste tijd voort het ritme van tussen kwart voor 12 en half 1 naar bed te gaan voor zijn enigste slaapje van die dag.
Hij deed het de laatste (pak hem beet) 2 weken voor de klokverzetting best aardig en sliep gemiddeld een uur tot een uur en twintig minuten…nooit meer maar dan redde hij het mee tot 7 uur.
Nu is de klok verzet en wordt hij smorgens tussen 6 en half 7 wakker en is nu al vroeg weer moe.
Ik kan met pijn en moeite rekken tot half 12 maar nu is het volgende weer een probleem: hij slaapt nu sinds 5-6 dagen (ook net voor de klokverzetting mee begonnen) maar 30 tot 45 minuten per dag!
Vanmorgen was hij zelfs om half 6 wakker en kon mijn moeder het rekken tot half 12 en sliep toen 45 minuten…tot nu half 7 ligt hij er al in…helemaal op!
Hij wil niet om 10 uur in bed gelegd worden dan is het huis te klein, hij is gewend eerst de boterhammen te krijgen…drinken…5 minuutjes spelen en naar bed.
Vandaag ben ik om half 4 maar met hem gaan wandelen in de hoop dat hij weg zou vallen want hij wreef constant door zijn oogjes maar helaas zonder resultaat…meneer bleef heel het uur wandelen wakker.
Hoe doen jullie kindertjes het na het verzetten van de klok?
En hoelaat gaan ze nu savonds naar bed…de onze ligt nu elke dag uitgeteld om half 7 erin!
Gr, Danielle