Hallo,
Gisteravond ging mijn kleine man rond 18.00 uur naar bed. Hij had wat last van zijn tandjes dus heb hem lekker vroeg op bed gelegd. Hij sliep ook meteen. !,5 uur later begon hij opeens uit het niets hysterisch te krijsen. Ik snel ernaartoe, lag hij met zijn oogjes wijd open helemaal te schokken in bed. Hij reageerde ook nergens meer op, ik hem hem toen opgetild en tegen me aan gehouden maar dat hielp ook niet hij was helemaal van de wereld. Uiteindelijk was het in een keer over en sliep hij in mijn armen. Heb hem toen in bed gelegd en de HAP gebeld, we mochten meteen komen en daarna naar de kinderarts. Die hebben niets kunnen vinden en ik mocht hem mee nemen als ik hem maar goed in de gaten hield. Ik heb vannacht dan ook bij hem op het kamertje geslapen. Niets meer gebeurt en vanochtend was er ook niets aan de hand behalve dat hij nog erg moe was (we waren pas om 23.00 uur thuis).
Vanmorgen belde onze eigen huisarts nog even en mocht het nog een keer gebeuren moest ik hem wel in zijn bedje laten liggen en alleen er voor zorgen dat hij zijn hoofdje niet kan stoten.
Heeft iemand hier ervaring mee of is er iemand die enig idee heeft waardoor dit zou kunnen komen. Hij had trouwens geen koorts dus een koortsstuip kon het niet zijn. Er zit voor de rest ook geen epelepsie in de famillie en omdat hij erg huilde denken ze ook niet dat dat het is, ze gaan pas verdere onderzoeken doen als het nog een keer gebeurt.
Liefs Suzanne

Gewijzigd door - M-Suzanne op 27 Apr 2010 15:59:55
Gewijzigd door - M-Suzanne op 06 May 2010 18:21:36
Gewijzigd door - m-suzanne op 16 May 2010 13:13:11