Niet willen slapen! :-S

Hoi Tries,

Hoef je toch geen sorry voor te zeggen! Gelukkig heb jij wel goede ervaringen, is ook niet zo dat het altijd zo slecht is, en er is veel verschil tussen de cb’s.
Ik woon in een dorpje tegen Oss, bij ons is het niet alles en in Oss schijnt het weer heel goed te zijn, zo zie je maar weer.
Ben het wel met je eens, ga altijd op je eigen gevoel af, vaak weet de moeder toch beter hoe haar kindje reageerd! Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd!

Groetjes Mimpie

Hoi Tries,

Ik ben juist heel erg blij te horen dat jij wel goeie ervaringen hebt! Zo hoort het namelijk ook eigenlijk. En inderdaad misschien kan is s een andere dag gaan, dat is een idee.

En inderdaad je moet gewoon op je eigen gevoel af gaan maar dat is in deze situatie erg moeilijk omdat niks wat ik doe op gevoel schijnt te werken

Mirjam voortaan lekker naar Oss gaan naar het cb hihi

Kim

Hoi Kim,
Je vroeg eerder hoe ik dat met Mirthe deed…
Ik geef Mirthe:
6.30 uur: fles 250 ml
10.00 uur: fruit 150 gram
12.00 uur: pap van 200 ml melk (rijstebloempap nu nog…)
rond 16.00 uur: groentehap 150 gram (groente met aardappels/rijst, nog geen vlees), soms met 100 ml na
en dan de laatste voeding fles melk 200 ml om 18.15 a 18.30 uur…

Ik had al geminderd met de melk, maar nu heeft het cb er weer iets bij gezet in het ‘schema’… Haha, nou het hele schema van het cb was anders, maar ikke doe het zo…

succes, meid!

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

Hoi Chantal,

De eerste fles om 6.30…Skye word meestal rond 8en wakker vandaar dat ik nooit zo goed uitkom. En geef je Mirthe al gewone melk of is het opvolgmelk wat je bedoeld?
Gister is het redelijk goed gegaan met Skye trouwens…hij ging wel pas om 22.00 naar bed maar sliep wel, en sliep door.
Misschien moeten we het maar even zo laten?
En als hij wat groter is en wat meer dingen gaat doen zal hij toch wel een keer wat vroeger moe worden (hoop ik )
Wel lekker dat die kleintjes van jullie allemaal goed slapen, echt geniet ervan!
Want dit is echt niks.

Liefs, Kim

Kim

Hoi Kim,

Kun je misschien wel het beste even doen, gewoon even rustig aan. Hoe meer jij gespannen bent omdat het slapen niet lukt, hoe slechter het zal gaan. Laat het even zo, je hebt denk ik wel gelijk. Als Skye wat ouder wordt en hij gaat meer doen dan is hij ook vanzelf eerder moe. En wat dacht je van buitenspelen met mooi weer, wil ook wel eens werken (wel erbij blijven natuurlijk).

Ik wens je heel veel sterkte, nu weet ik weer hoe blij ik moet zijn met een kind dat goed slaapt (soms vergeet je dat wel es).

Groetjes Miriam

Hoi Mirjam,

Even over buiten spelen met mooi weer, ik ben echt bijna iedere dag in de weer met Skye, winkelen, op visite, zwemmen, naar de kinderboerderij, vanmiddag ga ik met hem naar de manege etc etc…
En toch niet moe worden he ongelooflijk!
Het schijnt dat zijn vader dat vroeger ook heel erg had hoordde ik van mijn schoonmoeder…misschien erfelijk? haha

Liefs, Kim

Kim

Nou misschien doe je wel TE veel en doet hij te veel indrukken op, en dan kunnen ze daarvan niet slapen, dat gebeurt ook vaak bij jonge kinderen.
Als ik met Demi te druk in de weer ben geweest, visite, stukkie fietsen boodschappen enz, dan kan ze daar vaak niet van slapen…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi Kim,

Dan lach je wel, maar misschien is dat wel echt waar. Kun je aan je schoonmoeder vragen hoelang hij dat heeft volgehouden, weet je misschien een beetje wat je te wachten staat
Ik wens je toch veel sterkte toe, valt allemaal niet mee. Vandaag was Lucas een beetje aan het mopperen omdat hij moe was en dan weet ik al niet wat me overkomt. Laat staan jij nu met Skye.

