he meiden toch… altijd weer een flinke tegenvaller als je dan ongesteld wordt hé…
Hoop en duim dat jullie in 2010 een wondertje mogen ontvangen…
he meiden toch… altijd weer een flinke tegenvaller als je dan ongesteld wordt hé…
Hoop en duim dat jullie in 2010 een wondertje mogen ontvangen…
Moet dit weekend weer ongesteld worden en heb zo’n idee dat dat ook gewoon gaat gebeuren. Ben er nu wel iets minder mee bezig, scheelt een hoop stress wat natuurlijk ook niet goed is.
@jolanda
Hoe is het nu met jou? Ben je al bij de gyn geweest?
groetjes Ramona
Hallo Ramona,
Ik ben ook weer ongesteld geworden. Het was wel even spannend want volgens mijn berekening was ik overtijd. Ben ook heel erg ongi, niet normaal. Zo erg is het anders nooit. Vet balen. Ik hoop dat jij het wel treft dit keer.
Gelukkig mogen we 13 april naar de gyn. We hebben dus nog 1 kans voor we gaan dokteren.
Groetjes Jolanda
Hoi jolanda,
Jammer dat het weer niet raak was, zeker als je overtijd bent. Ik had het vrijdag moeten worden. Wel vanaf vrijdag behoorlijke buikpijn gehad en vanmiddag een drupeltje bloedverlies. Schiet niet echt op dus. ik was altijd heel regelmatig maar de afgelopen twee cyclussen klopt er niets van. Schiet niet echt op zo.
Hopen dat de gyn uiteindelijk niet nodig is voor ju.
Groetjes ramona
Snap er nu niets meer van. Vanmiddag klein beetje bloed verloren(had het vrijdag al moeten worden) en nu niets meer. Heb wel behoorlijke buikpijn. baal hier echt van. Ik denk aan de ene kant toch een beetje aan een innestelingsbloeding maar ben toch ook bang dat ik het alsnog echt ga worden. Vind dit echt niet grappig. normaal loop ik gelijk leeg zeg maar. Dus dit is echt raar.
Ramona, was het wat bruin bloed? En echt maar heel weinig? Dan KAN het een innesteling zijn. Die komt vaak rond de tijd dat je normaal ongesteld zou worden. Ik heb het in januari ook gehad en zag het aan voor een menstruatie. Dat was het niet, ik bleek toen al zwanger. Die buikpijn kan ik niet plaatsen, die had ik zelf namelijk niet. Ik hoop voor je dat het niet doorzet en het inderdaad de innesteling is. En anders kun je aan de slag met de tests, die ik vrijdag naar je op heb gestuurd. Succes!
Groetjes Rainbow, trotse mama
De buikpijn kan bandenpijn zijn. Zijn meer mensen die dat al heel vroeg in de zwangerschap hebben.
Groetekes, Sje
Beste Ramona,
Testen, testen, testen. Leef met je mee.
Dan ben je in elk geval van de onzekerheid af.
Ben benieuwd.
Liefs Jolanda
Ik had toen ik zwanger was en eigenlijk ongesteld moest worden, ook buikpijn, net alsof ik ongesteld werd, zulke pijn.
Ik heb btw al na 5 dagen getest, en was toen al positief.
Ik hoop het echt voor je!
Liefs, Anne
helaas vandaag zette het toch door. Volgende ronde nieuwe kansen. Heb ook echt nog geen klagen. Was pas ronde 4. Valt dus best nog wel mee als ik dat zo bij anderen lees. Waren een beetje verwend met Rens. Dat was gelijk raak. Dus valt nu een beetje tegen. maar goed wie weet is het volgende maand wel raak.
@rainbow hoop idd dat die testen van jou helpen. Bedankt daarvoor. Als die kleine van jou geboren is stuur ik je nog een aardigheidje. Weet nu natuurlijk nog niet wat het word. Vind het leuker om dan echt iets voor een jongen/meisje te sturen.
Dus die hou je te goed.
Groetjes Ramona
Wat vervelend Ramona dat het toch heeft doorgezet. Hoop voor jullie dat het snel raak is.
