Hallo,
Ik weet even niet meer waar ik goed aan doe…ons dochtertje van bijna 14 maanden wil ineens niet meer gaan slapen?! Sinds we terug zijn van vakantie, nu 2 weken geleden, wil ze niet meer alleen in haar bedje gaan slapen. Zolang wij naast haar blijven zitten, gaat ze rustig liggen en valt ze in slaap, maar als we weggaan voordat ze slaapt zet ze het op een krijsen. Dit houdt ze erg lang vol, het lijkt wel of ze gewoon echt niet wil slapen zonder ons. Ze wordt ook iedere nacht wel één keer wakker en dan is het hetzelfde verhaal, huilen totdat we bij haar blijven zitten of haar bij ons in bed leggen.
Ik weet niet waar ik nu goed aandoe. Is dit weer een sprong en moeten we naast haar blijven zitten totdat ze slaapt, zodat ze rustig in slaap valt en dan hopen dat het vanzelf weer goed komt? Of moeten we haar laten huilen, troosten en weer weggaan totdat het weer goed gaat?
Overigens is ze overdag ook niet helemaal haarzelf. Ze huilt veel, wil de hele dag bezig gehouden worden en op schoot zitten of hangt aan je been.
Hopelijk hebben jullie wat tips!
Groetjes Sandra