Nog geen ritme erin na klokverzetting

Hallo,

De klok is verzet en zijn ritme is weg!
Aaron had de laatste tijd voort het ritme van tussen kwart voor 12 en half 1 naar bed te gaan voor zijn enigste slaapje van die dag.
Hij deed het de laatste (pak hem beet) 2 weken voor de klokverzetting best aardig en sliep gemiddeld een uur tot een uur en twintig minuten…nooit meer maar dan redde hij het mee tot 7 uur.
Nu is de klok verzet en wordt hij smorgens tussen 6 en half 7 wakker en is nu al vroeg weer moe.
Ik kan met pijn en moeite rekken tot half 12 maar nu is het volgende weer een probleem: hij slaapt nu sinds 5-6 dagen (ook net voor de klokverzetting mee begonnen) maar 30 tot 45 minuten per dag!
Vanmorgen was hij zelfs om half 6 wakker en kon mijn moeder het rekken tot half 12 en sliep toen 45 minuten…tot nu half 7 ligt hij er al in…helemaal op!
Hij wil niet om 10 uur in bed gelegd worden dan is het huis te klein, hij is gewend eerst de boterhammen te krijgen…drinken…5 minuutjes spelen en naar bed.
Vandaag ben ik om half 4 maar met hem gaan wandelen in de hoop dat hij weg zou vallen want hij wreef constant door zijn oogjes maar helaas zonder resultaat…meneer bleef heel het uur wandelen wakker.

Hoe doen jullie kindertjes het na het verzetten van de klok?
En hoelaat gaan ze nu savonds naar bed…de onze ligt nu elke dag uitgeteld om half 7 erin!

Gr, Danielle

Lilypie Tweede Ticker

zie : http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=15581
of : http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=15558

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hier al weer alle in het oude ritme Slaapt weer tot half 9 is ochtend en gaat om 19.00/19.30 naar bed
Heb de zondag ochtend hem zo lang als mogelijk laten liggen Werd 8.15 nieuwe tijd En ben in de ochtend gaan wandelen om de tijd te rekken Heb 2 uur gelopen En hij viel idd op zn oude tijd in slaap net voor we thuis waren Had al brood mee genomen dat heeft hij zelf op gegeten onderweg Thuis nog een kopje thee en koekje Huo naar bed
Heb verder vanaf zondag het gewone ritme aangehouden Zondag was even door zetten In de middag weer gewandeld en een extra cracker mee Want half5 nieuwe tijd was etens tijd en we moesten nog een uurtje
Gisteren was het nog een beetje mopperig Maar vandaag weer als van ouds

Voor iedereen die nog modderd met de tijden Sterkte
Gr Linda

Lilypie Second Birthday tickers

Hé, het derde wintertijd-topic in 3 dagen tijd! …

Groetekes, Sje

Hier zondag wel een beetje last gehad en ook optij in bed gelegt.
verder totaal geen last gelukkig, Alleen is Noah wat eerder moe dan normaal…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Lastig hé Danielle … die wintertijd.
Jurian sliep vanmorgen wel weer tot 8 uur maar is vannacht paar keer wakker geworden. Huilt dan even (2 minuten) en valt weer in slaap… Eerst ging ik er gelijk naartoe maar nu dacht ik … laat hem maar even. En hij ging lekker verder slapen.

Overdag doet hij nu echt weer 2 slaapjes … 1 red hij niet.

Smorgens klein uurtje … smiddags 1 1/2 uur…

Wat als je (ondanks dat het huis te klein is) probeer hem toch op bed te leggen om 10.00 uur en dan na 10 minuten even kijken… (niks aan de hand) dan weer verlengen met 10 minuten etc.

hoi,

Ik had niet gezien dat er al meer topics over waren want ik kijk alleen bij 1 tot 4 jaar!
Maar ff terug te komen…ik weet niet of het aan de nieuwe tijd ligt maar hij is nu elke dag veel vroeger wakker.
Vanmorgen 6 uur en nu moet ik het maar weer zien te rekken tot 12 uur om hem dan een half uur te laten slapen!..of 3 kwrtier…ahum…hij is 15 maanden!

