Ladies bij deze mijn nieuwe coupe:
Groetjes,
Michèle
en…bevalt het?
Je kijkt niet ze enthousiast!
Ik vind het leuk hoor!
Maarre…op die ene foto van dat vrouwke met dat kapsel staat het toch omhoog?
Ff wennen maar wel leuk!
Gr, Danielle
Leuk!! En vooral lekker makkelijk dat korte haar.
Heb het zelf ook kort…heel kort (korte kapsel van Sylvie vd Vaart)
Zie nu bij wist je dat…dat jullie ondertussen zijn getrouwd. Super gefeliciteerd!! Je zag er mooi uit.
Maar wat stoer! Om van zulk mooi lang haar naar kort te gaan.
@ Danielle zo kijk ik altijd als mervin het fototoestel moet bedienen… ik erger me dan altijd omdat ie het niet snapt
Maar het bevalt prima en ja stond wat piekeriger bij pink, maar mijn haaqr boven blijkt toch wat dikker en voller te zijn dan ik dacht, en ik ben ook nog wat aan het experimenteren.
@ pukje hopelijk is het bij jou alleen wel makkelijker gegaan dan bij sylvie om doe coupe te krijgen En ik vind dat ook een heel stoer kapsel, dit kan ik ook omhoog doen trouwens
Groetjes,
Michèle
Leuk hoor, pittig!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Wat een verschil met die krullenbos van eergisteren!
Je trouwfoto’s zijn meteen 1 dag na je trouwdag al niet meer up to date!!!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 20 Aug 2011 13:50:10
@ Sje ha ha ha ik know, ik vroeg mer vandaag nog echt leuk?? Hij zsei schat jij bent altijd extreem. Nu alleen nog een kleurtje bedenken en halen weer.
Groetjes,
Michèle
Leuk!!
Mag ik eerlijk zeggen dat ik dit zelfs leuker vind staan dan het lange haar.
Groetjes,
Sandra
@ Sandra ik hoor ook meestal dat ik er wat meer naar mijn eigen leeftijd uit zie.
Groetjes,
Michèle
Mijn vriendin stelde me net voor om het ook blond te verven, ik zelf nijg weer naar (koper)rood… Advies please
Groetjes,
Michèle
Roodblond (ook wel goudblond genoemd)! Mooie tussenoplossing en dan heb je mijn kleur! (Alleen ik heb die kleur helemaal van mezelf, da’s dan weer het verschil)
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 20 Aug 2011 21:18:43
zooowww ik zie het nu pas wat een cool kapsel! wat een verschil met je vorige kapsel haha! heeft wel iets weg van die zangeres Pink… zoiets heeft zij ook of gehad geloof ik. gaaf hoor!
eh inge het is ook naar het kapsel van pink, dat was ook pink op die foto…
@ Sje hmmm ja dat kan ook… denk denk denk… dat vaalblond van mij is niks
Groetjes,
Michèle
hoe bedoel je dat was ook pink op die foto?
Ja ik wist dat helemaal niet dat dat hetzelfde zou moeten zijn als Pink haha ik zie het gewoon aan het kapsel
Ik had een foto van pink in het topic gezet waarin ik verteld had dat ik het af zou knippen,
Groetjes,
Michèle
dat heb ik gemist geloof ik, of ik kan het me niet meer herinneren… was dat allang geleden?