Nieuwe member hier

Dank je Basse. En bedankt voor de uitleg en links. Ben nog helemaal nog naar geen 1 van die andere blokjes geweest, vandaar datik niet wist wat je bedoelde. Zal morgen kijken of ik tijd heb om die andere blokjes eens te bekijken.

Ga nu naar bed. Want het lopen naar het CB en dorp is toch een beetje te veel geweest, heb nl heel veel last gehad van mijn bekken tijdens zwangerschap, dus te lang lopen, maakt me weer zo stijf als voor de bevalling en ben harstikke moe.

TOT MORGEN

CARINA

Hoi Carina,

Welkom op dit supergezellig forum. Dat heb je al gemerkt

Ikke zal me effe voorstellen. Ben Diana moeder van Daan en al bijna 3 jaar getrouwd.
Daan is geboren toen wijprecies 1 jaar getrouwd waren en op het tijdstip dat wij ja tegen elkaar zeggen.

Veel leesplezier.

PS Schotland lijkt me idd een geweldig land. Hoe is het klimaat er?

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Welkom
Heel veel plezier op dit super gezellige form

Groetjes van Heleen mama van Robin

Nog bedankt ladies. Was even weer vergeten aan te tikken dat ik een email wilde, als iemand reageerde, daaahhhh, lekker slim.

Schotland heeft naar mijn idee zo’n beetje het zelfde klimaat als Nederland. Soms iets kouder en ze krijgen meer sneeuw als wij. En het is niet altijd even heet als hier in de Zomer. Maar op zich lijkt het wel op elkaar.

GROETJES CARINA