Groetjes Miriam

Hoi Nathalie.

Nee dat is het ook niet, heb ook al geprobeerd thuis te blijven een paar dagen maar dat heeft geen enkel effect…helaas

Hoi Mirjam, gelukkig moppert hij een beetje en blert hij niet de hele flat bij elkaar zoals Skye dat doet

Ik vind het heel lief van jullie dat jullie blijven reageren en me proberen te helpen!
Dat wou ik nog even zeggen.

Kim

Oja en mijn vriend was net zo erg als Skye en dit heeft maaaaaanden geduurd… :-s

Kim

Hoi Kim,
Mirthe krijgt nog gewoon opvolgmelk, hoor… Ik geef Similac2 op het moment…
Jeetje, vandaag was Mirthe al om half 5 wakker!!! Dat ken ik niet van haar!
Ze is vandaag precies zeven maanden!!! Vandaag ga ik beginnen met:
6.30 uur 250 ml opvolgmelk + rijstebloem
10.00 uur fruit 150 gram
12.00 uur melk 150 ml en broodkorst
16.00 uur groente en aardappel/rijst 150 gram
18.30 uur 200 ml opvolgmelk + rijstebloem

Veel liefs, Chantal

Hoi Chantal…

Jeetje wat vroeg he? Sliep ze daarna wel door? Meestal als Skye zo vroeg wakker word (wat wel eens gebeurd) leg ik hem nog wel even bij ons in bed en slaapt dan nog een paar uurtjes verder.
Ik blijf verder jaloers op jullie omdat jullie kleintjes wel rond een “normale” tijd naar bed gaan, gister was het bij Skye weer 23.00 waarna hij wel weer direct is gaan slapen. Ik vraag me nu af of ik die laatste fles ook wat later zou moeten geven dan.
Nu geef ik hem nog een fles limonade voordat hij naar bed gaat.

Liefs, Kim

Kim

Ja, ze is gelukkig wel weer even gaan slapen, maar een half uur later moest mijn man uit bed (vroege dienst) en toen ben ik er ook maar uit gegaan… Heb nu het hele huishouden al gedaan, goed he??? hahahah…
Vandaag heeft Mirthe haar fles pap pas om half acht gekregen (uur later dan anders), ze lag er om half negen al weer in en slaapt nu nog… Nou, da’s heel wat… vaak lukt dat niet meer

Veel liefs, Chantal

Heerlijk dat ze nog slaapt zeg! Skye is alweer een poosje wakker (sinds 8.30) maar is nu weer moe en ligt te mieren in zn box (gaat dat nu overdag ook beginnen??!)
Ga m maar even een kusje geven en over zn bolletje aaien, dat helpt meestal wel.

Liefs, Kim en dat Mirthe maar lekker nog een uurtje door mag knorren

Kim

Skye slaapt!!!
Hij is om 19.30 naar bed gegaan en hij sliep meteen… en slaapt nog!!
Misschíen red hij het nu wel een keer de hele nacht door??

Kim

tobias is nu 14 maanden en heeft dat nog steeds. hij sliep vanaf het begin al niet veel max 2 uurtjes overdag en pas rond 23:00 uur in slaap vallen.
nu heeft hij het andersom. gaat niet slapen sávonds tot 0:00 uur zelfs maar slaapt de hele dag. word er gek van want ik kan overdag niet even weg.
ik hoop dat het snel veranderd.

Hoi Gina,
Wat vervelend zeg, ik kan er inderdaad helaas over meepraten…
Maak je Tobias smiddags niet wakker dan na een uurtje slapen?

Liefs, Kim

Liefs, Kim

Kim

mijn dochter wil oover dag niet slaapen hoog uit 20mn dan wort zij huilent waker)
en borstvoeding is gezont maar niet alls moeder ongezond eet of bloot of rookt of aan de meediesijne zit
panter

Gewijzigd door - panter op 30 Dec 2005 18:45:14