Ik hoop hem vanavond een s om 7 uur erin te kunnen leggen en niet half 7, hij staat om half 6 al met zijn slaapzak in zijn handjes voor de deur om naar boven te gaan!

Gr, Danielle

Lilypie Tweede Ticker

nou hier nog eentje die de weg een beetje kwijt is hij word elke dag om 6 uur wakker … om gek van te worden en nou ben ik helemaal geen ochtend mens hahaha
maar goed hij zingt het maar uit hoor tot 7 uur eerder ga ik dr niet uit
hoop toch echt dat hij snel weer zijn ritme terug heeft

groetjes

quote:
Ik hoop hem vanavond een s om 7 uur erin te kunnen leggen en niet half 7, hij staat om half 6 al met zijn slaapzak in zijn handjes voor de deur om naar boven te gaan!

Gr, Danielle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m2.lilypie.com/BhwUp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Wat schattig!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Sorry dat ik het zeg hoor maar dit is nu tijdverspilling
Er zijn nu 3 topics en er staan dus bij alle drie van alles wat
Plaats het gewoon in een van de drie
Bedoel het niet boos maar Kim zei al dat er twee waren geopend en Sje riep er al iets over en dan gewoon hier verder gaan
Misschien toch makkelijk als de ZOEK funtie word gebruikt het is maar een idee hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hier ook weer een vroege vogel, maar denk dat dat meer ligt aan papa die om 6 uur weggaat voor zijn werk want hij heeft er ook al een dag tussen gehad van 8 uur.
Alleen slipe Dylano maar 1 keer op een dag meer, na zijn brood. Maar dat is nu weer 2 keer. Nou ja 2 keer, ik leg hem 2 keer op bed maar 's middags slaapt hij niet dan ligt hij te zingen en te spelen.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Zie ook dat er 3 topics zijn maar zoals danielle het al zegt leest niet iedereen het forum van baby etc meer … dus vandaar. Denk ook dat als je er geen behoefte aan heb om ze alle 3 te lezen dat je ze ook niet hoeft te openen. Bedoel dit ook niet verkeerd… maar iedereen wil zijn verhaal kwijt en als er bij het andere topic al 3 blz vol staan kan ik me persoonlijk voorstellen dat je een nieuwe topic in je eigen hoekje open.

Jurian gaat altijd om 20.00 uur naar bed… gelukkig vannacht niet wakker geweest… wel vanmorgen al vroeg (voor zijn doen ) om 7.00 uur.

@mini-boy: vind ik ook hoor!

@mirema: slaapt hij dan smorgens wel en hoe lang dan en smiddags helemaal niet meer?
Hoe laat gaat hij dan in de avond naar bed?

@heleen: ik lees alleen 1 t/m 4 jaar en daar stond nog geen topic bij over het tijdsverschil en dan daarbij…iedereen mag toch posten waar en wat hij wil, snap niet waar anderen (sorry hoor) zich DRUK over maken, wil je niks lezen over mijn topic dan lees je toch niet! (ben nie boos hoor maar wil het wel ff kwijt)

Gr, Danielle

Lilypie Tweede Ticker

@ Aaron
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=15603

Ik snap het echt niet dames, het spijt me. De topic wintertijd is voor alle leeftijden gangbaar en staat daarom in mama`s hoekje. Als je de topic steeds leest via de " active topics" knop, kun je steeds zien of er opnieuw in gepost is en uitsluitend deze lezen aangezien je de rest dan al hebt gehad.
Er kan wel gezegd worden dat ik me erom druk maak, maar ik vind het flauw dat er nu al een paar maal aangeven is dat de topic inmiddels 3x bestaat, dat dit niet de bedoeling is, er toch gewoon verder word gegaan, en ik daarmee dadelijk gedwongen word om te wijzen op de regels van dit forum en dan een topic moet gaan sluiten terwijl dit dan wellicht weer op weerstand stuit. Zeker, ik ben ook niet boos of wat dan ook, maar snappen doe ik net zo min niet.

Regel uit het regelement van ikkeben

quote:
Post niet tweemaal of meerdere malen hetzelfde bericht, dit is crossposten en gaat ten koste van het overzicht!
Deze zijn hier terug te vinden http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=32&NewsId=1065

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!