@Michèle, kuch* “Noah’s geboorte”? * kuch…
Groetekes, Sje
Hahahaha, had je ff het verkeerde kind in je hoofd Michèle?
Liske, Heeeeeeel erg veel plezier morgen, en maak er een SUPER LEUKE dag van, maar dat moet wel lukken met 130 man denk ik!!
Ff Offtopic… Hier Januari 2007 “officieel” een relatie met Christiaan —> Begin Juni 2007 samenwonen —> Half Juni zwanger van Noah —> Oktober 2007 opnieuw verhuisd ----> Maart 2008 Noah`s geboorte… En trouwen zit er helaas nog niet in…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Ok, hier dan ook maar even for the record: 29-03-2006 begon het allemaal, 15-09-2007 samen gaan wonen, december 2007 zwanger van Eef, geboren op 30-08-2008 en nu weer zwanger dus. Iedereen vindt ons al snel, maar tussen 2006 en 2008 zit toch bijna 2,5 jaar? Hahaha. Het maakt ook allemaal niks uit, als het goed voelt is het goed en wij zijn nu 4 jaar later nog perfect gelukkig!
@Sje, slettebak? Hahahaha. Ik wist ook niet dat je was gescheiden trouwens!
@Liske (wilde Nora typen), heeeeeel veel plezier op jullie feest morgen! Ik zal aan je denken! Enne…ben je achteraf toch helemaal blij met de jurk? Foto’s op Hyves, please!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@Rainbow, ik heb destijds nog getwijfeld om de tekst “gescheiden vrouw” op mijn voorhoofd te laten tatoeëren maar ik heb het toch maar niet gedaan. Dan was die tatoeage nu alweer achterhaald geweest.
Volgens mij is het hier op het forum al eerder ter sprake geweest dat ik eerder getrouwd ben geweest, maar da’s al een hele poos geleden.
Groetekes, Sje
Oeps ik bedoelde Nora natuurlijk al zal de geboortde van Noah ook een heel bijzondere dag geweest zijn
Groetjes,
Michèle
Hele fijne dag morgen Liske.
Het wordt zeker een SUPER dag!!!
Probeer er lekker van de genieten he… en ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen
Nou, ook onze officiële cijfers maar even…
01-11-2005 samen
02-11-2005 samenwonen (we woonden al in hetzelfde huis, verschillende app., vandaar…)
06-2007 koophuis
12-2007 zwanger
17-07-2008 trouwen
07-05-2010 trouwfeest
Redelijk gemiddeld? Vrienden vonden het snel, maar die moesten zelf overal heel lang over nadenken en afwegen wel/niet samenwonen enzo. Hebben wij overgeslagen!
Morgen feest… heb ik alles nou geregeld wat geregeld moest worden??? Tis trouwens alleen 's avonds, dus kan overdag de laatste dingen nog doen.
liefs
Wat weet iedereen goed de cijfers over hun relatie. Ik moet even goed nadenken…
April 2000 begon het;
April 2002 samenwonen;
2006 huis gekocht;
September 2007 zwanger;
Juni 2008 Erik geboren.
Groetjes,
M
Wauw!! Super Liske!! Heel veel plezier morgen en geniet er heel erg van!
Ik duim voor mooi weer:D
Enne onze cijfers
juni 2005 relatie
maart 2008 zwanger
oktober 2008 samenwonen
november 2008 partneren
december 2008 Seth geboren…
En nu zijn we alweer 5 jaar bij elkaar.
Zo snel zijn wij helemaal niet
Liefs, Anne
Heel veel plezier morgen liske, geniet ervan.
Kan het niet laten om onze “cijfers” te noemen, al hoe wel wij terug gaan naar 1996… Van de week 14 jaar samen.
April 1996 "verkering"
Aug 2000 huis gekocht
Febr 2001 officieel samenwonend
Toen kwam er heel lang niks
Febr 2005 luna geboren
April 2009 mees geboren
Mei 2010 14 jr samen
Nah leuk rijtje toch haha.
Gr Patries
quote:
@Rainbow, ik heb destijds nog getwijfeld om de tekst "gescheiden vrouw" op mijn voorhoofd te laten tatoeëren maar ik heb het toch maar niet gedaan. Dan was die tatoeage nu alweer achterhaald geweest.![]()
Volgens mij is het hier op het forum al eerder ter sprake geweest dat ik eerder getrouwd ben geweest, maar da’s al een hele poos geleden.
</BLOCKQUOTE id=quote>
Dat zou cool zijn geweest, was je de eerste in NL denk ik! Hahaha, toch maar goed dat je het niet gedaan hebt. Het gaat er weer zo moeilijk af dan he!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Heel veel plezie morgen Liske, geniet ervan.
Even denken wat onze data waren:
mei 2002: begin relatie
maart 2003 samenwonen in app. van mijn man
augustus 2003 huis gekocht
mei 2006 trouwen
september 2007 zwanger
juni 2008 Tim geboren
Groetjes,
Sandra
Ed en ik kwamen elkaar sept 2001 tegen
jan 2002 samen wonen en 2 augustus 2002 getrouwd
9 dec 2003 Robin geboren
25 okt 2005 Justin geboren
Liske hoop dat je een top dag hebt gehad
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
Ik ben benieuwd hoe het was Liske, en ik snap trouwens nu wat je bedoelde, met dat trouwen
alsnog gefeliciteerd hahahahaha