Nog 1 nachtje slapen

… en dan is ons grote feest!

Ik begin het toch wel spannend te vinden!

Alles is goed voorbereid, dus zorgen zijn niet nodig, maar onderbewust speelt het toch wel hoor! Heb al gedroomd dat mn vader ellelange bijbleteksten ging voorlezen en dat we veel te laat aankwamen en ik uit mn jurk scheurde bij het aandoen… Wat dat betreft kan het alleen maar meevallen!

Het gaat vast super worden! Vanmiddag gaan we bij de dj langs, de laatste dingen doornemen en morgen nog even naar de kapper…

Er komt een van de leidsters van de creche oppassen (had ze aangeboden omdat ze zo dol op Noor is, lief he!?) en smiddag is mn schoonmoeder er om Nora in de gaten te houden als ik bij de kapper zit en mn man aan het stressen is

Heb er superveel zin in, maar het is ook wel spannend! 130 man, allemaal voor ons!

WHOEHA!!!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

ik heb het denk ik gemist maar wat voor feest is het???
wat je beschrijft klinkt leuk!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Klinkt als bruiloft?
Ik ben ooit op 7 mei getrouwd…en 6 jaar later op 22 mei…

Fijne dag morgen Liske!

Groetekes, Sje

en jij 2 keer getrouwd sje? dat wist ik niet.
en de meiden zijn van je man?

Ja, ik ben een slettebak.

In 1997 getrouwd, na 3,5 jaar gescheiden, niet lang daarna huidige meneer Sje ontmoet, sinds 22-5-2002 “officieel” bij elkaar, sinds maand later samenwonend, in dec dat jaar zwanger geraakt van onze oudste en op 22-5-2003 met 25 weken zwanger getrouwd.

En nog steeds helemaal happy family. Dat bestaat dus wel met die snelheid. Haha!

Groetekes, Sje

hahaha, je bent geen slettebak!
maar nu wel dikke mik dus dat is belangrijk toch!

Ha ha Sje, bestaat zeker wel met die snelheid!
Ik heb mijn man ontmoet in september 2007, samenwonend in December 2007, zwanger in januari 2008 en trouwen op 27 mei 2008!!
Ach ja, als je weet dat het goed zit dan doet de snelheid er toch niet toe

Groetjes Bianca

Haha, Bianca, leuk dat jij ook met die snelheid bent gegaan!

Ze zeggen weleens dat je steeds kritischer wordt als het om relaties gaat en je wordt ouder. Ik heb het nooit ervaren als “kritischer worden”. Je weet gewoon beter wat je wilt en je voelt sneller aan of het wel goed zit.

En als je dan iemand ontmoet bij wie je voelt “Oooooooooh, zo kan het dus ook?!”, het gevoel alsof je elkaar al jaren kent, dan zit het wel goed en hoef je niet tig jaar bij elkaar te zijn om definitief voor elkaar te kiezen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 06 May 2010 11:38:02

Veel plezier Liske, wat een supervooruitzicht!!!

En Sje een slettebak? Goh. Dát had ik nou nooit verwacht…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Sorry Mriek, dat ik je zo heb laten schrikken!
Maar verder ben ik een heel gewoon burgerlijk oud mens hoor!

Groetekes, Sje

Pfoe, gelukkig Sje. Ik kan nu vannacht weer rustig slapen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Precies Sje, als je ouder wordt weet je gewoon wat je wel en niet wilt. Nu voel ik me nog niet oud (bijna 36) maar toch. Maar kritischer wil ik het ook niet noemen. Je wordt denk ik juist iets makkelijker. Maar bij ons was het ook gewoon gelijk goed raak dus waarom dan jaren wachten he!
Het zwanger worden ging wel sneller dan verwacht. We hadden er een jaar voor uitgetrokken, het is immers niet vanzelfsprekend dat je zwanger kunt worden. Maar ook dat was gelijk raak! Alleen maar tekenen dat het goed zit toch.

Groetjes Bianca

Precies, alleen maar tekenen dat het goed zit.

Met mijn vorige echtgenoot ben ik 1,5 tot 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Niet gelukt. Godzijdank, denk ik achteraf!

En met de huidige meneer Sje was het zo gepiept.
Ik ben niet gelovig, maar het heeft zo moeten zijn dat ik in mijn eerste huwelijk niet zwanger geworden ben Moeder Natuur heeft dat goed geregeld, hoe verdrietig die periode destijds ook leek.

Groetekes, Sje

Tja, achteraf blijkt vaak waarom dingen niet gaan zoals je wilt dat ze gaan. Vaak nog ten goede ook hoe verdrietig of naar je je ook kunt voelen op dat moment. Later blijkt maar weer wat de reden daarvoor was

Groetjes Bianca

Hmmmm… dan ben ik wel het tegenovergestelde… Op 26-12-1998 verkering gekregen (ik was toen 17, dus dan heet dat nog zo ). Op 07-03-2003 gaan samenwonen en op 08-09-2008 is Merel geboren. Wij kregen pas na bijna 10 jaar relatie een kind. En ik moet zeggen, langzaam is ook wel erg lekker hoor

Maarre… Liske; hele fijne dag morgen! Het zal best allemaal goed komen. Geniet ervan!

Groetjes Natasja

Langzaam is inderdaad ook niks mis mee! Zeker op die leeftijd!

Maar bij ons kwam de haast niet slecht uit. Ik was 35 toen de oudste geboren werd en 36 toen de jongste geboren werd.

Groetekes, Sje

Hier op 18-7-2006 om 22.15 mijn voordeur binnen komen wandelen en niet meer weggegaan, 1-1-2007 zijn katten ook maar verhuisd, in juni 2007 verhuisd naar dit huis en in december 2007 was ik zwanger, nu alleen nog trouwen maar dat wordt augustus 2011.

Maar even back to topic Liske heel veel plezier meid. Geniet ervan en laat het over je heen komen. Dat dit de mooiste dag van je leven is na Noah’s geboorte

Groetjes,

Michèle

De bruiloft hebben we al gehad, toen ik 33 weken zwanger was van Nora.

Het was toen allemaal behoorlijk kort dag en geen feest erbij. Dat hadden heel veel mensen (en ik… ) dus nog tegoed. Vandaar na bijna 2 jaar het bijbehorende feest! Niet echt een bruiloft dus, maar wel iets voor ons tweetjes en 130 man om te vieren!

Wordt 1 groot feest, dat kan niet anders! :smiley:

liefs

Heel veel plezier morgen Liske We willen wel foto’s hè als je weer op aarde bent teruggekeerd

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Maar natuurlijk… Een spetterend feest morgen en we horen wel hoe het geweest is he!!

Groetjes Bianca