Nieuwe member hier

Hallo allemaal, heb net deze site gevonden, via weer een andere site. Wist niet dat je van die leuke tickers voor zwangerschap en zo in het Nederlands had. Heb ze tot nu toe in het Engels gebruikt. Weet alleen nog niet of die nu werkt hier, maar daar kom ik nog wel achter.

Mijn naam is Carina. Ik ben 8½ jaar getrouwd met een man uit Schotland. We wonen nu sinds 4½ jaar in Nederland. Ben hier zelf geboren. Wij hebben een dochter, Talitha, zij is 7 jaar, een zoontje Joshua, hij wordt in April 4 jaar en dan sinds een maand nog een zoontje, Jonathan, op z’n Engels uitgesproken.

Mijn hobbies zijn internet, borduren, lezen en TV kijken.

Weet niet wat jullie nog meer graag willen weten, maar vraag gerust.

GROETJES CARINA

Gewijzigd door - DanielleCarina op 12 Feb 2005 20:37:13

Gewijzigd door - DanielleCarina op 12 Feb 2005 20:37:48

hoi

welkom ik ben ingrid 35 jaar ben 9 jaar getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van bijna 4 jaar marco geheten.

groetjes ingrid mama van marco(18-3-2001)

Dank je Ingrid. Dan is jouw zoontje een maand ouder dan die van mij, wel mijn 1ste zoontje dan. Hij wordt 22 April 4 en gaat dan al naar school. Ongelovelijk hoe de tijd is voor bij gegaan.

Groetjes Carina

Gewijzigd door - DanielleCarina op 12 Feb 2005 21:17:43

Hoi Carina,

Ikke ben Astrid (30jaar ), woon haast 13 jaar samen met Daan (35 jaar ) en samen hebben we een super dochter van bijna 2 jaar, Evianne. Ons tweede wonder verwachten we begin juni.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Leuk jullie te ontmoeten, Astrid en Elly. Ben meestal bezig met Amerikaanse forums, maar ook wel leuk om een beetje bezig te zijn met Nederlandse.

Gewijzigd door - DanielleCarina op 13 Feb 2005 12:02:36

Hoi ik ben Tries mama van Jordy en Roy
Jordy wordt 23 mei 4 en Roy is net 2 23-09-2002

Ik ben getrouwd met Peet dit jaar 10 jaar pffff hihi en ik ben 31 jaar

mijn hobby’s wil je niet horen zijn er te veel haha

Veel prik plezier!

Liefs Tries

Hoi Carina,

Gezellig, weer een nieuw lid erbij!

Ik ben Bianca, 30 jaar en ik woon samen met Peter en ons zoontje Stephan.
Stephan wordt 23 juni vier jaar ( www.stephanveenhuizen.beebiesite.nl )
Stephan heeft nog een grote half-broer en half-zus (dat “half” laten we altijd weg ) en die worden in Juli 10 jaar.

Heel veel plezier hier op het forum, maar dat gaat vast lukken!

Enne…nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie jongste zoontje Jonathan!

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Hoi,

ik ben Jolanda en getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kinderen; Lisa (25-12-2002) en Cas (02-12-2004).

Wat leuk dat je man uit Schotland komt, laat mijn man het maar niet horen want die is helemaal weg van Schotland.
Hij is er een aantal jaar geleden geweest met mijn vader. Ik ben er nog nooit geweest maar we zijn van plan om volgend jaar te gaan.

Maar heel veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi, van harte welkom hier, ben Kim, de mama van Sofie en Victor en de admin van deze site, dus ik kom gelijk met een verzoek aan je, hoe mooi ik je plaatje ook vind bij je onderschrift, het is te groot, iedereen moet eerst een heel stuk scrollen om de volgende reactie te kunnen lezen, mijn verzoek aan jou is dan ook ,om hem binnen de 90 pixels te houden en dan kan je nog makkelijk die babybanner eronder kwijt

groetjes Kim, mama van

en

Bedankt voor de welkomstwoorden.

Jolanda, je moet echt een keer naar Schotland gaan, het is prachtig. Wij gaan elke Zomer, dus dit jaar ook weer.

Sorry voor de te grote naam signature. Ik heb niet kleiner, dus ik heb een kleine nog kleiner gemaakt, maar dat is haast niet te zien, dus ik haal het er maar uit. Ik weet niet wat 90 pixel is. Bij mij zie je alleen maar hoe groot ze zijn in cm bij cm en hoeveel kb.

Hoop nog leuke reacties op posten te krijgen hier.

gROETJES CARINA

Gewijzigd door - DanielleCarina op 13 Feb 2005 12:07:29

hoi carina
welkom hier op het gezellige forum ikke ben marielle 36jaar ben getrouwd met martin en samen hebben we een lieve dochter genaamt tanja .ja er zijn veel kindje hier op het forum die voor het eerst naar de kleuterschool gaan ,dit jaar .heel veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Carina,

Ook namens mij van harte welkom hier en veel schrijf-en leesplezier!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Van harte welkom,
wij zijn Bianca(26 jaar) en Nicky van 4.
Veel plezier hier op de forum.
groetjes Bianca moeder van Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Dank jullie wel. Gezellige plek hier. Hoop dat we elkaar beter kunnen leren kennen.

GROETJES CARINA

hoi carina,

welkom hier op ikke ben,zal me ook ff voorstellen
ben bianca (zijn er meerdere hier maar goed wen je wel aan hoor)ben 32 getrouwd met hans en gelukkige ouders van engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 8 en kaitlyn van 4.

zag net in andere topic je foto’s en je heb een leuk gezinnetje

Dank je wel Bianca. Als jij ook fotos hier hebt, zal ik die binnenkort hier ook wel tegenkomen.

staan er zat van ons in een van de rubrieken
wat je ziet staan in die leuke gekleurde blokjes

Welke gekleurde blokjes? Ik keek bij trots op mijn kind, maar er is daar geen post die door jou is begonnen.

hallo ik ben karin, ik woon samen met bas en samen hebben we een zoontje sam van 15 maanden oud, welkom op deze site

groetjes karin, mama van sam 11-11-2003

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1315
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1303

heb er ff 2 gekopieer dat zijn de laatste recente foto’s van mij kids