Nieuwe ronde

Hoi Jolanda,

Hier ook nog niets denk ik. Ben het nog niet maar heb wel het gevoel dat ik het moet worden. Snap best dat je er moedeloos van word hoor. Jullie zijn al langer bezig als wij en ik word het ook een beetje zat zo.
Fijn dat het bij je man allemaal goed was. wel spannend hoor die kijkoperatie. Hopelijk pakt het allemaal goed uit voor jullie.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik ben idd zoals ik verwachtte ongesteld geworden helaas. volgende keer beter hoop ik.

groetjes Ramona

Balen voor je!! Hopelijk is het de volgende ronde raak. Wij hadden hier even het idee dat het toch raak was. Vrijdag verloor ik nl wat roze slijm en daarna helemaal niks meer, geen klachten en niks. Helaas brak het vandaag toch door. Dus op naar de kijkoperatie…

Ik duim voor ons en voor alle anderen die bezig zijn.

Groetjes Jolanda

Duim ook voor jou Jolanda, en voor iedereen die ook bezig is. Wel balen hoor dat het nu weer niet raak is. Zeker als je denkt dat het wel raak is. Had ik een tijdje terug ook, was extra zuur

groetjes Ramona

Wat jammer Jolanda en Ramona dat jullie beide ongesteld zijn geworden.

Ik hoop voor jullie dat je niet lang meer hoeft te wachten.

Sterkte Jolanda met de kijkoperatie.

Groetjes,
Sandra

dank je sandra. Duim ook voor jou.

groetjes Ramona

Dank je

Groetjes,
Sandra

Dank je Sandra, ik houd jullie op de hoogte hoe het gegaan is.

Groetjes Jolanda

Hallo,

Zoals beloofd ff een update over mijn laparoscopie. Dinsdag was het dus zover. Ik moest om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Ik was best wel zenuwachtig, maar het was voorbij voor ik het wist, lang leve de narcose. Op zich hadden ze wel positief nieuws. Alles was goed doorgankelijk en er zaten in de baarmoeder en eileiders verder geen verklevingen. Alleen heb ik endometriose in de holte van douglas en zit mijn baarmoeder daar aan vastgekleefd. Maar dat heeft verder geen invloed op het zwanger raken. Volgens de arts heb ik zelfs de komende maanden meer kans om zwanger te worden omdat alles nu schoongespoeld is. Deze informatie geeft in ieder geval wat meer rust en we gaan vol goede moed verder.
Tot gauw allemaal en hopelijk hebben we snel allemaal goed nieuws.

Liefs Jolanda

Fijn dat het allemaal goed was Jolanda. En nu idd maar hopen dat dat schoonspoelen geholpen heeft. Ik duim voor je hoor.

groetjes Ramona

Wat fijn dat alles goed was Jolanda. Ik hoop echt voor je dat je snel zwanger bent. Dit is niet om je te ontmoedigen, maar mijn gynacoloog zei laatst dat het een fabel was dat je meer kans hebt zwanger te raken omdat je baarmoeder schoon is. Ik heb net 2 curetages achter de rug en heb er niet naar gevraagd, maar hij kwam zelf met de opmerking je hebt net zoveel kans zwanger te worden. Maar niet meer kans omdat je baarmoeder schoon is. Dit wordt vaak gedacht, maar is niet waar. Maar goed dit zegt hij en ik heb er verder ook geen verstand van.

Groetjes,
Sandra

Hallo,

Hoe is het met iedereen hier. Is er al iemand met positief nieuws?
Hier nog niks helaas.

Groetjes Jolanda

Hier ook weer niet helaas.

groetjes Ramona

He Jolanda, hoe is het met jou? Hier nog steeds niets helaas. Wel iedere keer keurig netjes op tijd een eisprong en ongi maar nog steeds geen zwangershap. Baal er wel van. Iig als ik weer ongesteld ben geworden. Voor de rest kan ik het wel redelijk naast me neer leggen maar leuk is anders. Moest je nou ook weer terug naar de gyn of moeten jullie het gewoon zo no een tijdje proberen?

groetjes Ramona

Wat jammer Ramona dat je nog niet zwanger bent.

Sterkte en ik blijf voor jullie hopen dat het binnenkort raak is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker