Nieuwe ronde

Wij zijn nu aan ronde nummer 3 toe. Ik vind het heel spannend allemaal. Van Rens was ik gelijk zwanger toen heb ik die spanning eigenlijk helemaal niet gehad. Voor dat ik aan het idee gewend was was ik al zwanger. Gisteren had ik mijn eisprong dus nu maar afwachten en dat is niet mijn sterkste kant zeg maar. Kijk er wel weer erg naar uit. Hoop voor de andere moeders die bezig zijn dat het ook snel lukt, zou wel leuk zijn als er meerdere zwangeren tegelijk op het forum zijn.

groetjes Ramona

Hallo Ramona,

Ik herken je helemaal in je verhaal. Wij zijn nu met ronde 8 bezig en nog steeds niks. Van de eerste was ik ook gelijk zwanger. Dit weekend heb ik mijn eisprong gehad dus ook weer afwachten. Wij zijn inmiddels wel even bij de huisarts geweest omdat ik zelf zo´n sterk gevoel heb dat er iets mis is. Daar zouden we deze week uitslag van krijgen. Heel veel succes!!

Groetjes Jolanda

Hoi Jolanda,

Vervelend dat het zo lang duurt. hoop voor je dat de uitslag goed is of dat je inmiddels misschien wel zwanger bent.

Groetjes Ramona

Ik hoop voor jullie allebei dat het snel mag lukken!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Helaas is het geen garantie dat als je van de 1e direct zwanger bent dit bij de 2e ook zo is. Bij Tim was het direct raak en nu zijn we ook alweer een tijdje bezig.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hoop het ook voor jou sandra.

groetjes Ramona

Dank je

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop dat we allemaal aan t einde van t jaar weer trotse mama´s zijn.
Vrijdag krijgen we te horen of we naar de gynacoloog mogen. Maar ik hoop eigenlijk dat t deze maand raak is.

Groetjes Jolanda

hoop ik ook voor je jolanda en anders dat de gynacoloog uitkomst bied. Ben benieuwd wat het word vrijdag.

Groetjes Ramona

Ik houd jullie op de hoogte!

Hallo allemaal,

Nou vandaag dus de uitslag. We mogen 13 april naar de gynaceloog.
Ik vind het wel een geruststellende gedachte dat als t voor die tijd niet lukt dat we dan terecht kunnen. We mochten wat eerder dan normaal komen vanwege de voorvallen in mijn vorige zwangerschappen.

Is er bij iemand van jullie al nieuws?

Groetjes Jolanda

Dat is in ieder geval goed nieuws dan jolanda. Dat bied toch een beetje perspectief al had je het natuurlijk graag anders gezien.
Hier nog geen nieuws. Temperatuur blijft wel hoog zo rond 37 en 37.2 zou dus kunnen maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Volgende week zondag kan ik testen maar denk dat ik dan nog een paar dagen wacht. Vorige keer was de test toen ook eigenlijk maar heel licht positief.

groetjes Ramona

Hoi Ramona,

Gek eigenlijk, de vorige keer toen ik een test deed wist ik eigenlijk niet eens of ik overtijd was of niet en hij was gelijk goed.
Maar ik neem aan dat jij de temperatuurmethode doet? Zou je niet liever met ovulatietesten willen werken? Dan heb je een veel betrouwbaarder beeld. Met de temeratuurmethode zie je pas verschil als je eisprong al geweest is en dan is het maar net de vraag of je goed geklust hebt.
Zo weet ik bijv dat ik best een regelmatige cyclus heb en dat ik dus een eisprong heb en ook 14 dagen erna ongi wordt. Ik gebruik ze al een tijdje, maar helaas nog geen resultaat. Meestal klussen we va de tweede week om de dag en rond de eisprong elke dag.
Ben benieuwd!

Groetjes Jolanda

Temperatuurmethode heeft voor mij tot nu toe prima gewerkt. Maar ik heb dan ook een heel regelmatige cyclus en voel precies wanneer ik een eisprong heb. Tor nu toe zie ik weinig reden om ovulatietesten aan te schaffen. Met Rens was het gelijk raak en nu maak ik me nog geen zorgen(ben alleen een beetje ongeduldig) Als het heel lang gaat duren dan misschien wel.
wij deden het idd vanaf week 2 om de dag. Elke dag schijnt niet zo goed te zijn voor de kwaliteit van het zaad heb ik wel eens gehoord. En moet er ook niet aan denken, vind om de dag al best veel en mijn man eigenlijk ook. Zo verplicht.
Maar goed, mijn temp blijft hoog. Vanochtend 37,2 en nu 37,6. Normaal na een eisprong is mijn temp wel iets hoger maar niet zo hoog als nu. Is nu al meer als een week zo. Behoorlijk spannend dus. En ben ook benieuwd voor jou.

groetjes Ramona

oke spannend zeg! Wanneer weet je het?

Ik gebruik wel een een oorthermometer maar die geeft altijd bij een lage temp aan. Altijd rond 36,5. Bij mijn dochter geeft hij wel altijd koorts aan. Dus ik neem aan dat hij wel werkt.

Ik ben heel benieuwd!!

Groetjes Jolanda

helaas toch weer ongesteld geworden, had het niet verwacht deze keer. maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen.

groetjes Ramona

Wat balen meid. Helemaal omdat je het niet verwacht had. Volgende keer hopelijk wél zwanger!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat jammer dat het ook deze keer niet gelukt is.

Hoop echt voor je dat het niet lang meer gaat duren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hallo,

Balen zeg!! Ik leef met je mee. Ik ben ook weer ongesteld geworden en ik had t eigenlijk niet verwacht. Helaas, nog 1 maandje zo proberen en dan mogen we naar de gyn.
Succes allemaal in de volgende ronde.

Groetjes Jolanda

Jammer jolanda, hoop dat je snel beter nieuws hebt.

Groetjes Ramona