Nieuw koppie

twee dagen voor de bruiloft geloof ik, jij had nog die discussie met michelle over wel if niet blond.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 20 Aug 2011 22:23:16

ja dat kan ik me nog wel herinneren… maar huhhh dat van pink dan weer helemaal niet,
what’s wrong with me

heb even teruggekeken ja dat ging over dat je nog een paar nachten moest slapen voor het huwelijk ofzoiets, halverwege blz 1 ong… staat die foto. die heb ik niet eens gezien. ik had niet alles gelezen alleen dat blonde idd van michelle. wat raar dat ik die foto niet gezien heb… hmz…

Ha ha ha hij stond er echt maar ken beuren toch

Groetjes,

Michèle

haha ja ik weet het hij staat er nog steeds had de foto inmiddels gezien, maar ik heb er gewoon zwaar overheen gekeken. normaal ben ik qua lezen niet zo chaotisch maar het zal wel aan het weer liggen

ha ha ha inderdaad gewoon het weer de schuld geven.

Groetjes,

Michèle

haha uiteraard

En wat voor kleur word het nu???

Liefs Michelle

Ben ik nog niet helemaal uit, maar nijg toch naar blond omdat ik dat eigenlijk nooit echt veel gehad heb en rood wel. Voordeel met dat korte is dat het zo uitgegroeid en eruit geknipt is.

Groetjes,

Michèle

Dat is waar, lijkt me wel gaaf blond.

Liefs Michelle

Lag dubbel om je verklaring voor je gezicht: omdat je je ergert als Mer aan de camera zit! Hahahaha! Mannen!

Ik zou ook een keer voor blond gaan, past wel bij dit kapsel! Krijgen we dan weer foto’s?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Rainbow ja tuurlijk en dan zorg ik dat mer weet hoe de camera werkt

PS heb je een mailtje gestuurd

Groetjes,

Michèle