Hoi kim,
moeilijk he ik heb toch best een tijdje zitten worstelen, en iedere kind is anders en heeft zo’n zijn eigen eet gewoontes
maar vanaf 7 maanden mag je naar 3 voedingen overstappen daar zeg ik bij MAG want dat ligt aan verschillende dingen maar als zijn gewicht en zo goed is dan kun je het proberen ik weet niet wat je tussen door geeft… ik hen me toch aardig aan het cb gehouden toen met jordy alleen jordy was ook steeds wat later met het laten vallen van een voeding maar ineens dan sloeg ie het over…
ik heb eens de voedingschema van het cb gecopieerd misschien heb je er wat aan…
Let wel doe het alsjeblieft hij jouw kindje is, het is niet zo dat dit moet natuurlijk… het zijn adviezen van het cb toevallig kwam het bij ons zo uit maar dat wil niet zeggen dat alles zo liep want ik gaf jordy met slapen bijvoorbeeld pap en niet s’morgens…
en ook de hoeveelheden waren niet gelijk dus kijk maar of je er wat aan hebt…
Ontbijt:
Borstvoeding / pap van opvolgmelk (200 ml) met bambix
Middageten:
1 snee lichtbruin of wit brood (niet te vers) met b.v. jonge kaas, smeerkaas, leverpastei, ongekruide kwark, fricandeau, kipfilet, fruit, tomaat, met mate zoet beleg + dun besmeren met (dieet)margarine + borstvoeding/beker opvolgmelk (100 ml)
Tussendoor:
Fruit
Warme maaltijd:
Groente + aardappelen/ witte rijst/ macaroni/ spaghetti/ bonenpuree + 2 à 3 keer per week 1 eetlepel gemalen mager vlees, kip, vis, ei + 1 theelepel (dieet)margarine/ olie
Toe:
Volle yoghurt (tot 8 maanden aangelengd met water; ¾ yoghurt, ¼ water i.v.m. de eiwitten en zouten)
Voor het slapen:
Borstvoeding / fles opvolgmelk (200 ml)
Succes Tries