Groetjes,
Sandra
@Ramona, wat jammer zeg! Ik hoop echt dat je succes hebt met de testen. Ik deed er zelf niets meer mee en ik vond het zonde om ze weg te gooien. Dan heb ik liever dat ze nog van pas komen! Ik hoef er dus niets voor te hebben hoor. Ik vind het al fijn als jij zwanger wordt met ‘mijn’ testjes! Maar als je het per sé wilt, stuur ik je wel even mijn nieuwe adres, want anders komt je post bij een onbekende aan en dat ze hartstikke jammer zijn! Wij wonen hier tijdelijk en gaan 25 maart verhuizen. Vandaar! Ok? Maar wat ik al zeg, het is goed zo hoor!
Och wat jammer zeg ramona, ik had echt even gehoopt dat het raak was.
@ rainbow, ik loop een beetje achter zie ik net, super dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd, voel je je een beetje goed?
Liefs Jolanda
Goed Jolanda, dank je! Niet misselijk gelukkig. Het is dat ik wat eerder moe ben en natuurlijk wat dikker ben dan normaal, anders zou ik amper merken dat ik zwanger ben! Hopelijk gaat het bij de anderen meiden die graag zwanger willen worden (zoals jij) ook allemaal weer lukken. Ik hoop het zo! Hopelijk kan de gyn de 13e wat voor je betekenen? Succes!
Heej Ramona,
Volgens mij hebben wij redelijk dezelfde cyclus en had jij ook een spannend weekend. Ik ben helaas weer ongi geworden. We hadden deze week voor t eerst een gesprek bij de gyn. Morgen moet ik te bloedprikken en mijn man moet een bekertje inleveren en daarna krijg ik een kijkoperatie. Ze hebben ook een inwendige echo gedaan en die leek wel goed. Ik vind het erg spannend en had het even helemaal gehad dit weekend.
Ik ben benieuwd naar jouw uitslag.
Groetjes Jolanda
Hoi Jolanda,
Spannend al die onderzoeken, wel balen dat het niet gelukt is. Ben zelf ook weer ongi geworden helaas. Dus op voor ronde 6. Heb zelf nog wel goede hoop hoor. Met Rens was het gewoon mazzel hebben dat het zo snel raak was denk ik. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn wat wel een beetje moeilijk is want er zijn een hoop zwangeren in mijn omgeving. Maar goed het zou ook niet vreemd zijn als ik er een jaar over doe om zwanger te worden toch? Ik ga me nu in ieder geval nog niet druk maken dat er wat mis zou zijn. Dus straks weer werk aan de winkel(begin ik wel zat te worden hoor dat verplichtte gedoe maar ja je moet er wat voor over hennem he?)
Ben wel benieuwd hoe de onderzoeken voor jou gaan verlopen. Veel sterkte ermee alvast en hou me op de hoogte,
groetjes Ramona
Heey Ramona,
Jammer dat jij ook weer ongi bent geworden. Hopelijk lukt het deze keer.
Om me heen zijn ze ook bijna allemaal zwanger, tenminste dat lijkt dan zo he. Ik heb al 3 collega´s, een buurvrouw en een paar kennissen die zwanger zijn, Ik moet eerlijk toegeven dat ik het steeds moeilijker vind worden.
Ik ga er maar van uit dat we ons tweede kindje, als het al komt, niet vanzelf komt en probeer me mentaal voor te bereiden op wat er komen gaat.
Heel veel succes en we houden contact.
Liefs Jolanda
En weer een cyclus verder en weer niks natuurlijk
Wel hebben we uitslagen gehad van het bloed en mijn man´s zaad. Alles was goed.
Nu krijg ik 25 mei een kijkoperatie om te kijken hoe het er van binnen uit ziet.
Wordt en zo moedeloos van. Elke maand krijg ik het gevoel meer dat het niks meer wordt, zo stom en er zijn maar weinig die het begrijpen. Gelukkig hebben we het forum!
Ramona hoe gaat het met jou?
Liefs Jolanda